Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerVi er heldige!!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Aerius skrev:
Atmi PPVo skrev:
Aerius skrev:Føler meg ikke heldig, prøver å åpne for nye ting jeg, men ingen kontakt :?

Om du unnskylder meg , så skal jeg gå å snakke med veggen nå...
:)

Slutt å prøv å begynn å gjøre det du har lyst til å gjøre. Det du føler du mestrer - så skal du se, det går nemlig av seg selv :)

Atmi
Ulykke forfølger meg!
"for en dust" tenker nok dere nå.
"ulykke forfølger ingen!"

JO! den gjør det!
Syntes mye av det jeg virkelig vil og gjør hittil har gått galt på et vis.
Som nå, jeg prøver å starte en jobb i militæret, stått på venteliste i over et halvt år, og plutselig, 3 måneder før jeg skulle inn, hadde jeg på et mystisk vis blitt slettet fra systemet.. IGJEN!
Dette er noe jeg brenner for.. men det er som alt annet her i mitt 22 år gamle liv.
Helt sant! jeg kødder ikke!

Kanskje jeg innbilder meg ting, men mye har gått galt.
Men alle jeg forteller at alt dårlig som kan skje, skjer med meg.. Bare ler av meg..

Puh, måtte blåse ut litt steam..
Bare blås ut litt steam du *smiler*
Det er kanskje ikke meningen du skal i militæret da, virker jo som om noen prøver å forhindre deg... Kanskje det er noe annet du har i vente, eller kanskje ikke det er bra for deg å være i militæret?
Neida, jeg er ikke helt seriøs asså.,.
Du virker utrolig pessimistisk syns jeg... Da er det ikke rart alt går galt heller.. Syns du bør prøve å se litt lyst på livet, da lyser livet på deg også.. Uansett hvor dumt det hørtes ut så er det litt sant i det også..
Hvor mye brenner du for å reise i militæret da? For mye tro? Hmmm

Jeg ler ikke av deg!!! Men jeg smiler til deg.. Det er bare for å være hyggelig.. Syns det er trist at den unge gutten du er skal være så negativ.,. Du burde sett på livet med glede.. Det fortjener du..
Antall ord: 368

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Aerius skrev:Uff, enda en . hehe :D

Lærerne mine sa også at jeg var så negativ.. mange sier det :shock:
Det er et av forsvarsmekanismene jeg har måtte bygge opp igjennom livet :)
Vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt det nå, merker det ikke selv.. før noen peker det ut for meg, så glemmer jeg det igjen.

Jeg vil inn for siden jeg var barn har jeg følt meg trukket til det..
Bare derfor, men begynte å lure nå om det er noe som prøver å forhindre det, siden de mister meg fra systemet heletiden..
Men jeg SKAL inn, eller dø i forsøket! *bestemt*
Har bare følelsen av at det er det jeg skal :?

Jeg har ingen ting annet i tankene, eller planlagt.
Stopper det her, så må jeg virkelig revurdere alt på nytt , orker ikke å gjøre det jeg gjør nå mye lenger, fikser det rett og slett ikke.
Hva mener du med inn?
Antall ord: 159
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

Jeg vet ikke om jeg har noen ord som kan trøste deg i din motgangsfulle verden.
Jeg har ei venninne som har det som deg. Hun har opplevd så mye motgang og prakk i sitt liv at hun i dag går for å være en negativ person som så mange kaller det.
Jeg er glad for at hun har bygd opp denne forsvarsmekanismen,for da kan hun skåne seg mot daglige nedturer...
Da er det bedre at hun får seg noen oppturer av og til enn at hun føler nedturer hele dagen.
Dette er meget slitsomt for et menneske.Jeg er til tider slik selv,så jeg vet hva jeg snakker om.
Alt jeg kan gjøre for deg er å tilby en skulder å lette sine byrder på ,så du må gjerne sende meg en pm el mail når du enn måtte ønske det.
Så hvis du trenger å lufte sinnet litt,så må du bare ta kontakt :D
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Aerius skrev:Uff, enda en . hehe :D

Lærerne mine sa også at jeg var så negativ.. mange sier det :shock:
Det er et av forsvarsmekanismene jeg har måtte bygge opp igjennom livet :)
Vet ikke hvordan jeg skal bli kvitt det nå, merker det ikke selv.. før noen peker det ut for meg, så glemmer jeg det igjen.

Jeg vil inn for siden jeg var barn har jeg følt meg trukket til det..
Bare derfor, men begynte å lure nå om det er noe som prøver å forhindre det, siden de mister meg fra systemet heletiden..
Men jeg SKAL inn, eller dø i forsøket! *bestemt*
Har bare følelsen av at det er det jeg skal :?

Jeg har ingen ting annet i tankene, eller planlagt.
Stopper det her, så må jeg virkelig revurdere alt på nytt , orker ikke å gjøre det jeg gjør nå mye lenger, fikser det rett og slett ikke.
Hmmm enda en lissom.. haha
Du klarer det du vil, noen ganger tar det litt lengre tid bare..
Trekk pusten dypt og brett opp armene.. Livet er en kamp å du er for ung til å sette deg ned og surmule nå... Vil du bli en sur gretten gubbe som skal sitte å beklage seg resten av livet over alt han ikke får gjort? Er det sånn du vil bli så sett igang..
Antall ord: 226

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Aerius skrev:Mannix: inn i militæret , mente jeg der.
Som er lettere sagt enn gjort :)

Piwatha: Er vel noe kroppen lager for å beskytte seg/deg.
Nedturene blir ikke så ille når man uansett forventer det værste. :lol:
Klarer ikke snakke åpent om meg selv med noen jeg, ikke engang mora mi som er den eneste jeg har igjen som jeg stoler på, sad but true.
Men alikevel virker det som om alle føler dem kan stole på og snakke med meg, noe de kan, for mine lepper er forseglet :D
Litt lei av og til å være der for alle andre heletiden også da.

Men nå sporer vi vel litt av her? :lol:
Da er du heldig, for jeg gjorde hva som helst for å slippe. :lol:
Antall ord: 126
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Aerius skrev: Nedturene blir ikke så ille når man uansett forventer det værste. :lol:
Klarer ikke snakke åpent om meg selv med noen jeg, ikke engang mora mi som er den eneste jeg har igjen som jeg stoler på, sad but true.
Men alikevel virker det som om alle føler dem kan stole på og snakke med meg, noe de kan, for mine lepper er forseglet :D
Litt lei av og til å være der for alle andre heletiden også da.

Men nå sporer vi vel litt av her? :lol:
Nå skal jeg være litt rett frem her.

Først. Jo, nedturene blir ille når du forventer det verste, fordi det fratar deg muligheten til å glede deg over ting - om noe går bra så ser du det ikke en gang. Klart at dersom du søker en jobb eller skole eller slik så er det greit å være realistisk - men det betyr ikke å forvente det verste. Det betyr å vente og se.... Ellers er det kun bortkasta både tid og energi og gå rundt å beklage seg over at alt vil gå galt, det gjør at du utstråler en så negativ energi at det hindrer deg i å oppleve fine ting.

Som sagt - gjør noe du har lyst til OG som du mestrer. Da vil det gå av seg selv. Hvis det er å vaske gulver mens du hører på fin musikk - så gjør det.

Deretter. At du ikke klarer stole på noen er fordi du ikke klarer å stole på deg selv. Du vet veldig godt at alle blir skuffet innimellom. Alle føler seg forrådt og vi kan aldri beskytte oss 100% mot det. Å stole på andre er et valg. Som du forventer at andre skal stole på deg så kanskje du skal gi det samme til andre som du forventer fra dem? Nemlig stole på folk, tro på det de sier og ta det som utgangspunkt i stede for å tro ille om alt. Fordi at når du velger å ikke stole på folk, da merker de det. Da går de lei, de blir slitne og de blir noen du ikke kan stole på = DU velger dette. og valget er å stole på at du selv kan takle dersom det viser seg at du stolte på feil person. Det vil skje - men i det store og hele vil det å ha tillit til andre gjøre at du vinner mer enn du taper.

Hvis du ikke ønsker å være der for alle andre, da er det du skal si nei. Hvis du føler at alle andre bruker deg men du ikke får nok tilbake, da må du finne hvor grensene er feil. Det er DU som kan gjøre noe med det, verden rundt har nok med seg selv. Livet er hardt, det er arbeid og motgang og klatring - hele tiden. Jo mer du klatrer, jo oftere du fullfører det du setter deg som mål - jo sterkere blir du nesten gang der kommer utfordring. For det gjør det - for alle mennesker, hele tiden. Så si nei dersom du ikke ønsker å være så tilgjengelig. Hvis det derimot er din måte å opprettholde relasjoner på, se på det en gang til og finn sunnere relasjoner eller tilnærmingsmåter.

Det er kjempevanskelig det du står fremfor. Men jo lengre du venter jo vanskeligere blir det. Og å synes synd på seg selv eller få andre til å synes synd i deg hjelper ikke i det hele tatt. Reis deg opp. Slutt å tenke negativt. Hva er det egentlig du forventer? At alle andre har det som plommen i egget? Vi har ikke det. Vi har vunnet og mistet, og klatret og falt og reist oss og falt igjen - mange mange ganger. Og det er grunnen til at vi tenker på en annen måte - det er grunnen til at vi virker å ha det så mye bedre å være mer positive. Fordi vi har valgt det - fordi vi vet at noen annen vei er nedoverbakke. Vi vet at vi ikke kan forvente at alt kommer til oss. Vi vet at vi må jobbe og bevise hver eneste lille ting vi ønsker å oppnå. Det gjelder deg, det gjelder meg og det gjelder de aller fleste i verden.

Det er kun en bitteliten brøkdel av menneskene som er født inn i rike familier og prater med hjelperne sine hver dag. Forresten kan jeg love deg at å ha evner som gjør at du vet ting som andre ikke ønsker å høre - det er ikke bare fryd og gammen. Jeg er helt sikker på at du ville klaget enda mer om du hadde det. FOr det virker nemlig ikke slik at du prater med hjelperne dine som sier hva du skal gjøre for å få en lettvindt utvei. Nei - du skal gjøre de valgene. og du skal bevise at du orker og gidder ta utfordringer og fullføre det du starter. Da - da kanskje du faktisk får pratet med hjelperene dine.

Men akkurat nå prøver du å starte i helt feil retning. :) Du klarer deg fint - bare gå den veien som er rett frem. Og når der kommer en bakke eller en trapp - gå likevel. Det med å sette seg ned eller gå tilbake for å finne en lettere vei - det fører bare til at du ikke kommer noen steder. Og du MÅ gå opp til toppen. sånn er det bare. :wink:

Atmi
Antall ord: 911

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Atmi PPVo Skrev:
Som sagt - gjør noe du har lyst til OG som du mestrer. Da vil det gå av seg selv. Hvis det er å vaske gulver mens du hører på fin musikk - så gjør det.
Jeg satt akkurat å tenkte på at jeg måtte vaske litt nå... Urk

Deretter. At du ikke klarer stole på noen er fordi du ikke klarer å stole på deg selv. Du vet veldig godt at alle blir skuffet innimellom. Alle føler seg forrådt og vi kan aldri beskytte oss 100% mot det. Å stole på andre er et valg. Som du forventer at andre skal stole på deg så kanskje du skal gi det samme til andre som du forventer fra dem? Nemlig stole på folk, tro på det de sier og ta det som utgangspunkt i stede for å tro ille om alt. Fordi at når du velger å ikke stole på folk, da merker de det. Da går de lei, de blir slitne og de blir noen du ikke kan stole på = DU velger dette. og valget er å stole på at du selv kan takle dersom det viser seg at du stolte på feil person. Det vil skje - men i det store og hele vil det å ha tillit til andre gjøre at du vinner mer enn du taper.
Jeg er så enig..
Hvis du ikke ønsker å være der for alle andre, da er det du skal si nei. Hvis du føler at alle andre bruker deg men du ikke får nok tilbake, da må du finne hvor grensene er feil. Det er DU som kan gjøre noe med det, verden rundt har nok med seg selv. Livet er hardt, det er arbeid og motgang og klatring - hele tiden. Jo mer du klatrer, jo oftere du fullfører det du setter deg som mål - jo sterkere blir du nesten gang der kommer utfordring. For det gjør det - for alle mennesker, hele tiden. Så si nei dersom du ikke ønsker å være så tilgjengelig. Hvis det derimot er din måte å opprettholde relasjoner på, se på det en gang til og finn sunnere relasjoner eller tilnærmingsmåter.
mm sant..
Dessuten gjør det jo ikke noe å være hjelpsom! Man får aldri tilsvarende tilbake..Det er alltid godt å gi av seg selv, selv om man ikke får noe tilbake.. Man sitter igjen med noe positivt uansett.. Om man da ikke velger å være bitter da..
Det er kun en bitteliten brøkdel av menneskene som er født inn i rike familier og prater med hjelperne sine hver dag. Forresten kan jeg love deg at å ha evner som gjør at du vet ting som andre ikke ønsker å høre - det er ikke bare fryd og gammen. Jeg er helt sikker på at du ville klaget enda mer om du hadde det. FOr det virker nemlig ikke slik at du prater med hjelperne dine som sier hva du skal gjøre for å få en lettvindt utvei. Nei - du skal gjøre de valgene. og du skal bevise at du orker og gidder ta utfordringer og fullføre det du starter. Da - da kanskje du faktisk får pratet med hjelperene dine.
Jeg ville aldri ha søkt etter evner, iallefall ikke nå når jeg vet hva det vil si å ha slike.. Jeg søkte aldri, men fikk de alikevel.. Men jeg har alltid vært en positiv stå på jente, jeg var ikke redd for annet enn grevlinger :roll: Tror faktisk ikke jeg hadde taklet denne prosessen med en negativ holdning... Da ville jeg gått under på no time.. Så jeg ror det er viktig å være mottagelig for slike ting, om ikke får man seg fort en psylisk knekk.. For det er forbaske tøfft til tider!!!
Men akkurat nå prøver du å starte i helt feil retning. Du klarer deg fint - bare gå den veien som er rett frem. Og når der kommer en bakke eller en trapp - gå likevel. Det med å sette seg ned eller gå tilbake for å finne en lettere vei - det fører bare til at du ikke kommer noen steder. Og du MÅ gå opp til toppen. sånn er det bare.
Det er i motbakke det går oppover :)

Aerius skrev:
Fikk du meg til å tenke atmi.. jeg liker ikke å tenke, syntes jeg gjør for mye av det
Jeg har visst mye å jobbe med.
Jeg får prøve

Men militæret skal jeg ikke gi opp på..
Mora mi som også jobber på rikshospitalet møtte på en oberst i hæren som er pasient der, hun fortalte at jeg sville inn men hadde litt problemer, fikk et nummer av han som hun gav til meg.. skal prøve det.
Han ville vite hvordan det gikk neste gang han skal tilbake..
Klapper i hendene!! Det ordner seg alltid for snille gutter og jenter!!!
Lykke til.. Fikk lyst til å gi deg en klem jeg...
Antall ord: 835

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Re: Vi er heldige!!

Innlegg av Feel »

Piawatha skrev:Har dere tenkt over hvor priveligerte vi som har kontakt med åndeverdenen egentlig er ??
Vi funderer og finner tidvis nye svar om hvorfor vi er her på jorda,vi er fulle av kjærlighet til hverandre og vi har stor kunnskap om gud og vi LEVER livet. ....-I motsetning til de som sitter på skolebenken hele livet,de som kun tenker på utseende og moter og de som ikke det finnes mer mellom himmel og jord enn det som kan sees....
Jeg tror vi som er alternative og lever i trua kommer til å få en større oppgave på den andre sida. [-o< Det er vi som samarbeider om livet....hvis dere skjønner hva jeg mener....

....bare noen tanker fra meg........
Alt kom på plass i livet mitt da jeg åpnet meg for åndeverdenen. Det var akkurat som om jeg ble HEL, om dere skjønner hva jeg mener. Alt det jeg hadde grunnet over hele livet, fikk en plass. Som spørsmål som hvorfor er jeg til? For å lære vil noen si, men min mening er: Vi er til for å leve!!! Den ble kanskje litt dyp, men det kan hende noen av dere skjønner hva jeg mener! :D

Du skriver om å sitte på skolebenken, da føler jeg at du ikke mener det konkret. Kan det stemme? På en måte sitter vi alle på skolebenken, vi har alle noe å lære!
Antall ord: 237
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Aerius skrev:Fikk du meg til å tenke atmi.. jeg liker ikke å tenke, syntes jeg gjør for mye av det :P
Hvis du tenker positivt og løsningsorientert i stede for å tenke på hvor fælt alt er. Da vil du mest sannsynlig finne at det å tenke mye er veldig interessant, inspirerende og engasjerende. At der er mye å hente ved å tenke over ting.

Det er ikke så mye som skal til for at livet smiler mer til oss. Det er ikke mer enn at du gjør noe som gleder deg. Det kan være se en god film dersom det er kjekt, eller ha positive stunder sammen med vennene dine. Og akkurat det med venner og mennesker rundt deg er noe du kan gjøre store endringer på veldig fort. Fordi, dersom du prater med venner om hvor trist ting er, hvor vanskelig ting er. Da kan du risikere at de ikke orker, fordi de er ute etter positive stunder, fordi de ønsker å leve positive liv. Og da taper du dobbelt. Både fordi du er lei i utgangspunktet, og når du forsøker å få det ut, da blir andre lei og du får det ikke ut heller = der blir bare mindre og mindre positivt.

Dersom du går ut og har det kjekt. Se en fotballkamp, kos deg på byn, dans og drikk om det er slik du liker det. Le, vær hyggelig. Finn den kjekkeste jenta, ta henne med til nærmeste åpne plass og snurr henne rundt og rundt!! Skal vedde på du ville smilt fra øre til øre.

Og hvis du vil inn i forsvaret så klart du ikke bare skal gi det opp. Men alle timene mellom hver telefon og skjema som har med det å gjøre så har du masse tid til å snurre jenter rundt på åpne steder. Og hvis du gjør det, og hvis du ler masse. Da går det mye greiere å stresse med dette forsvarsgreiene også. For når du har det kjekt, da er det mye lettere å være nøytral og ha pågangsmot til utfordringer - og litt utfordringer må der være, ellers blir det kjedelig. Derfor ta vel vare på utfordringene og la dem være en pekepinn på hvor deilig det er å le. Og kjenn godt etter hvor deilig det er hver gang du oppnår å vinne over utfordringene i stede for å gå tilbake for å beklage deg over at der var en hump i veien, stor eller liten. Så utfordringer gjør livet rikere, med mindre du lar utfordringene bli livet.

Javisst sier jeg det rett ut. Ikke for å såre deg eller for å være stygg. Men fordi jeg er helt sikker på at det kan vise deg en dør som var usynlig. Og fordi det er mye bedre jeg sier det enn at noen nær deg sier det. Dette med den evinnelige stoltheten vi går å bærer på hele tiden :wink:

Vi har negative perioder innimellom alle sammen. Bare ikke la det vedvare. Så langt - men nå er det på tide å snurre rundt med den peneste dama i byen. Så sånn er det.

Atmi
Antall ord: 527

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hvis du skal inn i Forsvaret, må du muligens mase deg til det du vil hehehehe..
De klarte å rote bort personellmappa mi. Satte himmel og jord i bevegelse for å finne den igjen, men jeg var så heldig å kjenne en på rulleførende som ordnet opp. Nå vet jeg ikke engang hvor jeg er mob.disponert, men nå har jeg blitt så gammel at det kan være det samme. 8)

Ring til ditt forsvarsdistrikt og snakk med rulleførende, be dem holde deg informert. Da slipper du ihvertfall å sitte å lure på hvor du havner. Vis litt initiativ, det liker de. :wink:
Antall ord: 99
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilya
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 17 Apr 2005 18:32
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Vilya »

Aerius, jeg har lyst til å gi deg et lite råd.

Mulig du synes det virker veldig direkte men jeg prøver likevel.
Har du tenkt på at ord og taker har kraft/er mektige?
Slik det høres ut for meg så har du tendens til å både tenke negativt og snakke negativt.

Har du hørt om postive affirmasjoner? Det betyr at man uttrykker et postivt ønske eller en forventing høyt for seg selv. Dette virker, det har jeg selv erfart. Men det betyr også at når du hele tiden tenker og uttrykker negative forventninger så kan de også bli en slags selvoppfyllende profeti. I gamle dager sa man at :pass deg, kanskje det går troll i ord!

Så når du for å beskytte deg tenker: det går vel galt denne gangen også så kan du faktisk bidra til at det gjør det. Underbevisstheten er en rar ting, du kan ubevisst foreta valg eller gjøre ting som faktisk bidrar til at det går galt.

Jeg mener ikke å si at alt som har skjedd deg er egenforskylt, jeg bare prøver å gi deg et råd for hvordan du skal komme deg ut av denne negative sirkelen. Mitt råd er som følger: Start med postive affirmasjoner og si dem høyt minst 20-30 ganger daglig. Kanskje også flere ganger om dagen til å begynne med. Et eksempel på en postiv affirmasjon er: Jeg har det veldig godt!

Det skader jo ikke å prøve eller hva.

Gode ønsker til deg, jeg tror du veldig gjerne vil ut av dette.

Vilya
Antall ord: 269
Ved tjernet, det sorte, forglemte,
bak skogenes siste myr,
der skjelver i måneskinnet
et eventyr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links