Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerVi er heldige!!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Vi er heldige!!

Innlegg av Piawatha »

Har dere tenkt over hvor priveligerte vi som har kontakt med åndeverdenen egentlig er ??
Vi funderer og finner tidvis nye svar om hvorfor vi er her på jorda,vi er fulle av kjærlighet til hverandre og vi har stor kunnskap om gud og vi LEVER livet. ....-I motsetning til de som sitter på skolebenken hele livet,de som kun tenker på utseende og moter og de som ikke det finnes mer mellom himmel og jord enn det som kan sees....
Jeg tror vi som er alternative og lever i trua kommer til å få en større oppgave på den andre sida. [-o< Det er vi som samarbeider om livet....hvis dere skjønner hva jeg mener....

....bare noen tanker fra meg........
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Jeg har kanskje ikke så store "evner" men jeg føler meg allikevel priveligert..
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
maie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 22 Mai 2005 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av maie »

Enig... Vi er jammen heldige som får oppleve hvor herlig livet kan være og det blir bare bedre å bedre for hver dag :lol:
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Jeg ville ikke byttet bort erfaringene mine for millioner av kroner og et harem av damer.


.....Kanskje healingen for et harem?
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

hehe.. hmmm.. Jeg ville nå aldri bytta bort heller, men jeg ekke sååå utvikla heller.. :S
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Jeg tror at de som sitter på skolebenken og er opptatt av sko og klær ofte ikke er så overfladiske som mange tror. tverdt imot. De er bare opptatt av å ta seg ut også, litt naturlig ettersom de har en utdannelse som ofte krever å være ansiktet til en organisasjon eller lignende. :)

Ja, faktisk tror jeg at lang skolegang er minst like opplysende som åndelig interesse. Fordi at ved å gå høyere utdanning lærer de å tenke mer vidsynt. Tro det eller ei. Men, selvfølgelig finnes der alle slags mennesker i alle slags situasjoner.

Og jeg tror vi er heldige som tror på det åndelige, og enda heldigere hvis vi i tillegg har fått en grundig innsikt i mentale og personlige muligheter :)

Atmi
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lenaM
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 65
Startet: 11 Feb 2005 21:14
19

Innlegg av lenaM »

Jeg tror mange veier fører til samme mål........ og at man kan lære mye ved å leve et helt vanlig liv også, og like mye som ved å velge den åndelige vei.

Når det er sagt, priser jeg meg lykkelig over mitt liv - og det hadde vært så tomt uten troen min og åndeverden. Det er veldig viktig for min del, og er (sammen med familie og venner) meningen med livet.
Antall ord: 74

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Innlegg av Atmi »

Aerius skrev:Føler meg ikke heldig, prøver å åpne for nye ting jeg, men ingen kontakt :?

Om du unnskylder meg , så skal jeg gå å snakke med veggen nå...
:)

Slutt å prøv å begynn å gjøre det du har lyst til å gjøre. Det du føler du mestrer - så skal du se, det går nemlig av seg selv :)

Atmi
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

Jeg har visst uttrykt meg feil,noe som har ført til en del misforståelser:
For det første så må jeg få si at jeg jobber i en veskebutikk som selger alt mulig stash innenfor moteindustrien,derfor må jeg følge og være interissert i moter for å beholde jobben min.-og synes derfor det ikke er overfladisk..skolen har jeg og gått på i alle år
For det andre så tror jeg ikke jeg kommer til himmelen når jeg dør,Men at sjelen min går videre til jeg evt blir reinkarnert.
det jeg mente var at vi som tror på det mellom himmel og jord som ikke kan sees og taes på,(i TILLEGG til at vi lever i nuet) er priveligerte. Jeg tror at vi har større oppgaver på den andre siden.
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Spirou
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 578
Startet: 20 Jan 2005 12:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: one bedroom apartment

Innlegg av Spirou »

Aerius skrev:Ulykke forfølger meg!
"for en dust" tenker nok dere nå.
"ulykke forfølger ingen!"
dude... the numbers ! stay away from the numbers!

*LOST referanse* :mrgreen:
Antall ord: 27
Stuttering, get it out, try to say something
Sending me out of my mind

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

Og jeg har aldri sagt at jeg kommer til å få det digg i himmelen....
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Re: Vi er heldige!!

Innlegg av ToneG »

Piawatha skrev:Har dere tenkt over hvor priveligerte vi som har kontakt med åndeverdenen egentlig er ??
Vi funderer og finner tidvis nye svar om hvorfor vi er her på jorda,vi er fulle av kjærlighet til hverandre og vi har stor kunnskap om gud og vi LEVER livet. ....-I motsetning til de som sitter på skolebenken hele livet,de som kun tenker på utseende og moter og de som ikke det finnes mer mellom himmel og jord enn det som kan sees....
Jeg tror vi som er alternative og lever i trua kommer til å få en større oppgave på den andre sida. [-o< Det er vi som samarbeider om livet....hvis dere skjønner hva jeg mener....

....bare noen tanker fra meg........
Ja, vi er priviligerte som får ta del i Åndeverdenen, men hadde det egentlig vært et savn om vi ikke visste om den? Jeg for min del tenker ofte over om det er en gave eller en byrde å ha slike evner.. Litt begge deler kanskje.. Hmmm jeg har igrunnen sitti på skolebenken ganske mange år og jeg er veldig opptatt av utseende, moter og alt som har med velvære å gjøre.. Selv om jeg har slike evner vil jeg ikke slutte å være forfengelig av den grunn.. Det jeg vil frem til er at det ikke bare er eksentriske mennesker som lever og ånder for det åndelige som opplever slikt.. Det er igrunnen folk fra alle folkegrupper..
Men jeg må jo si jeg har fått en dypere forståelse over hva som er meningen med livet da.. Det er ikke om å gjøre å ha den fineste bilen eller det råeste huset lissom.. Hadde likt å hatt en Ferrari da, men det er ikke viktig... Livet er en skole, å i neste liv er det kanskje naboen som går den Åndelige skolen.. Tror vi alle må igjennom den, men alle går den ikke samtidig.. På en måte..
Antall ord: 325

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

helt enig med du!du er visst mye flinkere enn meg til å uttrykke deg.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links