Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Har dere tenkt over hvor priveligerte vi som har kontakt med åndeverdenen egentlig er ??
Vi funderer og finner tidvis nye svar om hvorfor vi er her på jorda,vi er fulle av kjærlighet til hverandre og vi har stor kunnskap om gud og vi LEVER livet. ....-I motsetning til de som sitter på skolebenken hele livet,de som kun tenker på utseende og moter og de som ikke det finnes mer mellom himmel og jord enn det som kan sees....
Jeg tror vi som er alternative og lever i trua kommer til å få en større oppgave på den andre sida. Det er vi som samarbeider om livet....hvis dere skjønner hva jeg mener....
Jeg tror at de som sitter på skolebenken og er opptatt av sko og klær ofte ikke er så overfladiske som mange tror. tverdt imot. De er bare opptatt av å ta seg ut også, litt naturlig ettersom de har en utdannelse som ofte krever å være ansiktet til en organisasjon eller lignende.
Ja, faktisk tror jeg at lang skolegang er minst like opplysende som åndelig interesse. Fordi at ved å gå høyere utdanning lærer de å tenke mer vidsynt. Tro det eller ei. Men, selvfølgelig finnes der alle slags mennesker i alle slags situasjoner.
Og jeg tror vi er heldige som tror på det åndelige, og enda heldigere hvis vi i tillegg har fått en grundig innsikt i mentale og personlige muligheter
Jeg tror mange veier fører til samme mål........ og at man kan lære mye ved å leve et helt vanlig liv også, og like mye som ved å velge den åndelige vei.
Når det er sagt, priser jeg meg lykkelig over mitt liv - og det hadde vært så tomt uten troen min og åndeverden. Det er veldig viktig for min del, og er (sammen med familie og venner) meningen med livet.
Jeg har visst uttrykt meg feil,noe som har ført til en del misforståelser:
For det første så må jeg få si at jeg jobber i en veskebutikk som selger alt mulig stash innenfor moteindustrien,derfor må jeg følge og være interissert i moter for å beholde jobben min.-og synes derfor det ikke er overfladisk..skolen har jeg og gått på i alle år
For det andre så tror jeg ikke jeg kommer til himmelen når jeg dør,Men at sjelen min går videre til jeg evt blir reinkarnert.
det jeg mente var at vi som tror på det mellom himmel og jord som ikke kan sees og taes på,(i TILLEGG til at vi lever i nuet) er priveligerte. Jeg tror at vi har større oppgaver på den andre siden.
Piawatha skrev:Har dere tenkt over hvor priveligerte vi som har kontakt med åndeverdenen egentlig er ??
Vi funderer og finner tidvis nye svar om hvorfor vi er her på jorda,vi er fulle av kjærlighet til hverandre og vi har stor kunnskap om gud og vi LEVER livet. ....-I motsetning til de som sitter på skolebenken hele livet,de som kun tenker på utseende og moter og de som ikke det finnes mer mellom himmel og jord enn det som kan sees....
Jeg tror vi som er alternative og lever i trua kommer til å få en større oppgave på den andre sida. Det er vi som samarbeider om livet....hvis dere skjønner hva jeg mener....
....bare noen tanker fra meg........
Ja, vi er priviligerte som får ta del i Åndeverdenen, men hadde det egentlig vært et savn om vi ikke visste om den? Jeg for min del tenker ofte over om det er en gave eller en byrde å ha slike evner.. Litt begge deler kanskje.. Hmmm jeg har igrunnen sitti på skolebenken ganske mange år og jeg er veldig opptatt av utseende, moter og alt som har med velvære å gjøre.. Selv om jeg har slike evner vil jeg ikke slutte å være forfengelig av den grunn.. Det jeg vil frem til er at det ikke bare er eksentriske mennesker som lever og ånder for det åndelige som opplever slikt.. Det er igrunnen folk fra alle folkegrupper..
Men jeg må jo si jeg har fått en dypere forståelse over hva som er meningen med livet da.. Det er ikke om å gjøre å ha den fineste bilen eller det råeste huset lissom.. Hadde likt å hatt en Ferrari da, men det er ikke viktig... Livet er en skole, å i neste liv er det kanskje naboen som går den Åndelige skolen.. Tror vi alle må igjennom den, men alle går den ikke samtidig.. På en måte..