Selv om det er en grunn til at folk oppsøker alternativer til behandling, er ikke grunn til å lure dem til å kjøpe hjelp mot ikkeeksisterende problemer.HappeTittenTooYouNow skrev:Yezz!!Hehe. Er det slik du ser på meg?
Tidvis oppgitt er nok riktig, men mest synes jeg det er synd hvis du skal forsøke å "hjelpe" folk med ikkeeksisterende problemer.
Dersom noen trenger hjelp med personlige problemer, synes jeg det er ille hvis noen skal ta seg betalt for å late som om de gjør noe helt annet for dem. Late som om det ikke er personlige problem som er grunnen.
Grunn er det til at de oppsøker hjelp hos alternative behandlere.
En person som går til lege har ofte en anelse om hva sm feiler en. Det betyr ikke at legen automatisk skal gå god for denne selvdiagnosen. En person som tror huset er hjemsøkt kan kanskje ha bedre hjelp av en psykolog enn av en woodoo-magiker.
Neivel, men hvis du får folk til å tro på dette, så kan det hende du fører til at de oppsøker andre som lurer penger av dem.Jeg personlig tar IKKE betalt, for å hjelpe et medmenneske som trenger hjelp.
De som gjør noe positivt skal jeg ikke disse ned, men de som driver og svindler mennesker skal jeg disse så mye jeg kan.B.A.: Stop å disse ned, på mennesker som gjør noe for et annet menneske.
OK, hvem da? Vis meg hvem som gjør det, og vis også hvordan de gjør dette positive, innen den alternative TRO.Det FINNES de som faktisk, gjør noe positivt innen den Alternative viten.
Nei, jeg sier ikke at jeg vil stoppe noen som har en tro. Folk må få tro hva de vil, men når deres tro skal påvirke andre menneskers liv vil jeg gjerne stoppe det.Du har disset meg ned mang en gang, uten at det hjelper deg noe på vei. Du sier jo selv, at du vil prøve å stoppe personer som har en tro, med å presse ned på viten, om det ikke er noe å tro på der ute..?!?
Jeg sier heller ikke at det ikke kan være slik. Hvis det skulle være en slik kommunikasjon vil jeg gjerne ha den opp på bordet, slik a man kan lære av den. Hittil er det bare juksemakere som har vist slik kommunikasjon, men hvis den virkelig finnes vil jeg gjerne ha den fram.Selv om DU ikke forstår denne type kommunikasjon, syn, og heller helbredene hender, så er ikke det seg gitt at det ikke kan være slik, kun for at vitenskapen ennå ikke i dagens teknologi har mestret å fange opp "ånder, pr kamera", energi som helbreder, eller at det faktisk finnes de som kan "se" et glimt av fremtiden...
Som sagt, det kan faktisk hende det kommer av gjenferdet fakrisk ikke eksisterer. Dette var en alternativ mulighet til din påstand, å repetere din påstand blir da ikke noe bedre argument.Når vitenskapen ikke kan bevise eksistensen av gjenferd, så kan det komme av at gjenferdet faktisk ikke finnes.
Eller at det faktisk ikke ennå er teknologi god nok til å fange opp på kamera..