BA. skrev:Jeg synes ikke det er greit at mine barn ligger døde hverken det ene eller andre sted. Hva i all verden har det med saken å gjøre?
Så fint, da er vi enige. AEW hjalp foreldrene med å lokalisere stedet barna lå. De var fremdeles døde (hun hadde da ikke
slike overnaturlige evner!
, men foreldrene fikk en grav å gå til.
Skal jeg ta det en gang til?
BA. skrev:Jeg kjenner ikke denne saken godt nok til å si noe om den.
Men likevel sier du en hel masse. Mystisk - har du spesielle evner?
BA. skrev:Hvis historien er akkurat slik BT skriver, og ingen detaljer er utelatt, så ser det jo ut til at hun hjalp dem, men som regel er slike historier laaaangt fra den virkelige sannheten, og jeg har kun enmyte å forholde meg til.
Oiii! Der var du nære på å være enig igjen!
Du har ikke bare en myte å forholde deg til, du kan lese en avisartikkel med flere vitneutsagn. Og det er mange kilder du kan kontakte, om du bare gidder. Men for all del, bruk heller energien din til å mene noe om ting du - som du med stor troverdighet hevder - ikke vet noe om.
BA. skrev:Imidlertid forventer jeg litt mer redelighet og kritisk vurdering fra avisene. F.eks. BT som burde holdt seg for god til å skrive den famøse artikkelen i det hele tatt.
Hvorfor krever du mer sakkunnskap av avisene enn av deg selv?
BT burde ikke ha skrevet saken om bildet. Men saken om AEW er en glimrende videreformidling av historien, med alle sine fakta og myter.
Sorry for deg, myter lever til de blir avlivet eller dør av andre grunner. Omtrent som menneskekroppen. Ånden, derimot...