Hjemsøkt, Gjenferd & Ånderwesterlunds siste pek

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Re: westerlunds siste pek

Innlegg av BA. »

Metodisten skrev:- Jeg har ikke gjort noe av dette bevisst og historien er fortsatt mystisk, kommenterer Jensen.
Oj. :eek

Hvis fotografen sa det, så er det vel ikke mer å diskutere?

Da er det vel ingen grunn til å tro at samme fotografen kan ha manipulert bildet og funnet på hele historien?

Eller...

At bildet er manipulert er vel hevet over all rimelig tvil nå, hvorfor skal vi da tro fotografen på de andre påstandene hans?
Antall ord: 74
Det er mye vitenskapene ikke kan forklare, men man behøver ikke å forlate virkelighetens verden.
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
NormalNok
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 13 Okt 2009 09:52
15

Innlegg av NormalNok »

BA. skrev:Jeg synes ikke det er greit at mine barn ligger døde hverken det ene eller andre sted. Hva i all verden har det med saken å gjøre?
Så fint, da er vi enige. AEW hjalp foreldrene med å lokalisere stedet barna lå. De var fremdeles døde (hun hadde da ikke slike overnaturlige evner! 8) , men foreldrene fikk en grav å gå til.

Skal jeg ta det en gang til?
BA. skrev:Jeg kjenner ikke denne saken godt nok til å si noe om den.
Men likevel sier du en hel masse. Mystisk - har du spesielle evner? :666
BA. skrev:Hvis historien er akkurat slik BT skriver, og ingen detaljer er utelatt, så ser det jo ut til at hun hjalp dem, men som regel er slike historier laaaangt fra den virkelige sannheten, og jeg har kun enmyte å forholde meg til.
Oiii! Der var du nære på å være enig igjen!

Du har ikke bare en myte å forholde deg til, du kan lese en avisartikkel med flere vitneutsagn. Og det er mange kilder du kan kontakte, om du bare gidder. Men for all del, bruk heller energien din til å mene noe om ting du - som du med stor troverdighet hevder - ikke vet noe om.
BA. skrev:Imidlertid forventer jeg litt mer redelighet og kritisk vurdering fra avisene. F.eks. BT som burde holdt seg for god til å skrive den famøse artikkelen i det hele tatt.
Hvorfor krever du mer sakkunnskap av avisene enn av deg selv?

BT burde ikke ha skrevet saken om bildet. Men saken om AEW er en glimrende videreformidling av historien, med alle sine fakta og myter.

Sorry for deg, myter lever til de blir avlivet eller dør av andre grunner. Omtrent som menneskekroppen. Ånden, derimot... :lol:
Antall ord: 290

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

NormalNok skrev:
BA. skrev:Jeg synes ikke det er greit at mine barn ligger døde hverken det ene eller andre sted. Hva i all verden har det med saken å gjøre?
Så fint, da er vi enige. AEW hjalp foreldrene med å lokalisere stedet barna lå. De var fremdeles døde (hun hadde da ikke slike overnaturlige evner! 8) , men foreldrene fikk en grav å gå til.

Skal jeg ta det en gang til?
Det er bra vi er enige om at mine barn ikke har noe i denne diskusjonen å gjøre.
BA. skrev:Jeg kjenner ikke denne saken godt nok til å si noe om den.
Men likevel sier du en hel masse. Mystisk - har du spesielle evner? :666
Jeg sier masse, men ikke så mye om denne saken.
BA. skrev:Hvis historien er akkurat slik BT skriver, og ingen detaljer er utelatt, så ser det jo ut til at hun hjalp dem, men som regel er slike historier laaaangt fra den virkelige sannheten, og jeg har kun enmyte å forholde meg til.
Oiii! Der var du nære på å være enig igjen!

Du har ikke bare en myte å forholde deg til, du kan lese en avisartikkel med flere vitneutsagn. Og det er mange kilder du kan kontakte, om du bare gidder. Men for all del, bruk heller energien din til å mene noe om ting du - som du med stor troverdighet hevder - ikke vet noe om.
En avisartikkel som baserer seg på en myte er fortsatt bare en myte.
BA. skrev:Imidlertid forventer jeg litt mer redelighet og kritisk vurdering fra avisene. F.eks. BT som burde holdt seg for god til å skrive den famøse artikkelen i det hele tatt.
Hvorfor krever du mer sakkunnskap av avisene enn av deg selv?
Det gjør jeg faktisk ikke. Jeg så umiddelbart at bildet var manipulert.

Hvis du mener jeg videreformidler myter og løgner, så håper jeg du viser meg hva jeg skriver som er myter og løgner, og ikke bare insinuerer at jeg er uredelig.
BT burde ikke ha skrevet saken om bildet. Men saken om AEW er en glimrende videreformidling av historien, med alle sine fakta og myter.

Sorry for deg, myter lever til de blir avlivet eller dør av andre grunner. Omtrent som menneskekroppen. Ånden, derimot... :lol:
Myter kan fortsatt leve videre etter grufulle avlivinger og de kan dø stille og rolig, men du har rett i at de lever til de dør. ;) Ånden, hvis den finnes, vet vi ikke noe om.
Antall ord: 415
Det er mye vitenskapene ikke kan forklare, men man behøver ikke å forlate virkelighetens verden.
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

BA
Jeg kjente ikke AEW selv. så hennes medmenneskelighet og hjerte kan jeg ikke si noe om, men mediafokus har hun fått, og hun har benyttet seg av det. I hvilken grad hun har hjulpet noen er vel noe tvilsomt, men hun har definitivt fått kreditt for å ha hjulpet mange. :)

Hun har ikke benyttet seg av media, men media har benyttet seg av henne
Antall ord: 66
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Eaglespirit skrev:BA
Jeg kjente ikke AEW selv. så hennes medmenneskelighet og hjerte kan jeg ikke si noe om, men mediafokus har hun fått, og hun har benyttet seg av det. I hvilken grad hun har hjulpet noen er vel noe tvilsomt, men hun har definitivt fått kreditt for å ha hjulpet mange. :)

Hun har ikke benyttet seg av media, men media har benyttet seg av henne
Hva mener du, har det ikke vært gjensidig nytte mener du? Fikk hun ikke positiv omtale i Allers? Fikk hun ikke mange kunder og mye urettmessig ære fra spådommene sine i Allers?
Antall ord: 102
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

Kunder , tok hun betaling for tjeneste sine. Iogmed at det var media som oppsøkte henne, mener jeg hun ikke gjorde noe beviste valg for å fremme seg selv
Antall ord: 28
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Eaglespirit skrev:Kunder , tok hun betaling for tjeneste sine. Iogmed at det var media som oppsøkte henne, mener jeg hun ikke gjorde noe beviste valg for å fremme seg selv
Selv om hverken hun eller snåsakallen tok betalt, var det alminnelig kjent at gaver var velkomne.

Det er ikke min mening å sverte hennes minne, men jeg synes heller ikke hun bør få et ufortjent rykte hverken på den ene eller den andre måten.

Gaver fikk hun masser av, og noen av gavene inneholdt nok også kontanter, så noen betaling for tjenestene behøvde hun nok ikke å kreve.

I og med at media oppsøkte henne, og hun oppsøkte politiet/media mener jeg at det var et gjensidig nytteforhold der. Hun utnyttet media, da særlig Allers, og media utnyttet henne.
Antall ord: 134
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

Ja, Det at hun fikk gaver betyr jo bare at hun hadde utført forespørselen med suksess
Antall ord: 18
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Eaglespirit skrev:Ja, Det at hun fikk gaver betyr jo bare at hun hadde utført forespørselen med suksess
Hvis "kunden" tror det var suksess, så var det jo suksess, uansett metode og resultat. :)
Antall ord: 35
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

suksess bare baller på seg, mens uproduktive ting gir konkurs. Akkurat som i dagliglivet.
Men tror ikke at aew har en 100% rate. Det er det vel ingen som har
Antall ord: 30
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Eaglespirit skrev:suksess bare baller på seg, mens uproduktive ting gir konkurs. Akkurat som i dagliglivet.
Men tror ikke at aew har en 100% rate. Det er det vel ingen som har
Hva tror du om Sylvia Browne da?
Antall ord: 39
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

Har ikke fulgt med henne så mye, men derimot lisa williams.
Antall ord: 11
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Det er ikke så viktig om du har fulgt med på henne. Hun har defintivt suksess, sier det noe om hennes evner?
Antall ord: 22
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
19

Innlegg av Eaglespirit »

Ser nå at sylvia browne har enorm suksess. Tilogmed noen som prøver å stoppe henne http://stopsylvia.com/home/
Antall ord: 19
Admin

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av BA. »

Ja, sjekk hennes hensynsløshet og fullstendig veilledende svar på http://www.stopsylvia.com

Se også der hun ble avslørt på Live Anderson på CNN
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/xKX5yB-H2tI&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/xKX5yB-H2tI&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Denne onde kvinnen har definitivt suksess, mener du det sier noe om evnene hennes?
Antall ord: 100
-- Terje Lømo

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links