Vi kan ikke regenerere organer enda, men det ser absolutt ut som vi er på rett vei!
[youtube]<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/iTIhv4l7qPs&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/iTIhv4l7qPs&hl ... b&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>[/youtube]
Evig liv, noen?
Sub.
Healing og annen alternativ medisin ⇒ Reprogrammering av celler...
Moderatorer: Asbjørn, mod healing
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jan 2009 21:28
- 15
- Kjønn (valgfri): MANN
Reprogrammering av celler...
Antall ord: 79
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituallity .” Michael Ellner.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Re: Reprogrammering av celler...
Hmmmm...jeg vet ikke om jeg syns dette er utelukkende positivt......
Antall ord: 11
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Feb 2006 22:48
- 18
- Kjønn (valgfri): Yin
- Lokalisering: Oslo
Jeg får ikke sett videoen pga dårlig pc her, men er dette snakk om aktivering av ungdoms og vitalitetskromosomer?
I såfall har jeg fått gjort dette via en healer. Sprøtt hva som skjedde etterpå.
I tillegg scannet vi våre kropper for evt. sykdommer. Også sprøtt hva vi så, som stemte...
I såfall har jeg fått gjort dette via en healer. Sprøtt hva som skjedde etterpå.
I tillegg scannet vi våre kropper for evt. sykdommer. Også sprøtt hva vi så, som stemte...
Antall ord: 57
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Det er ikke noe som heter "ungdoms- og vitalitetskromosomer". Det er ord funnet opp av folk som driver med det de kaller "Theta-healing". Man har stjålet ord fra vitenskapen (kromosom) for å forsøke å underbygge sin egen tro på healing. Stygt tilfelle av frekk pseudovitenskap.emenja skrev:Jeg får ikke sett videoen pga dårlig pc her, men er dette snakk om aktivering av ungdoms og vitalitetskromosomer?
Det som snakkes om i videoklippet er skikkelig forskning på manipulering av celler med det formål å kunne helbrede sykdom og skader uten å behøve å utføre store inngrep.
Antall ord: 98
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |