Healing og annen alternativ medisinReprogrammering av celler...

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Submagi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jan 2009 21:28
15
Kjønn (valgfri): MANN

Reprogrammering av celler...

Innlegg av Submagi »

Vi kan ikke regenerere organer enda, men det ser absolutt ut som vi er på rett vei!
[youtube]<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/iTIhv4l7qPs&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/iTIhv4l7qPs&hl ... b&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>[/youtube]
Evig liv, noen?

Sub.
Antall ord: 79
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituallity .” Michael Ellner.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Reprogrammering av celler...

Innlegg av Astarte »

Hmmmm...jeg vet ikke om jeg syns dette er utelukkende positivt...... :?
Antall ord: 11
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
emenja
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Feb 2006 22:48
18
Kjønn (valgfri): Yin
Lokalisering: Oslo

Innlegg av emenja »

Jeg får ikke sett videoen pga dårlig pc her, men er dette snakk om aktivering av ungdoms og vitalitetskromosomer?

I såfall har jeg fått gjort dette via en healer. Sprøtt hva som skjedde etterpå. ;)
I tillegg scannet vi våre kropper for evt. sykdommer. Også sprøtt hva vi så, som stemte...
Antall ord: 57
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

emenja skrev:Jeg får ikke sett videoen pga dårlig pc her, men er dette snakk om aktivering av ungdoms og vitalitetskromosomer?
Det er ikke noe som heter "ungdoms- og vitalitetskromosomer". Det er ord funnet opp av folk som driver med det de kaller "Theta-healing". Man har stjålet ord fra vitenskapen (kromosom) for å forsøke å underbygge sin egen tro på healing. Stygt tilfelle av frekk pseudovitenskap.

Det som snakkes om i videoklippet er skikkelig forskning på manipulering av celler med det formål å kunne helbrede sykdom og skader uten å behøve å utføre store inngrep.
Antall ord: 98
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links