Healing og annen alternativ medisinReprogrammering av celler...

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Submagi
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Jan 2009 21:28
15
Kjønn (valgfri): MANN

Reprogrammering av celler...

Innlegg av Submagi »

Vi kan ikke regenerere organer enda, men det ser absolutt ut som vi er på rett vei!
[youtube]<object width="445" height="364"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/iTIhv4l7qPs&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/iTIhv4l7qPs&hl ... b&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="445" height="364"></embed></object>[/youtube]
Evig liv, noen?

Sub.
Antall ord: 79
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituallity .” Michael Ellner.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 21 Jun 2006 14:54
18
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Re: Reprogrammering av celler...

Innlegg av Astarte »

Hmmmm...jeg vet ikke om jeg syns dette er utelukkende positivt...... :?
Antall ord: 11
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
emenja
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Feb 2006 22:48
18
Kjønn (valgfri): Yin
Lokalisering: Oslo

Innlegg av emenja »

Jeg får ikke sett videoen pga dårlig pc her, men er dette snakk om aktivering av ungdoms og vitalitetskromosomer?

I såfall har jeg fått gjort dette via en healer. Sprøtt hva som skjedde etterpå. ;)
I tillegg scannet vi våre kropper for evt. sykdommer. Også sprøtt hva vi så, som stemte...
Antall ord: 57
"Gi meg slik sinnsro at jeg kan godta de ting jeg ikke kan forandre. Mot til å forandre de ting jeg kan, og forstand til å se forskjellen."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

emenja skrev:Jeg får ikke sett videoen pga dårlig pc her, men er dette snakk om aktivering av ungdoms og vitalitetskromosomer?
Det er ikke noe som heter "ungdoms- og vitalitetskromosomer". Det er ord funnet opp av folk som driver med det de kaller "Theta-healing". Man har stjålet ord fra vitenskapen (kromosom) for å forsøke å underbygge sin egen tro på healing. Stygt tilfelle av frekk pseudovitenskap.

Det som snakkes om i videoklippet er skikkelig forskning på manipulering av celler med det formål å kunne helbrede sykdom og skader uten å behøve å utføre store inngrep.
Antall ord: 98
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links