Jeg sov i min egen seng.. Jeg kjente at jeg begynte å svette litt, så jeg satt meg opp.
Når det gikk en liten stund, var jeg veldig trøtt, så jeg la meg til å sove. Men så våknet jeg igjen, og jeg hadde en følelse av at noen stirret på meg. Jeg stirret rett inn i veggen og jeg turte ikke å røre på meg eller se meg rundt. Jeg var veldig redd og prøvde å tenke på gode tanker men alle nifse tankene bare suste inn. Så jeg sovnet igjen, og drømte at jeg var på utsiden av et grått, gammelt hus. Da jeg gikk inn i huset, var det litt lys fra vinduene og sånn.. så gikk jeg opp en trapp og inn på et gammelt barnerom. Da gikk jeg bort til en dukke som lå på barnesengen. Dukken hadde svart, langt hår og var hvit i ansiktet. Den hadde også øynene lukket. Da jeg "stirret" på dukken åpnet den øynene. Jeg skvatt som bare det og bare hylte helt av meg selv. Jeg ble livredd og satte meg opp i sengen. Da så jeg ned på gulvet og det var katten min.. Den hadde svarte øyne akuratt da, og den så bokstavelig talt ond ut.. Jeg lurer på om det er den som forårsaket mitt mareritt.. skummelt..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ond katt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2008 21:28
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Larvik
Ond katt
Antall ord: 228
Interessert i paranormale ting? gå på para-tube.com
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Mar 2007 11:02
- 17
- Kjønn (valgfri): satyriasis
- Blitt takket: 11 ganger
Re: Ond katt
Nei, katter forårsaker ikke mareritt med mindre man har hatt en ubehagelig opplevelse med en katt som har festet seg i hukommelsen.Millamy skrev:Jeg sov i min egen seng.. Jeg kjente at jeg begynte å svette litt, så jeg satt meg opp.
Når det gikk en liten stund, var jeg veldig trøtt, så jeg la meg til å sove. Men så våknet jeg igjen, og jeg hadde en følelse av at noen stirret på meg. Jeg stirret rett inn i veggen og jeg turte ikke å røre på meg eller se meg rundt. Jeg var veldig redd og prøvde å tenke på gode tanker men alle nifse tankene bare suste inn. Så jeg sovnet igjen, og drømte at jeg var på utsiden av et grått, gammelt hus. Da jeg gikk inn i huset, var det litt lys fra vinduene og sånn.. så gikk jeg opp en trapp og inn på et gammelt barnerom. Da gikk jeg bort til en dukke som lå på barnesengen. Dukken hadde svart, langt hår og var hvit i ansiktet. Den hadde også øynene lukket. Da jeg "stirret" på dukken åpnet den øynene. Jeg skvatt som bare det og bare hylte helt av meg selv. Jeg ble livredd og satte meg opp i sengen. Da så jeg ned på gulvet og det var katten min.. Den hadde svarte øyne akuratt da, og den så bokstavelig talt ond ut.. Jeg lurer på om det er den som forårsaket mitt mareritt.. skummelt..
At katten "så ond ut" kommer av at du nettopp hadde hatt et skummelt mareritt, og følelsen du satt igjen med når du våknet smittet av på din oppfatning av katten.
Slik du beskriver drømmen virker det mer sannsynlig at det kommer av litt for mye skrekkfilmtitting
Antall ord: 304
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert
-Dilbert
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2008 21:28
- 16
- Lokalisering: Larvik
Ja.. det er vel kanskje det :mozilla_wink: men marerittet var bare utrolig ekkelt..
Antall ord: 14
Interessert i paranormale ting? gå på para-tube.com
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 25 Apr 2007 16:49
- 17
Marerittet bruker jo og være ganske nifse, det er jo derfor vi kaller det en mareritt.Millamy skrev:Ja.. det er vel kanskje det :mozilla_wink: men marerittet var bare utrolig ekkelt..
At katten hadde svarte øyne kan være at du bare innbildte deg det.
Katter oppdager mye, men akkurat mareritt merker dem ikke noe av.
Isåfall hvis du ikke ligger der og skriker og flakser med armene.
Antall ord: 71
Skyggen er som en gåte full av mysterier.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Jan 2007 19:33
- 17
- Blitt takket: 1 gang
Millamy skrev:Jeg sov i min egen seng.. Jeg kjente at jeg begynte å svette litt, så jeg satt meg opp.
Et dyr kan ikke gi deg mareritt. Dyr er ikke ondskapsfulle.
Det er din underbevissthet som gir deg mareritt, og det er frykten etter marerittet som har hengt ved når du har kikket på katten.
La det stakkars dyret være, katten er uskyldig. Om noe, så var den vel redd fordi du var redd.
Du hadde bare et mareritt, det er helt normelt. Alle har det av og til.
Antall ord: 301
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Jan 2008 01:39
- 16
- Lokalisering: Det lurer jeg på også
For første gang så er jeg faktisk enig med degJael skrev:Millamy skrev:Jeg sov i min egen seng.. Jeg kjente at jeg begynte å svette litt, så jeg satt meg opp.
Et dyr kan ikke gi deg mareritt. Dyr er ikke ondskapsfulle.
Det er din underbevissthet som gir deg mareritt, og det er frykten etter marerittet som har hengt ved når du har kikket på katten.
La det stakkars dyret være, katten er uskyldig. Om noe, så var den vel redd fordi du var redd.
Du hadde bare et mareritt, det er helt normelt. Alle har det av og til.
Antall ord: 314
"De gale har det godt!"
Hide post links |
Ja, ikke kverk katta di, hold den utenfor dine mareritt, takkars pewsen.
Antall ord: 12
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 10 Jan 2007 19:33
- 17
- Blitt takket: 1 gang
Det er gøy å være enige av og til, også! Vi kan ikke alltid krangleLiisa skrev: