Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderOnd katt

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Millamy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2008 21:28
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Larvik

Ond katt

Innlegg av Millamy »

Jeg sov i min egen seng.. Jeg kjente at jeg begynte å svette litt, så jeg satt meg opp.
Når det gikk en liten stund, var jeg veldig trøtt, så jeg la meg til å sove. Men så våknet jeg igjen, og jeg hadde en følelse av at noen stirret på meg. Jeg stirret rett inn i veggen og jeg turte ikke å røre på meg eller se meg rundt. Jeg var veldig redd og prøvde å tenke på gode tanker men alle nifse tankene bare suste inn. Så jeg sovnet igjen, og drømte at jeg var på utsiden av et grått, gammelt hus. Da jeg gikk inn i huset, var det litt lys fra vinduene og sånn.. så gikk jeg opp en trapp og inn på et gammelt barnerom. Da gikk jeg bort til en dukke som lå på barnesengen. Dukken hadde svart, langt hår og var hvit i ansiktet. Den hadde også øynene lukket. Da jeg "stirret" på dukken åpnet den øynene. Jeg skvatt som bare det og bare hylte helt av meg selv. Jeg ble livredd og satte meg opp i sengen. Da så jeg ned på gulvet og det var katten min.. Den hadde svarte øyne akuratt da, og den så bokstavelig talt ond ut.. Jeg lurer på om det er den som forårsaket mitt mareritt.. skummelt..
Antall ord: 228
Interessert i paranormale ting? gå på para-tube.com

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Re: Ond katt

Innlegg av Kimbara »

Millamy skrev:Jeg sov i min egen seng.. Jeg kjente at jeg begynte å svette litt, så jeg satt meg opp.
Når det gikk en liten stund, var jeg veldig trøtt, så jeg la meg til å sove. Men så våknet jeg igjen, og jeg hadde en følelse av at noen stirret på meg. Jeg stirret rett inn i veggen og jeg turte ikke å røre på meg eller se meg rundt. Jeg var veldig redd og prøvde å tenke på gode tanker men alle nifse tankene bare suste inn. Så jeg sovnet igjen, og drømte at jeg var på utsiden av et grått, gammelt hus. Da jeg gikk inn i huset, var det litt lys fra vinduene og sånn.. så gikk jeg opp en trapp og inn på et gammelt barnerom. Da gikk jeg bort til en dukke som lå på barnesengen. Dukken hadde svart, langt hår og var hvit i ansiktet. Den hadde også øynene lukket. Da jeg "stirret" på dukken åpnet den øynene. Jeg skvatt som bare det og bare hylte helt av meg selv. Jeg ble livredd og satte meg opp i sengen. Da så jeg ned på gulvet og det var katten min.. Den hadde svarte øyne akuratt da, og den så bokstavelig talt ond ut.. Jeg lurer på om det er den som forårsaket mitt mareritt.. skummelt..
Nei, katter forårsaker ikke mareritt med mindre man har hatt en ubehagelig opplevelse med en katt som har festet seg i hukommelsen.

At katten "så ond ut" kommer av at du nettopp hadde hatt et skummelt mareritt, og følelsen du satt igjen med når du våknet smittet av på din oppfatning av katten.

Slik du beskriver drømmen virker det mer sannsynlig at det kommer av litt for mye skrekkfilmtitting ;)
Antall ord: 304
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.

Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Millamy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Mar 2008 21:28
16
Lokalisering: Larvik

Innlegg av Millamy »

Ja.. det er vel kanskje det :mozilla_wink: men marerittet var bare utrolig ekkelt.. :mozilla_sealed:
Antall ord: 14
Interessert i paranormale ting? gå på para-tube.com

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
MonkeyDKrissy
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 25 Apr 2007 16:49
17

Innlegg av MonkeyDKrissy »

Millamy skrev:Ja.. det er vel kanskje det :mozilla_wink: men marerittet var bare utrolig ekkelt.. :mozilla_sealed:
Marerittet bruker jo og være ganske nifse, det er jo derfor vi kaller det en mareritt.
At katten hadde svarte øyne kan være at du bare innbildte deg det.
Katter oppdager mye, men akkurat mareritt merker dem ikke noe av.
Isåfall hvis du ikke ligger der og skriker og flakser med armene. :mozilla_tongue:
Antall ord: 71
Skyggen er som en gåte full av mysterier.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Jael
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Jan 2007 19:33
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jael »

Millamy skrev:Jeg sov i min egen seng.. Jeg kjente at jeg begynte å svette litt, så jeg satt meg opp.

Et dyr kan ikke gi deg mareritt. Dyr er ikke ondskapsfulle.
Det er din underbevissthet som gir deg mareritt, og det er frykten etter marerittet som har hengt ved når du har kikket på katten.

La det stakkars dyret være, katten er uskyldig. Om noe, så var den vel redd fordi du var redd.

Du hadde bare et mareritt, det er helt normelt. Alle har det av og til.
Antall ord: 301

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Liisa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2008 01:39
16
Lokalisering: Det lurer jeg på også

Innlegg av Liisa »

Jael skrev:

Et dyr kan ikke gi deg mareritt. Dyr er ikke ondskapsfulle.
Det er din underbevissthet som gir deg mareritt, og det er frykten etter marerittet som har hengt ved når du har kikket på katten.

La det stakkars dyret være, katten er uskyldig. Om noe, så var den vel redd fordi du var redd.

Du hadde bare et mareritt, det er helt normelt. Alle har det av og til.
For første gang så er jeg faktisk enig med deg :D
Antall ord: 314
"De gale har det godt!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Ja, ikke kverk katta di, hold den utenfor dine mareritt, takkars pewsen.
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Bruker avatar
Jael
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Jan 2007 19:33
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Jael »

Liisa skrev:
For første gang så er jeg faktisk enig med deg :D
Det er gøy å være enige av og til, også! Vi kan ikke alltid krangle :D
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links