Huff, har jeg selv valgt hvordan jeg skulle se ut? Da må jeg ha gjort meg selv den største bjørnetjenesten noensinne... Å velge seg ut et utseende som var lett å mobbe på mange måter var vel ikke spesielt lurt. Skjønner ikke meningen med det, for det har ødelagt halve livet mitt.sahara skrev:JA, DET ER DEN!!! :mozilla_laughing: DET HAR MAN SELV GJORT!
Før man blir innkarnert til jorden, skriver man et slags "livsmanus". Dette inneholder alt fra hvordan man skal se ut, personlighet, familie, venner, livsoppgave, alle hendelser, samt hvordan man skal dø og hvordan. Det ligger jo i underbevisstheten hos oss alle, men vi glemmer jo hva vi har skrevet og selv bestemt etter vi har fått kropp og blitt plassert her nede. Jeg tror nok alle vet når man dør-rett før dette inntreffer. Tror ikke hun "holdt seg i livet", det var nok meningen det skulle skje sånn.
Lurer også på hva slags livsoppgave jeg har gitt meg selv. Jeg har store problemer med å "finne meg sjæl" og min misjon i denne verden... Jeg misunner dem som staker ut veien sin som 16-åring, følger den og lever lykkelig med rett jobb og rett liv...