Hvorfor er det slik at ofte det som oppfattes som veldig godt er usunt. Tenker på sukker, godteri, brus, fastfood. Mens det som er veldig sunt ofte kan smake helt forferdelig.
Noen som kan gi en forklaring på dette så ville jeg bli glad

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Jeg prøvde å ikke spise NOE sukker i en måned. Da mener jeg ingenting at all, ikke i yoghurt eller boksmais liksom. Ikke noe. Til slutt så jeg sjokolade når jeg lukket øynene. Jeg kødder ikke.kev skrev:sukker er narkotika!
Hide post links |
Hide post links |
¨karina skrev:Jeg prøvde å ikke spise NOE sukker i en måned. Da mener jeg ingenting at all, ikke i yoghurt eller boksmais liksom. Ikke noe. Til slutt så jeg sjokolade når jeg lukket øynene. Jeg kødder ikke.kev skrev:sukker er narkotika!
Hide post links |
Hide post links |
Ja de sier det, men slik var det ikke med meg :mozilla_laughing:zind skrev:Med sukker så er det jo faktisk slik at hvis man spiser mindre av det så vil man også få mindre lyst på det..
Hide post links |
Jeg spiste cottage cheese og yoghurt naturell og frukt(regnet ikke med fruktsukkeret i frukt). Jeg tror jeg skeiet ut en gang, men det var fordi jeg skulle på date og ikke ville framstå som sånn slankeberte. Når jeg ikke skal spise sukker må jeg ikke spise NOE, så det blir mer en utfordring enn en slankeprosess.^Idril^ skrev:¨karina skrev:Jeg prøvde å ikke spise NOE sukker i en måned. Da mener jeg ingenting at all, ikke i yoghurt eller boksmais liksom. Ikke noe. Til slutt så jeg sjokolade når jeg lukket øynene. Jeg kødder ikke.kev skrev:sukker er narkotika!
Hvordan i H. klarte du det?
Hide post links |
karina skrev:Jeg prøvde å ikke spise NOE sukker i en måned. Da mener jeg ingenting at all, ikke i yoghurt eller boksmais liksom. Ikke noe. Til slutt så jeg sjokolade når jeg lukket øynene. Jeg kødder ikke.kev skrev:sukker er narkotika!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |