Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderStjernebarna/ Lysarbeidere

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Didi
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 15
Startet: 06 Sep 2004 18:38
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Rogaland

Re: Stjernebarna/ Lysarbeidere

Innlegg av Didi »

Maya skrev: Du er måske en Lysarbejder hvis du :
* Føler dig "kaldt" til at heale andre.
* Gerne vil "løse" verden´s sociale og miljøet´s problemer.
* Tror på at Spirituelle metoder kan heale enhver situation.
* Har haft mystiske oplevelser, såsom psykisk forvarsler/forudanelser eller Engle møder/træfninger.
* Har udholdt et hårdt "livs erfaring" som har tæret på din forbindelse til Gud.
* Gerne vil heale dit eget liv som første skridt til at heale Verden.
* Føler en uimodståelig trang til at skrive, undervise eller vejlede omkring dine healing´s erfaringer.
* Du véd, at du er her af en "højere mening", også selv om du er usikker på hvordan du skal fuldgøre/-føre dét.
Oj! :shock:
Den traff meg midt i magen!
Takk for at du la ut denne Maya!

Eva skrev:Og en ting til. I følge denne "oppskriften" på lysbarn så er ALLE lysbærere/lysbarn. Barn med ADHD, downsyndrom, stille barn, utagerende barn.... ja alle. Og "alle" skal ha et "problem". Hvem har ikke det slik det er blitt satt frem fra denne "religionen"?

Ikke skal man oppdra de, ikke bruke medisiner og det som rarere og værre er.... Ikke noe for leger og sykehus, men kun forståelse for den vanskelige tilværelsen disse stakkars frustrerte barna har det. Vi kan ikke gjøre annet enn å forstå og la de takle dette, og å støtte det.
Hiv barneoppdragelsen på båten og glem alt du har lært eller tror du har forstått, for disse menneskene vet virkelig hvordan man skal forstå seg på barn! :( :cry:
¨

Ikke for å være ekkel, Eva, men har du mye erfaring med slike annerledes barn?! Eller barn i det hele tatt?
Jeg jobber med barn og har gjort det lenge. Hovedsaklig med problem-barn av ulike typer. Min erfaring er at altfor mange barn blir puttet inn i en diagnose fordi det forenkler situasjonen for dem rundt. Har du sett hvor "dødt" et barn på Ritalin kan bli? Hvor liten livskraft det har igjen? :cry:
I USA går 1 av 5 (eller er det 4...?!) barn på medisiner pga ADHD eller liknende diagnoser. Det til tross for at forskning viser at bare ca 5% av befolkningen har en slik fysisk lidelse... Barn med emosjonelle problemer (grunnet omsorgssvikt eller andre følelsesmessige påkjenninger i livet) har ofte akkurat de samme symptomer som vises i en ADHD-diagnose (ADD, MBD osv...). Mange barn kunne fått en bedre tilværelse uten medisin - hvis man bare hadde ressurser og tid til å følge dem godt nok opp i hverdagen. Hvis man kunne gitt dem følelsen av å bli sett og emosjonelt "holdt"..... :roll: Men det forutsetter jo en omsorgsfull og kjærlig oppdragelse da.

Mulig at mye rundt dette med Lysbarn kan oppfattes som en religion - det har jeg liten informasjon om dessverre. Men troen på at alle barn har noe positivt å tilføre verden, og at "problemer" de bærer med seg kan sees i et annet lys - den er jeg med på!

Et spørsmål til sist - hvis man opplever en stadig økende mengde av disse barna, kan det kanskje knyttes til at den store bevisstheten vi alle beveger oss mot stadig blir større? Er kanskje disse barna sjeler med en større bevisshet enn "gjennomsnittet"? Eldre sjeler?
Bare lurer jeg.... :wink:
Antall ord: 569
Didi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eva

Re: Stjernebarna/ Lysarbeidere

Innlegg av Eva »

Didi skrev: Ikke for å være ekkel, Eva, men har du mye erfaring med slike annerledes barn?! Eller barn i det hele tatt?
Ja, Didi, det har jeg. Bare la meg slippe å utbrodere det her, da det er meget personlig.
Det jeg mente er at i følge beskrivelsen som er gjort, så er du et stjernebarn enten du er et problembarn eller ei. ALLE vil føle seg truffet av dette med mindre de skulle være særs skeptisk til denne påstanden (og se hva dette dreier seg om/er snakk om).
Du vil uansett være et lysbarn.
Og jeg snakker ikke om de som IKKE har ADHD og at de evt blir medisinert mot noe de ikke lider av. Det får helsepersonellet stå for, og det er ikke saken her. Det det heller er snakk om er at der det faktisk er snakk om en biologisk ubalanse (kjemisk om du vil) har vi medisiner som balanserer dette (poengterer nok en gang at jeg snakker IKKE om de som evt blir feildiagnostisert eller feilmedisinert). Men man kan her si at man på en måte feildiagnostifierer når man sier at et barn (eller voksen) ER et lysbarn og har blitt misforstått av alle gjennom hele livet.
Tenk hva DET gjør mot et menneske.
Jeg hadde ikke tenkt å utbrodere noe videre her, men tror at de som forstår hva jeg mener gjør det, mens andre muligens aldri vil det. :)
[/quote]
Jeg jobber med barn og har gjort det lenge. Hovedsaklig med problem-barn av ulike typer. Min erfaring er at altfor mange barn blir puttet inn i en diagnose fordi det forenkler situasjonen for dem rundt. Har du sett hvor "dødt" et barn på Ritalin kan bli? Hvor liten livskraft det har igjen? :cry:
I USA går 1 av 5 (eller er det 4...?!) barn på medisiner pga ADHD eller liknende diagnoser. Det til tross for at forskning viser at bare ca 5% av befolkningen har en slik fysisk lidelse... Barn med emosjonelle problemer (grunnet omsorgssvikt eller andre følelsesmessige påkjenninger i livet) har ofte akkurat de samme symptomer som vises i en ADHD-diagnose (ADD, MBD osv...). Mange barn kunne fått en bedre tilværelse uten medisin - hvis man bare hadde ressurser og tid til å følge dem godt nok opp i hverdagen. Hvis man kunne gitt dem følelsen av å bli sett og emosjonelt "holdt"..... :roll: Men det forutsetter jo en omsorgsfull og kjærlig oppdragelse da.
[/quote]
Selvfølgelig har oppdragelse noe så - om det er problembarn generelt vi diskuterer, men her blir mange kort blandet og puttet i en sekk.
Jeg minner her om at det er forskjell på de som BLIR oppfattet som ADHD barn, og de som faktisk har det.
Det er som med allergi. Har du allergi, hold deg borte fra det du er allergisk mot. Går ikke det ann (som feks pollenallergi) så bruk medisiner. Mulig noen også bruker medisiner mot alt, feks fyllesyke, tett i nesen, forkjølelse osv. Men jeg snakker nå om reelle tilfeller, ikke alle andre eller hva som evt måtte være generelt på innen et vist område.
En diabetiker (type1) kan gjøre mye for å få lavere blodsukker, men er uansett fullstendig avhengig av medisiner/insulin resten av livet.
Man kurrerer ikke slike biologiske ting ved feks kjærlighet, forståelse osv.
Når man skal behandler mennesker med lidelser må man kjenne til biologien og kjemien i mennesket. Det ene påvirker det andre, og utelukker ikke hverandre. Om den ene går feil, går den andre. Da skal man ikke bare behandle den ene delen, men begge fordi begge blir skadd/påvirket.
Når kroppen dreper celler som lager viktige substanser i kroppen (feks ved diabetes) så tilfører man det som kroppen skulle laget selv. Dette kan til og med være uopprettelig. Dropper man medisineringen?
Nei. hvorfor ikke?
Når det gjelder ganske så opplyste sykdommer som feks diabetes og stoffskiftesykdommer så råder vi ALDRI noen slutte å ta medisinen sin.
Men der vi ikke vet nok (men bare tror det) så er vi kjempeskeptiske og allerede spesialister i diagnostisere andre mennesker og hvordan de burde takle det, behandler osv. Vi er tilogmed bedre enn leger!
For vi vet best!
Helt til vi en dag sitter med sykdommen selv, setter oss i den for forsøker å forstå hvordan kroppen er bygget opp og virker. Ikke via skole men via leger og ved selv å teste, forsøke og forske på egen kropp. Og joda, er vi RIKTIG uheldig, så virker faktisk medisinen på den måten vi IKKE ville at den skulle gjøre.
Og hvorfor ville vi ikke det?
Fordi vi plutselig er blitt ofre for egne fordommer og andres.
Hvordan kan vi bortforklare at vi faktisk er nødt til å behandles på denne måten, når alle andre sier at det er feil? Og vi selv også sa det en gang?
Men vi sitter igjen med EN (kanskje en eneste) erfaring;
Det er VI som tok feil, og dermed også alle andre (som er så mye mer bedrevitende enn dem som selv har hatt sykdommen).
Antall ord: 871

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eva

Innlegg av Eva »

Zind:
Jeg bruker fornuften når jeg vurderer tenker og gjør meg opp en mening.
Jeg bruker også magefølelsen, så når det gjelder akkurat dette så er det to sanser som sier det samme.
Jeg regner med at det samme sier vi alle her inne, men likvel blir sittende igjen med vidt forskjellige svar.
;)
Antall ord: 57

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stitch
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 04 Jul 2005 13:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordaførr

Innlegg av Stitch »

Jeg har lest en del om stjerne- og indigobarn og hørt foreldre (mødre) rope stolt og høyt om at nettopp deres barn er et slikt stjernebarn. Når det enda hverken har fått lære oppdragelse, folkeskikk eller empati. Samtidig har jeg blitt fortalt av disse ivrige foreldrene at de VET at deres barn er "utvalgte" stjernebarn fordi en eller annen påstått synsk skal ha fortalt dem det. Jeg blir helt svett! Er det mulig å være så naiv? Jeg kan ikke annet enn å tro at begrepet er enda en rar oppfinnelse såkalt åndelig opplyste har funnet på for å forklare noe de ikke har peiling på.

Eva - jeg føler akkurat som deg. Det knyter seg i magen over temaet!
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stitch
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 04 Jul 2005 13:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordaførr

Innlegg av Stitch »

Ja, og et sted leste jeg at alle barn født ettet 1995 er indigobarn og vil ha en fiolett aura. Skal jammen meg få sjekket mitt eget barns (født i 96)aura når anledningen byr seg.
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eva

Innlegg av Eva »

Jeg tror disse påstandene (om år, adferd osv) er en måte å "kapre" tilhengere på.
Psykolgisk sett er det en lur metode, for alle har behov for svar på ting i livet de ikke selv klarer å finne svar på.
Jo, mer "forlokkende" forklaringen er (iallefall når det gjelder å "opphøye" seg selv til noe mer enn de andre), jo lettere er det å henfalle seg til en slik tro. De gir folk det de trenger; status, "opphøyning" eller guddommelighet, forståelse, adskillelse (identitet) osv osv.
Det er bare å slå ut armene og motta alt "godt" de kommer. For den som trenger dette.
Jeg tror jeg kan kalle dette en ny "bevegelse" eller en "nyreligion".
Det er som med politikk, man velger de "populære" tingene, sier det de tror folk vil høre. De andre kaller dette "populisme". Det kan jeg GODT gjøre med denne "bevegelsen" her også.
Jeg har like lite tro på dette som jeg har til enkelte politiske partiers påstander, enkelte mediers artikler/historier , enkelte menneskers utsagn/historier osv.

Noe fremstår for meg som mer seriøst enn andre.
Dette lukter det svidd av, og oser av kommersialisering og må være en av de værre jeg har hørt om på lenge.

Jeg ville gjort ALT for å forsøke å holde mine barn unna en slik bevegelse/religion. De kan gjerne få konvertere til Buddsimen eller annet, men ikke denne. Eller andre new-age og "osho"-bevegelser.
Det finner for mange forskrudde mennesker i denne verden, og de maktgale er de farligste.
Det har endt med kollektivt selvmord, terrorisme, illegal handel, eller maskingevær i øra for de som ønsker seg ut av slike bevegelser. Sistnevnte i følge tidligere Osho-tilhengere/medlemmer.

Takke seg til.
Antall ord: 295

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eva

Innlegg av Eva »

Taru skrev:Sjeler ja - kommet fra stjernene - nei...eller? ???
Altså jeg vet ikke - men jeg har en dårlig erfaring med Lysarbeidere - Luzifer tittet frem fra en av dem...
Helt sant altså!
Jo, du kan si det sånn.
Men ville tolket litt annerledes. ;)

Vi alle kommer fra de samme bestanddeler. ALT i universet kommer fra de samme bestaddeler. Og dette er høyst vitenskapelig.
OG det blir kalt "stjernestøv".
Men det betyr ikke at vi bokstavelig talt kommer fra stjernene.
Bare at alt i universet består av få enkle bestanddeler vi kjenner igjen over alt. Det er kombinasjonen av disse som skaper mangfoldet.
Slik sett er vi i "slekt" med alt i verdensrommet. Men ikke mer i slekt enn det er mellom deg og en sten. ;)

Andre kan sikkert forklare dette mer inngående enn meg, både når det gjelder bestanddelene og/eller Lucifer, som jeg har alt for lite greie på.

- Bare til orientering. ;)
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Bra skrevet Eva!
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det er viktig at en beholder bakkekontakten når det er snakk om dette. Nå er det en gang slik at barn har mer indigo i auraen nå om dagen, samtidig som det er en økning i avdekking av tilfeller av atferdsvansker og ADD/ADHD. Det er klart at enkelte fyrer oppunder med dette for å unnskylde sine barns oppførsel. Men dog det mest skremmende eksempelet er tolkningen til en antroposof, hvis navn jeg har glemt, men som fikk mye negativ omtale etter en artikkel i et tidsskrift for et par måneder siden. Han hevdet at slike barn var nærmere djevelen :shock:
Det er et skrekkeksempel på hvor hjernevasket en altså kan bli av dette!!!
På en annen side er dette en tilnærming på hvordan en kan forsøke å møte barn som er "annerledes". Det er ikke alle som får den hjelp de trenger fordi de ikke er så opplagt rammet (ADD) også kalt jentevarianten av ADHD eller stille ADHD, for denne er atypisk.


Men også jeg synes det er spennende å lese om dette emnet. Ikke minst fordi jeg har fått inidgoaura selv. (Jeg har sett den etter mye trening! puh!) Men helt klart; en må ikke sluke alt rått og i hvertfall ikke i denne litteraturgenren!

Her er et par linker om indigobarn til Maya:
www.metagifted.org
www.indigoevolution.com
www.sunfell.com
Antall ord: 231
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eva

Innlegg av Eva »

Vi har mange farger i auraen, og vi har flere lag. Det er klart at et av disse lagene er indigo.
Det er opplagt for meg i allefall.
De forskjellige lagene står for forskjellige ting. Noen direkte knyttet til psyken, andre mer til det "generelle".

ADHD/ADD har alltid eksistert, men ble manifestert først på 80-tallet.
Bare synd at så mange ikke har fått den hjelpen de trengte.
Det har ofte endt i norske fengsler som kriminell med rus-problemer pga selvmedisinering med harde stoffer.

Det er blitt avdekket at mange lider av ADHD, noe som er bra. Man skal absolutt ta dette seriøst, men heller ikke overdrive eller overdiagnostisere barna. Noe sikkert noen har en tendens til å gjøre.

Det er like galt å overdiagnostisere/-medisinere som å ikke ta det alvorlig i det hele tatt, hvor vi vil få et stort problem i fremtiden med alle som IKKE har blitt diagnostisert eller behandlet. Resultatet er en underdiagnosisering og/eller undermedisinering/-behadling. Noe som IKKE er bra hverken for dem eller for oss. Vi vil få et samfunnsproblem, og mange lidende mennesker.
Det er all grunn til å ta dette alvorlig, noe jeg mener disse "stjerneekspertene" IKKE gjør, og som overhode ikke har peiling på verken psykologi eller fysiologi/biologi.
Hadde vi KUN vært sjeler - UTEN en fysisk kropp - styrt av bla kjemi, så skulle jeg vært mer enig. MEN det er vi ikke.
Når man glemmer at vi faktisk er begge deler og at man IKKE må ta bare den ene delen for seg og ignorere den andre, så er vi på villspor i forsøket på å forstå mennesket - den vi faktisk er.
Vi er ikke bare sjeler. Vi er MER mennesker - av kjøtt og blod og har mer likheter med stenen vi bygger på, enn med engler, ånder, gjengangere eller hva det måtte være. DET må vi aldri glemme.

Vi er laget av kjøtt og blod. Vi er fulle av kjemiske substanser som bombarderer oss hver eneste dag. Disse stoffene er de som "styrer" oss.
Kan nevne stoffer som dopamin, serotonin, adrenalin mf.
Kommer de i ubalanse liksom en fysisk del av oss ikke virker lenger, så er det klart at dette preger oss. Vi er ikke lenger "hele".
Vi er ikke gitt muligheten til å bevege oss gjennom stengte dører, og vi er heller ikke gitt å kunne rette opp dette kun med tanker og ideer.
Det er mye som høres fantastisk ut, og i håp om at det skal være så fantastisk som det høres ut, er vi fra naturens side gitt en viss nysjerrighet og vilje og mulighet til å utforske disse tingene.
Det som er så synn er at vi bare gidder å utforske de tingene som virker forlokkende på oss, og ignorere andre ting.

Indigobarn, stjernebarn osv er en slik måte å forlokke andre menneske til "sin" tro på.
Hvem som helst som har ideer og mener de har vært i kontakt med det "høyere" kan i bunn og grunn starte nye bevegelser, men det skal kløkt til for å få det til.
Antall ord: 524

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eva

Innlegg av Eva »

Jeg lurer på hvem som IKKE går inn under kategorien...
(Bortsett fra de som ikke tror på dette da...)
Jeg er i allefall kategorisert som bla lysarbeider, men oppnevner meg ikke selv inn i de "kretser" av den grunn.
Hva om jeg ER en lysarbeider da?
Ja, hva så?

Vel, forsøker jeg å være en "lysarbeider" i mine omgivelser, men har ikke videre tro på denne "fantastiske" ideen, av den grunn.
Jeg har også barn som begge går under kategorien indigobarn og stjernebarn, men holder meg LANGT unna en slik tenkning som ikke har rotfeste i virkeligheten i det hele tatt.

Og dette er fortalt av en "lysarbeider", bare så det er sagt. ;)
Antall ord: 116

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det er helt riktig det du sier om aura, men likevel er det noen farger som er mer dominerende enn andre. Kanskje det har noe med hvilket energiplan som er mest aktivt hos personen å gjøre? Jeg kjøper gjerne at min aura ser indigo ut fordi jeg bruker det tredje øyet for å se den med. Men etter auraendring har pannechakraet blitt aktivert.....forstå det den som kan :lol:

Jeg mener du har veldig viktige poeng, Eva. Det er farlig å sluke teorier i denne New Age kulturen rått. Og det har jeg vel også gitt uttrykk for. Nå regner jeg med at de fleste oppegående foreldre som har barn med spesielle behov søker hjelp fra skole/helsevesen, så jeg tror nok at de aller fleste barn får det de trenger.

Det jeg kanskje føler at ikke kom helt klart frem, var ikke at jeg mener at "stjerneekspertene" har løsningen på ADHD og ADD, men at, jeg får si enkelte av dem, gir uttrykk for at de har forstått at noen barn må møtes på en spesiell måte. Jeg er ikke et indigobarn, men passer helt perfekt inn under beskrivelsen selv. Jeg hadde ikke klart meg på en vanlig skole, men jeg fikk lov å gå på steinerskolen. Der ble jeg møtt i "min verden" og tatt på alvor. På den måten kom jeg "ut av skallet". Kanskje derfor jeg tar denne teorien ørlite i forsvar, selv om jeg også vet at vi er mer enn bare sjel og psyke (som på gresk er samme ting :lol: ). Men igjen virker begge deler såpass mye inn på hverandre, noen ganger er psyken mer ødeleggende for kroppen enn omvendt...

Når det gjelder lysarbeider, så tror jeg det har noe med at disse barna er født med healingevnene aktivert. At du er lysarbeider er du helt sikkert, men neimen om jeg vet om du er et stjernebarn! :wink: :lol:
Antall ord: 325
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DenNærsynte
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 06 Feb 2005 22:45
19

Innlegg av DenNærsynte »

Jeg vet ærlig talt ikke om jeg skal grine, eller le.
Antall ord: 11
lol

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

DenNærsynte skrev:Jeg vet ærlig talt ikke om jeg skal grine, eller le.
Hvorfor ikke begge deler?
:cry: :lol:
Antall ord: 18
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eva

Innlegg av Eva »

:lol:
Det med at jeg er lysarbeider tar jeg ganske ironisk. ;)
Jeg har ingen intensjoner om å konvertere til new age religioner.

Jeg tror jeg forsto deg rett Heia.
Det er bare det at jeg er fryktelig dårlig på å gjøre det klart hvem det er jeg henvender meg til.
Det var altstå et mer generelt innlegg jeg skrev, og forsøkt å dele innlegget, men jeg ser jo at jeg ikke kan gå utifra at leser det jeg tenker. :lol:
Det var ikke en hentydning spesiellt til deg Heia, mer et behov for å forsøke å utdype det litt nærmere. ;)

... :roll: Jeg tror jeg har fått sagt det jeg ønsker nå...

Vel, det får tiden vise. :lol:

Klem til alle sammen. ;)

(Steinerskolen er bra. Har selv hatt barn der. Og jeg skulle ha blitt gitt muligheten til selv å gå på en slik skole, den gang. ;) )
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links