Bare lurte på om dere der ute har mer greie på dette her enn det jeg har. (Vel - de fleste har siikker det! :mozilla_wink: )
I alle fall: Jeg har en bekjent av meg som er bosatt i en annen verdensdel. Personen forteller meg i brev (ikke email) at han av og til holder på med det han kaller "Astral Projeksjon" og at han i mange av de tilfellene treffer meg.
Denne personen har kun anledning til å kontakte meg pr. snail mail, og av og til får jeg disse historiene. Jeg kan ikke vite om dette her stemmer, men fra tid til annen, har jeg meget sterke drømmer om denne personen. Han har fortalt meg utallige ganger at han har besøkt meg i søvne. Drømmene jeg har, er såvidt sterke, at jeg kan gå rundt å være omgitt av disse drømmene resten av dagen. Sist jeg hadde en slik drøm, gikk det på at han var i en svært vanskelig situasjon, og dette var en plage resten av dagen.
Det er IKKE vedkommendes hensikt å plage meg!! Han er en venn. Men han er også en venn som er i en vanskelig situasjon.
Er det noen av dere andre som har erfaring med Astral Projeksjon? Bare er nysgjerrig på om denne personen kan - slik han påstår - kontakte meg på tross av den enorme geografiske avstanden.
Ha en fin søndag alle sammen!

Kattavår