Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Les denne tråden av Communicado. Det virker som exploding head syndrom, og jeg tror nok Communicado er innom det temaet i tråden.Lodott skrev:vet ikke helt om dette er riktig forum, men mener det noen som har hørt "bang"-lyder i det øyeblikket de sovner? hva kommer det av? og hva er det som skjer når det føles som om man faller ned i senga sekundet etter at man sovnet? bråvåkner så klart av begge deler. jeg tror at man forlater kroppen og vandrer over i den astrale dimensjonen når man sover. kan dette ha noe med de rare lydene og "fallingen" jeg av og til opplever? det har også hendt jeg har hørt et kor av munker som synger eller sinnsykt skummel brøling akkurat i det jeg sovner. håper aldri jeg opplever sistnevnte igjen
har skjedd meg tre ganger i løpet av livet, og det er like ødeleggende for nattesøvnen i lang ettertid hver gang.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
akkurat som om jeg skulle sagt det selv... er skikkelig merkelig at det skjer.makawaii skrev:Det tror jeg er ganske normalt, jeg opplever det veldig ofte, og hver gang er det som om jeg snubler i en trapp eller faller forover.
Hide post links |
Dette opplever jeg stadig, og kaller det "Døserykk"smokken skrev:Jeg har ikke opplevd akkurat det,men det hender noen ganger at akkurat i det jeg sovner så skvetter jeg til å rykker alt av muskler..
Merkelig det der,ogsåå så plagsomt :s
Hide post links |
Lodott skrev:takker :mozilla_wink: der sto det mye interessant :mozilla_smile: likte ikke helt at det kalles exploding head syndrome da. høres nesten ut som en sykdom, hehenå er det lenge siden jeg har opplevd noe slikt da. hendte for meste da jeg prøvde å lære meg astral prosjisering
uffda, man sover lettere med årene ser jeg
jeg sover VELDIG lett nå, så jeg blir vel søvnløs når jeg blir gammel jeg da :mozilla_laughing:
Hide post links |
Hide post links |
Hehe husker jeg fikk sånn ekstremt rykk engang, hele kroppen bare spasmet seg...! Helt drøyt. Av og til har jeg sølt ut ting og sånn fordi jeg har sittet med en kopp i hånda på skolen og sovnet. Hehe. Det er alltid like moro for de andre.*Lille engelen* skrev:Dette opplever jeg stadig, og kaller det "Døserykk"smokken skrev:Jeg har ikke opplevd akkurat det,men det hender noen ganger at akkurat i det jeg sovner så skvetter jeg til å rykker alt av muskler..
Merkelig det der,ogsåå så plagsomt :sEkkelt er det, men ikke farlig heldigvis! Syns døserykk passer. Vet ikke hvor jeg hørte det henne men:)
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |