Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅnder eller hjelpere?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjaman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 20 Aug 2005 18:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Barkåker (8km fra Horten,!mil fra Tønsberg)

Ånder eller hjelpere?

Innlegg av Sjaman »

:? Hei!
Pga av tidligere jobber har vi flyttet en del. Årsaken til jeg stiller dette spørsmålet, er om det er hjelpende ånder eller hva som har vært med meg. Jeg merket det for mange år siden, men i det huset i Trondheim spøkte det virkelig. Men etter jeg flyttet til Vestfold og traff min nye mann, har det vært bevegelige skygger i husene jeg har bodd i. De har vært der uavhengig av når tid det har vært på døgnet. I det første huset merket også min datter det, og guttungen til niesen min. Han var da 5-6 år. Men for meg har skyggene alltid vært når jeg har vært alene. Har aldri følt ubehag, redsel eller noe negativt i forbindelse med dette. Har bare godtatt det, og hva jeg har tenkt, er jeg ikke sikker på. Antagelig ikke tenkt i det hele tatt.
Men de har "fulgt" meg i 19 år, fra Vestfold, Rogaland og tilbake. Det eneste stedet de til nå ikke har vist seg, er i dette siste huset. Da jeg flyttet inn hit, kom jeg fra Tr.heim etter at mannen min og jeg hadde en liten pause. (de uteble også i Tr.heim)Det var for ett år siden. Kan det være for at jeg ikke var med på flyttelasset da han flyttet? Eller?? Har mange spørsmål, men finner ingen svar. Savner dem, kanskje? Var blitt husvarm med dem.
Er det noen her i forumet som har opplevd noe liknende, eller som kan gi meg et svar? Vet jo at det er ikke alltid man skal ha svar... er nusgjerrig av natur..
:wink: Sjaman
Antall ord: 286

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 268
Startet: 03 Aug 2005 13:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

Siden jeg ikke er synsk,må det bli gjetting fra min side:
Hjelpere kanskje?Og at du ikke trenger så mange nå,derfor har de tatt seg en pause..?Tror selv det er slik:De kommer og går alt etter som hvor vi er i livet,hva vi trenger etc... :roll:
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sjaman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 20 Aug 2005 18:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Barkåker (8km fra Horten,!mil fra Tønsberg)

Innlegg av Sjaman »

:D Ja, snowfall, du kan være inne på noe der. Ser ut som det bare er du som komuniswerer med meg idag.Er det brukernavnet mitt som skremmer folk? Nei, bare en spøk. Bør ikke være det.
Leste et innlegg fra deg om hva du hadde opplevd på sykehuset det du jobber. Ikke serlig morsom opplevelse, nei!! Jobba sjøl i helsevesenet før jeg ble uføretrygdet, sju år i psykiatrien, men også sykehjem. Var en del skumle feelinger ute og vandret da jeg jobbet på natta. Spesielt på et psyk.senter her i Vestfold. Merket det hver kveld/natt jeg gikk runden,det var rett utenfor kapellet. Kanskje ikke så rart, men noen har nok hatt en voldsom og vond død.
Vi "snakkes" nok igjen!!

:lol: Sjaman
Antall ord: 132

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
snowfall
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 268
Startet: 03 Aug 2005 13:15
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av snowfall »

:lol: Det er nok flere etter hvert som tar kontakt/svarer deg! Men da du kom ble jeg veldig oppløftet.Fikk bare en sånn god følelse!Tror vi er ca.samme alder?
Uansett så er det så mange morsomme og skarpe mennesker her,eldre og unge.
Jobbet i psy.du-DET hadde blitt for tøft for meg.Joda,vi snakkes! :lol:
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links