Hei!
Pga av tidligere jobber har vi flyttet en del. Årsaken til jeg stiller dette spørsmålet, er om det er hjelpende ånder eller hva som har vært med meg. Jeg merket det for mange år siden, men i det huset i Trondheim spøkte det virkelig. Men etter jeg flyttet til Vestfold og traff min nye mann, har det vært bevegelige skygger i husene jeg har bodd i. De har vært der uavhengig av når tid det har vært på døgnet. I det første huset merket også min datter det, og guttungen til niesen min. Han var da 5-6 år. Men for meg har skyggene alltid vært når jeg har vært alene. Har aldri følt ubehag, redsel eller noe negativt i forbindelse med dette. Har bare godtatt det, og hva jeg har tenkt, er jeg ikke sikker på. Antagelig ikke tenkt i det hele tatt.
Men de har "fulgt" meg i 19 år, fra Vestfold, Rogaland og tilbake. Det eneste stedet de til nå ikke har vist seg, er i dette siste huset. Da jeg flyttet inn hit, kom jeg fra Tr.heim etter at mannen min og jeg hadde en liten pause. (de uteble også i Tr.heim)Det var for ett år siden. Kan det være for at jeg ikke var med på flyttelasset da han flyttet? Eller?? Har mange spørsmål, men finner ingen svar. Savner dem, kanskje? Var blitt husvarm med dem.
Er det noen her i forumet som har opplevd noe liknende, eller som kan gi meg et svar? Vet jo at det er ikke alltid man skal ha svar... er nusgjerrig av natur..
Sjaman
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ånder eller hjelpere?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Aug 2005 18:55
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Barkåker (8km fra Horten,!mil fra Tønsberg)
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Siden jeg ikke er synsk,må det bli gjetting fra min side:
Hjelpere kanskje?Og at du ikke trenger så mange nå,derfor har de tatt seg en pause..?Tror selv det er slik:De kommer og går alt etter som hvor vi er i livet,hva vi trenger etc...
Hjelpere kanskje?Og at du ikke trenger så mange nå,derfor har de tatt seg en pause..?Tror selv det er slik:De kommer og går alt etter som hvor vi er i livet,hva vi trenger etc...
Antall ord: 51
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Aug 2005 18:55
- 19
- Lokalisering: Barkåker (8km fra Horten,!mil fra Tønsberg)
Ja, snowfall, du kan være inne på noe der. Ser ut som det bare er du som komuniswerer med meg idag.Er det brukernavnet mitt som skremmer folk? Nei, bare en spøk. Bør ikke være det.
Leste et innlegg fra deg om hva du hadde opplevd på sykehuset det du jobber. Ikke serlig morsom opplevelse, nei!! Jobba sjøl i helsevesenet før jeg ble uføretrygdet, sju år i psykiatrien, men også sykehjem. Var en del skumle feelinger ute og vandret da jeg jobbet på natta. Spesielt på et psyk.senter her i Vestfold. Merket det hver kveld/natt jeg gikk runden,det var rett utenfor kapellet. Kanskje ikke så rart, men noen har nok hatt en voldsom og vond død.
Vi "snakkes" nok igjen!!
Sjaman
Leste et innlegg fra deg om hva du hadde opplevd på sykehuset det du jobber. Ikke serlig morsom opplevelse, nei!! Jobba sjøl i helsevesenet før jeg ble uføretrygdet, sju år i psykiatrien, men også sykehjem. Var en del skumle feelinger ute og vandret da jeg jobbet på natta. Spesielt på et psyk.senter her i Vestfold. Merket det hver kveld/natt jeg gikk runden,det var rett utenfor kapellet. Kanskje ikke så rart, men noen har nok hatt en voldsom og vond død.
Vi "snakkes" nok igjen!!
Sjaman
Antall ord: 132
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Det er nok flere etter hvert som tar kontakt/svarer deg! Men da du kom ble jeg veldig oppløftet.Fikk bare en sånn god følelse!Tror vi er ca.samme alder?
Uansett så er det så mange morsomme og skarpe mennesker her,eldre og unge.
Jobbet i psy.du-DET hadde blitt for tøft for meg.Joda,vi snakkes!
Uansett så er det så mange morsomme og skarpe mennesker her,eldre og unge.
Jobbet i psy.du-DET hadde blitt for tøft for meg.Joda,vi snakkes!
Antall ord: 63
Hide post links |