Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHar opplevd et par ekkle episoder!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Biejjie skrev:Har en nydelig bukett lavender her nå som skal delvis bli røykelse og delvis havne i duftposer. Jeg har hengt den så nær at jeg kan begrave nesen i den uten å måtte reise meg fra stolen. ;)
Hehe, kan ikke gjøre slikt, jeg, eksemen og allergien gjør at jeg får hodepine ved sterke dufter, samt eksem av (nesten) allslags parfyme.... :(

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Biejjie
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 369
Startet: 16 Jan 2005 02:27
19

Innlegg av Biejjie »

Asbj. Aamot. PPVt skrev:
Biejjie skrev:Har en nydelig bukett lavender her nå som skal delvis bli røykelse og delvis havne i duftposer. Jeg har hengt den så nær at jeg kan begrave nesen i den uten å måtte reise meg fra stolen. ;)
Hehe, kan ikke gjøre slikt, jeg, eksemen og allergien gjør at jeg får hodepine ved sterke dufter, samt eksem av (nesten) allslags parfyme.... :(

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Huff, så leit, da! :(
Ja, da kanskje lønner det seg for deg å ta ovnen til hjelp, så det går fort. Om du vil lage dine egne urter til maten for eksempel. :)

Eller kanskje til og med microbølgeovn, for da går det på bare noen minutter og du kan lufte ut med en gang! :D Fant nemlig dette akkurat nå:
Tasteline.com skrev:Att torka örter i en "mikro" blir aldrig samma känsla, men det går bra. Lägg ett tunt lager av växter på ett hushållspapper. Täck dem därefter med ytterligare ett. Torka dem 1 till 4 minuter, beroende på hur kraftiga kryddorna är.
Antall ord: 194
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.

Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Juvenia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 07 Jul 2005 14:59
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Møre og Romsdal

Innlegg av Juvenia »

Håper det går bra med deg :D Har også opplevd lignende.. (Se innlegget mitt "Åpne dører og ..." Det siste jeg har skrevet.. :lol: )

KlæmKlæm :)
Antall ord: 27

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Biejjie skrev:
Asbj. Aamot. PPVt skrev:
Biejjie skrev:Har en nydelig bukett lavender her nå som skal delvis bli røykelse og delvis havne i duftposer. Jeg har hengt den så nær at jeg kan begrave nesen i den uten å måtte reise meg fra stolen. ;)
Hehe, kan ikke gjøre slikt, jeg, eksemen og allergien gjør at jeg får hodepine ved sterke dufter, samt eksem av (nesten) allslags parfyme.... :(

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Huff, så leit, da! :(
Ja, da kanskje lønner det seg for deg å ta ovnen til hjelp, så det går fort. Om du vil lage dine egne urter til maten for eksempel. :)

Eller kanskje til og med microbølgeovn, for da går det på bare noen minutter og du kan lufte ut med en gang! :D Fant nemlig dette akkurat nå:
Tasteline.com skrev:Att torka örter i en "mikro" blir aldrig samma känsla, men det går bra. Lägg ett tunt lager av växter på ett hushållspapper. Täck dem därefter med ytterligare ett. Torka dem 1 till 4 minuter, beroende på hur kraftiga kryddorna är.

Takker for tipset, Biejjie, Har faktisk gått glipp av det svaret...
Men så det nuh... ;-)

Asbjørn
Antall ord: 214

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links