Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Biejjie skrev:Har en nydelig bukett lavender her nå som skal delvis bli røykelse og delvis havne i duftposer. Jeg har hengt den så nær at jeg kan begrave nesen i den uten å måtte reise meg fra stolen.
Hehe, kan ikke gjøre slikt, jeg, eksemen og allergien gjør at jeg får hodepine ved sterke dufter, samt eksem av (nesten) allslags parfyme....
Biejjie skrev:Har en nydelig bukett lavender her nå som skal delvis bli røykelse og delvis havne i duftposer. Jeg har hengt den så nær at jeg kan begrave nesen i den uten å måtte reise meg fra stolen.
Hehe, kan ikke gjøre slikt, jeg, eksemen og allergien gjør at jeg får hodepine ved sterke dufter, samt eksem av (nesten) allslags parfyme....
Huff, så leit, da!
Ja, da kanskje lønner det seg for deg å ta ovnen til hjelp, så det går fort. Om du vil lage dine egne urter til maten for eksempel.
Eller kanskje til og med microbølgeovn, for da går det på bare noen minutter og du kan lufte ut med en gang! Fant nemlig dette akkurat nå:
Tasteline.com skrev:Att torka örter i en "mikro" blir aldrig samma känsla, men det går bra. Lägg ett tunt lager av växter på ett hushållspapper. Täck dem därefter med ytterligare ett. Torka dem 1 till 4 minuter, beroende på hur kraftiga kryddorna är.
Antall ord: 194
1200 er et slikt fint, rundt tall, så jeg stopper der.
Om du har sendt meg meldinger har jeg ikke fått dem - bare mail om dem. O_o
Huff, så leit, da!
Ja, da kanskje lønner det seg for deg å ta ovnen til hjelp, så det går fort. Om du vil lage dine egne urter til maten for eksempel.
Eller kanskje til og med microbølgeovn, for da går det på bare noen minutter og du kan lufte ut med en gang! Fant nemlig dette akkurat nå:
Tasteline.com skrev:Att torka örter i en "mikro" blir aldrig samma känsla, men det går bra. Lägg ett tunt lager av växter på ett hushållspapper. Täck dem därefter med ytterligare ett. Torka dem 1 till 4 minuter, beroende på hur kraftiga kryddorna är.
Takker for tipset, Biejjie, Har faktisk gått glipp av det svaret...
Men så det nuh... ;-)
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her