Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHar opplevd et par ekkle episoder!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

Har opplevd et par ekkle episoder!

Innlegg av Kristin »

Har opplevd et par ekkle episoder i det siste :shock: I går tidlig kvart over 6 så slo plutselig cd spillern til dattera mi på full guffe, dattera mi er borte, radioen sto på med svak lyd, men plutselig ble det regne disko musikken her og jeg bråvåknet, tenkte hva skjer"a :lol: Jeg slo av cd spillern, men klarte og gå og legge meg fordi det var lyst ute, men i natt skjedde det igjen kvart over 2 og da hadde jeg slått av spilleren på morran, så det ble jeg kjempe redd og tillegg til ldet så var lyset godt på rommet til dattera mi, turte nesten ikke og gå inn der, men jeg klarte det til slutt og da dro jeg kontakten :shock: Må fortelle at jeg har opplevd veldig mye aktivitet på stua, jeg bare fornemmer de, men det jeg føler da, er de frysningene og trykket i hodet, når det er noe i rommet og det har vært ganske mye i det siste, men nå har jeg lagt rosen kvarts både på soverommet og på stua så det har roa seg der, men da har de kansje forflytta seg til rommet til dattera mi :roll: har fått flere gode tips, men det har ikke fungert på hvordan jeg skal bli kvitt problemet, vet Olav driver med udtivelser men han vet jeg er opptatt, men er noen andre som kansje kunne hjelpe så hadde jeg sett pris på det :wink: Klem fra Kristin
Antall ord: 251

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Juvelina
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 121
Startet: 08 Jun 2005 14:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Juvelina »

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg. Men jeg kan ønske deg lykke til! Håper du får en løsning på det!

:wink:
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nienna.Melwasul
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 317
Startet: 18 Apr 2005 11:50
19
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nienna.Melwasul »

Ønsker deg lykke til jeg og.. Kan desverre ikke hjelpe jeg heller.. Men jeg håper du finner noen.. :D
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
linaj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 30 Mai 2005 08:46
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordnorge

Innlegg av linaj »

Uff det hørtes ikke noe særlig ut! Håper at du får hjelp. Lykke til! :)
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Hei, Kristin!
Huff, så synd at du skal være så plaget.
Du kan jo prøve dette:
Tend en bunt hvit salvie og gå rundt i rommet med, samtidig som du ber om at de lar deg og huset i fred.
Husk å få med deg alle hjørner, og at vinduene er åpne.
Prøv samtidig å visualisere at det blir rent.

Klem fra
Kirstin.
Antall ord: 65

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Kristin »

Tusen takk for tipset B-Kirstin :wink: Da må jeg skaffe meg salvie, jeg føler at jeg har åpnet meg veldig mye i det siste men problemet er at jeg ikke klarer og lukke meg skikkelig igjen, og da føler jeg at jeg blir tappet for energi, problemet mitt er at jeg ikke klarer og visualisere og da klarer jeg heller ikke og beskytte meg skikklig :( men jeg tar gjerne i mot flere tips :wink: Klem fra Kristin
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

B-Kirstin skrev:Hei, Kristin!
Huff, så synd at du skal være så plaget.
Du kan jo prøve dette:
Tend en bunt hvit salvie og gå rundt i rommet med, samtidig som du ber om at de lar deg og huset i fred.
Husk å få med deg alle hjørner, og at vinduene er åpne.
Prøv samtidig å visualisere at det blir rent.

Klem fra
Kirstin.
Hei B-Kristin.. Hvor får man kjøpt hvit salvie? Har prøvd å få tak i det her i porsgrunn, men helt umulig.. Er det noen som selger det på nett kanskje?

Lykke til Kristin, håper du spør Olav Moldestad, Knut Sørli eller noen andre om hjelp til å rense ut.. Det er ikke lett å leve med slikt i hus.. Det vet jeg alt om.. De kan sikkert tipse deg om åpne og lukke metoder også..
Vennlig hilsen Tone
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

ToneG PPV skrev:
B-Kirstin skrev:Hei, Kristin!
Huff, så synd at du skal være så plaget.
Du kan jo prøve dette:
Tend en bunt hvit salvie og gå rundt i rommet med, samtidig som du ber om at de lar deg og huset i fred.
Husk å få med deg alle hjørner, og at vinduene er åpne.
Prøv samtidig å visualisere at det blir rent.

Klem fra
Kirstin.
Hei B-Kristin.. Hvor får man kjøpt hvit salvie? Har prøvd å få tak i det her i porsgrunn, men helt umulig.. Er det noen som selger det på nett kanskje?

Lykke til Kristin, håper du spør Olav Moldestad, Knut Sørli eller noen andre om hjelp til å rense ut.. Det er ikke lett å leve med slikt i hus.. Det vet jeg alt om.. De kan sikkert tipse deg om åpne og lukke metoder også..
Vennlig hilsen Tone
Du kan bestille det herfra: www.denlillearkana.com
Kjempekoselig liten butikk, hvis du er i Oslo en gang, ta deg en tur!
Antall ord: 175
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Kristin »

Tusen takk for det Tone, jeg prøvde det du skrev til meg på pm, men fikk det nok ikke helt til, jeg kan jo prøve det igjen senere også da og se om det hjelper :wink: Klem fra Kristin
Antall ord: 40

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 986
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av ToneG »

Takk for tipset Heia *S* Skal bestille med en gang..

Syns du skal få noen til å hjelpe deg Kristin.. Så blir du kvitt problemet iallefall.. Det er ikke så greit å omgås Ånder som tapper deg for energi..
Øv deg på å fylle opp med lys, det hjelper endel..
Men ta kontakt med noen som kan rense.. Tror det er det beste uansett..



Lykke til!!!
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Høres skremmende ut!Håper du får hjelp til å bli kvitt det :)
  • Linaj,skummel avatar gitt.. :shock: :wink:
Antall ord: 18

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Angelina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 22 Nov 2004 14:59
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Angelina »

Hei Kristin!

Må si jeg ikke har store troen på remedier og sånt, men tror du bør søke råd hos et medium..... Kanskje du er i ferd med å "åpne" deg litt for mye, og at ånder vil bekjentgjøre sin "ankomst"?

Klem fra Angelina :)
Antall ord: 48
Det finnes to dager du ikke skal bekymre deg over. Dagen i går og dagen i morgen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kristin
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 39
Startet: 23 Aug 2004 18:05
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lillehammer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Kristin »

Siste nytt, det her er helt sprøtt og første gangen jeg har gjort det :shock: Men jeg tok kontakt med et medium, jeg har venninne som er et medium men hun er på ferie så jeg tok kontakt med ei anna dyktig medium i stedet. Hun sa til meg at han ville ha hjelp til og gå over og det var derfor han prøvde og få min oppmerksomhet, jeg fikk et tips på hva jeg skulle gjøre for og sende han inn i lyset og det jeg skulle gjøre var og tegne en sirkel med hendene også skulle jeg tenne hvitt lys og ha en rosen kvarts i hendene, jeg sa til henne at det her har jeg aldri gjort så jeg tviler på at jeg får det til, men jeg tenkte jeg må jo prøve :roll: Jeg gjorde som hun ba meg om tegnet en sirkel og jeg brukte et hvitt lys og rosen kvarts satte meg inn i sirkelen og ba om beskyttelse og jeg forklarte hva som kom til og skje og at han måtte gå inn til lyset fordi han ikke hadde noe her og gjøre og jeg merket skikkelige kulde i hele kroppen og lyset flamret, det rare var at jeg var ikke redd :) i begynnelsen var jeg nok ikke bestemt nok for jeg merket han ganske godt en stund, så til slutt måtte jeg være mer bestemt og jeg ba hjelperne mine om hjelp og følge han og da merket jeg at lyset roet seg og jeg merket heller ikke noe mer kulde, fikk også beskjed at han hadde gått videre :wink: ringte mediumet senere og hun kunne bekrefte at han var borte, er bare så stolt av meg selv at jeg virkelig klarte det og at jeg har kommet så langt som jeg har gjort når det gjelder det åndelige :wink: Men tusen takk for mange fine tilbake mld og tips :wink: Klem fra Kristin
Antall ord: 331

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Angelina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 22 Nov 2004 14:59
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Angelina »

Så flott da Kristin! Hva du kan få til! :D
Antall ord: 9
Det finnes to dager du ikke skal bekymre deg over. Dagen i går og dagen i morgen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Juvelina
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 121
Startet: 08 Jun 2005 14:35
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Juvelina »

Kjempefint, Kristin!

Der ser du, det ordna seg! DU ordna opp! Flink jente! :D
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links