Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerVi er heldige!!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hvis du skal inn i Forsvaret, må du muligens mase deg til det du vil hehehehe..
De klarte å rote bort personellmappa mi. Satte himmel og jord i bevegelse for å finne den igjen, men jeg var så heldig å kjenne en på rulleførende som ordnet opp. Nå vet jeg ikke engang hvor jeg er mob.disponert, men nå har jeg blitt så gammel at det kan være det samme. 8)

Ring til ditt forsvarsdistrikt og snakk med rulleførende, be dem holde deg informert. Da slipper du ihvertfall å sitte å lure på hvor du havner. Vis litt initiativ, det liker de. :wink:
Antall ord: 99
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vilya
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 17 Apr 2005 18:32
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Vilya »

Aerius, jeg har lyst til å gi deg et lite råd.

Mulig du synes det virker veldig direkte men jeg prøver likevel.
Har du tenkt på at ord og taker har kraft/er mektige?
Slik det høres ut for meg så har du tendens til å både tenke negativt og snakke negativt.

Har du hørt om postive affirmasjoner? Det betyr at man uttrykker et postivt ønske eller en forventing høyt for seg selv. Dette virker, det har jeg selv erfart. Men det betyr også at når du hele tiden tenker og uttrykker negative forventninger så kan de også bli en slags selvoppfyllende profeti. I gamle dager sa man at :pass deg, kanskje det går troll i ord!

Så når du for å beskytte deg tenker: det går vel galt denne gangen også så kan du faktisk bidra til at det gjør det. Underbevisstheten er en rar ting, du kan ubevisst foreta valg eller gjøre ting som faktisk bidrar til at det går galt.

Jeg mener ikke å si at alt som har skjedd deg er egenforskylt, jeg bare prøver å gi deg et råd for hvordan du skal komme deg ut av denne negative sirkelen. Mitt råd er som følger: Start med postive affirmasjoner og si dem høyt minst 20-30 ganger daglig. Kanskje også flere ganger om dagen til å begynne med. Et eksempel på en postiv affirmasjon er: Jeg har det veldig godt!

Det skader jo ikke å prøve eller hva.

Gode ønsker til deg, jeg tror du veldig gjerne vil ut av dette.

Vilya
Antall ord: 269
Ved tjernet, det sorte, forglemte,
bak skogenes siste myr,
der skjelver i måneskinnet
et eventyr.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eaglespirit
Moderator
Moderator
Innlegg: 1240
Startet: 01 Mar 2005 20:32
19
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Eaglespirit »

Vilya skrev:Aerius, jeg har lyst til å gi deg et lite råd.

Mulig du synes det virker veldig direkte men jeg prøver likevel.
Har du tenkt på at ord og taker har kraft/er mektige?
Slik det høres ut for meg så har du tendens til å både tenke negativt og snakke negativt.

Har du hørt om postive affirmasjoner? Det betyr at man uttrykker et postivt ønske eller en forventing høyt for seg selv. Dette virker, det har jeg selv erfart. Men det betyr også at når du hele tiden tenker og uttrykker negative forventninger så kan de også bli en slags selvoppfyllende profeti. I gamle dager sa man at :pass deg, kanskje det går troll i ord!

Så når du for å beskytte deg tenker: det går vel galt denne gangen også så kan du faktisk bidra til at det gjør det. Underbevisstheten er en rar ting, du kan ubevisst foreta valg eller gjøre ting som faktisk bidrar til at det går galt.

Jeg mener ikke å si at alt som har skjedd deg er egenforskylt, jeg bare prøver å gi deg et råd for hvordan du skal komme deg ut av denne negative sirkelen. Mitt råd er som følger: Start med postive affirmasjoner og si dem høyt minst 20-30 ganger daglig. Kanskje også flere ganger om dagen til å begynne med. Et eksempel på en postiv affirmasjon er: Jeg har det veldig godt!

Det skader jo ikke å prøve eller hva.

Gode ønsker til deg, jeg tror du veldig gjerne vil ut av dette.

Vilya
Positive affirmasjoner er nok det helt riktige å prøve. Går også an å og lese de inn på kassett el. lignende. Helt enkelt er det likevel ikke , da det bevisste sinn blander seg inn med setninger som: Din tosk, tror du dette virker. Du bare lurer deg selv.
Da er bare å overse den stemmen og fortsette med affirmasjonene.
Etter hvert vil den stemmen stilne for å forsvinne helt.
Går an å tenke på en positiv setning når du har anledning.
MEEEGET EFFEKTIVT 8)
Gjenta minst 200 ganger dagen.
Nå er bare skrive ned de affirmasjonene en ønsker
Antall ord: 367
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFO

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Re: Vi er heldige!!

Innlegg av snuppedilla »

Piawatha skrev:I motsetning til de som sitter på skolebenken hele livet,de som kun tenker på utseende og moter
Jeg holder på med en akademisk utdannelse, jeg syns det er veldig ok å ta meg godt ut, fikse meg, følge med på moten og noen har sikkert tatt meg for å være en overfladisk bimbo, om enn en mørk en he he..., som ikke har peil på de dypere lag av livet... men jaggu tok man feil....

under alt dette førsteinntrykk bor det masse, så vi skal være forsiktig med å tro... selv om jeg har dessverre hatt rett når jeg har observert ekte bimbodamer he he...
Antall ord: 111
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

snuppedilla.

Hvis du ser lengre ned på sida har jeg beklaga måten jeg uttrykte meg på.
Jeg har også gått skole i mange år og skal begynne igjen til høsten.Jeg er også en svarthårete bimbo( :D ) som jobber i motebransjen....
Det jeg mente var at jeg synes synd på dem som ikke tror på alt det som vi her på paranormal tror på..De som KUN brenner for sitt ytre har ikke like store oppgaver på den andre sida...tror jeg. Men hvis de vil bli inkarnert til et menneske som vil være med både ne her verdenen og i åndeverdenen,tror jeg de får større oppgaver på den andre sida neste gang de går over...
Ble det for innviklet????....Jeg er ikke så veldig flink til å forklare skjønner du.... ](*,)
Antall ord: 140

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Selv små brikker kan ha store oppgaver. Man kan godt si at vi er heldige, men vi har nok vært der engang vi også....Faktisk så er det mye mer bekymring og faenskap med paranormalvennene mine, enn de rånervennene mine. De trenger bare full tank og en 20 pakning så er livet topp.
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

For n`te gang; jeg mener at alle er like mye verd,selvfølgelig!!!!!!!!!!
Og jeg tror alle får like store oppgaver på den andre siden.

Jeg vet at et forum er til for diskusjoner og drøftinger,men noen ganger virker det som at det er noen som kun er ute etter å overkjøre andres synspunkter og tro.For meg er det jeg tror på det riktige, og for deg er det du tror på det riktige....

Jeg føler meg faktisk mer priviligert enn ei venninne av meg som tror at når vi dør,så er alt over....(tenk,så deprimerende da)
Og det skal jeg fortsette å tro....
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Var den til meg???

Jeg skjønte hva du mente første gangen jeg altså. Vakke noe mot deg på noe vis. Enig med deg jeg! 8)
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

nei,den var til de som ikke var "enige" i det jeg skrev.... :D
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Piawatha skrev:nei,den var til de som ikke var "enige" i det jeg skrev.... :D

Du må være presis i talemåte her inne. Folk har en tendens til å drite i poenget å henge seg opp i bagateller.
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

Ja,jeg har skjønt det. Det positive da er at jeg selv skal passe på at jeg ikke bryr meg om bagateller. Takk for at du skjønner hva jeg mener da :D
Stoooor klem
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Piawatha skrev:snuppedilla.

Hvis du ser lengre ned på sida har jeg beklaga måten jeg uttrykte meg på.
Jeg har også gått skole i mange år og skal begynne igjen til høsten.Jeg er også en svarthårete bimbo( :D ) som jobber i motebransjen....
Det jeg mente var at jeg synes synd på dem som ikke tror på alt det som vi her på paranormal tror på..De som KUN brenner for sitt ytre har ikke like store oppgaver på den andre sida...tror jeg. Men hvis de vil bli inkarnert til et menneske som vil være med både ne her verdenen og i åndeverdenen,tror jeg de får større oppgaver på den andre sida neste gang de går over...
Ble det for innviklet????....Jeg er ikke så veldig flink til å forklare skjønner du.... ](*,)
jeg antar at i inkarnasjonsprosessen velger vi selv hva vi skal jobbemed, kan godt forestille meg at en overfladisk bimbo he he.. har som oppgave å komme seg ut av det overfladiske livet og søke dypere nog igjen utvikle seg :) min kommentar var nok ikke myntet på annet enn at man skal itte la seg lure, for bak fasaden kan de finne slike som oss h hi... men jeg forstår hva du mener, og ja jeg og er heldig som kan åpne øynene og se noe mer for å finne en mening og leve et rikt liv hånd i hånd med den roen det er ment å gi, ikke minst at man skal gi av seg til andre... så Piawatha, slapp av du er ikke så dårlig til å forklare :)
klem
Antall ord: 274
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Piawatha
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 47
Startet: 28 Mai 2005 21:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Piawatha »

tusen takk snuppedilla! :D
du har et godt hjerte O:)
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Piawatha skrev:tusen takk snuppedilla! :D
du har et godt hjerte O:)
:oops: :lol: say no more (blir litt rørt)
Antall ord: 17
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Jeg har endret meg masse etter kontakten med åndeverden. Roligere, mer snill med meg selv og andre. Ikke fullt så hissig, jobber med tålmodigheten min og tilgivelsen min.

Jeg har opplevd masse motgang i mitt liv. Vennene mine rister på hodet og sier "er det mulig" når jeg forteller om nye ting hele tiden. Men jeg har bestemt meg for at det må være en mening med dette. Jeg skal lære noe, tenker jeg. Så jeg forsøker å stå i situasjonen og å lære mest mulig når ting går helt på tvers.

Etter at jeg begynte å samarbeide med spirits har disse flokene faktisk løst seg mer og mer, og jeg begynner å se at ting går "min vei".

Ville aldri vært mitt livs skole forruten.
Antall ord: 133

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links