Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerJeg ble is kald

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Feel skrev:
Asbj. Aamot. PPVt skrev:
Heia skrev:Fryser ofte etter en healing, jeg...blitt fortalt at det skyldes arbeid med høye energier. Kan det skyldes at under healing så tilføres energi til systemet og for at ikke kroppen skal overopphetes, endres termostaten i hjernen. Så snart energien slutter å strømme begynner en å fryse fordi det tar litt tid for termostaten å innstille seg igjen. (Omtrent som ved feber)?????
Forbruker spirits energien i rommet for å "komme igjennom" og dermed senker temperaturen?
Dette er bare noe jeg kom til å tenke på nå...finnes det noen logiske forklaringer beskrevet noe sted?? Noen som vet??
Interresanne tanker her, ja !
En annen tanke jeg fikk isted, var dette med "strømretning"....
I noen tilfeller skal energi tilføres for å Heale, i andre skal kansje energier FJERNES for å heale ?
Og at vi merker kulde eller varme avhengig av om energi tilføres eller fjernes...

Eller ?

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Jeg har alltid trodd at det var kalde energier når vi fikk hjelp fra ånde verdenen og varme ellers!
Det kan vel også være hva som skal heales. Skal kroppen heales, så blir energiene som oftest varme, mens når det er psyken så kan energiene bli kalde.
Mulig det ? Jeg VET ikke, jeg har ikke klart å skille på tingene, dette er bare tanker, da ;-)

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Feel skrev:
Heia skrev:Fryser ofte etter en healing, jeg...blitt fortalt at det skyldes arbeid med høye energier. Kan det skyldes at under healing så tilføres energi til systemet og for at ikke kroppen skal overopphetes, endres termostaten i hjernen. Så snart energien slutter å strømme begynner en å fryse fordi det tar litt tid for termostaten å innstille seg igjen. (Omtrent som ved feber)?????
Forbruker spirits energien i rommet for å "komme igjennom" og dermed senker temperaturen?
Dette er bare noe jeg kom til å tenke på nå...finnes det noen logiske forklaringer beskrevet noe sted?? Noen som vet??

Jeg har alltid trodd at det var kalde energier når vi fikk hjelp fra ånde verdenen og varme ellers!
Det kan vel også være hva som skal heales. Skal kroppen heales, så blir energiene som oftest varme, mens når det er psyken så kan energiene bli kalde.
vet ikke helt hva du mener med hjelp fra åndeverden? Når du healer, tenker du på? Er ikke det alltid hjelp fra en hellig ånd, da? Det er jo aldri jeg selv som healer, jeg er bare kontaktpunktet. Jeg merker jo ikke noe til kulden før etter healingen....når jeg f.eks. driver med psi eller pendulering blir jeg veldig varm, men stort sett så er jeg ganske temperert under healing. Bare hendene kan føles varme, men for andre er de fortsatt "kalde".
Asbj. Aamot. PPVt skrev:Interresanne tanker her, ja !
En annen tanke jeg fikk isted, var dette med "strømretning"....
I noen tilfeller skal energi tilføres for å Heale, i andre skal kansje energier FJERNES for å heale ?
Og at vi merker kulde eller varme avhengig av om energi tilføres eller fjernes...

Eller ?

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.


Hmm... kanskje vi skal begynne med litt vektorregning?
:lol:
Antall ord: 306
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Feel skrev:[
Såkalte likfingre har jeg hatt hele livet. Varmen trekkes ut av fingre og tær når en fryser. Det har hent at fingrene/tærne mine har blitt helt blå og følelsesløs. Da er det viktig å få tilbake sirkulasjonen fort!
Kalles dette raynauds fenomen? Hadde ikke hørt det før![/quote]

jepp, fant det ut etter litt søking på nett, årene pumper ikke like mye blod som opprettholder varmen, settes gjerne i forbindelse med enkelte revmatiske sykdommer som f.eks Crest.

jeg begynte med det etter at min datter ble født og har no mystiske greier på tær og fingre som hverken revmatogolog, hudlege eller fastlege har greid å skjønne :lol: så anyone feeling for giving some finger and tær healing??? he he :lol:
Antall ord: 133
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

Heia skrev:
vet ikke helt hva du mener med hjelp fra åndeverden? Når du healer, tenker du på? Er ikke det alltid hjelp fra en hellig ånd, da? Det er jo aldri jeg selv som healer, jeg er bare kontaktpunktet. Jeg merker jo ikke noe til kulden før etter healingen....når jeg f.eks. driver med psi eller pendulering blir jeg veldig varm, men stort sett så er jeg ganske temperert under healing. Bare hendene kan føles varme, men for andre er de fortsatt "kalde".


Det virker som vi to ikke har samme opplevelser når vi healer. Jeg bruker som oftest reiki når jeg healer. Disse energiene kommer fra den andre sfæren og inn i oss og hjelper oss å heale.
Når jeg merker vi får besøk av ånder, så blir det helt kaldt. Hårene på armen min reiser seg. Jeg kan også føle den kjærligheten som strømmer fra denne ånden. Når denne kommer når jeg healer, vil den være med og hjelpe! Da er det som om den setter seg i fanget mitt, fordi alt blir kaldt.
Ble det litt mer forståelig nå? :)
Antall ord: 201
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Heia skrev:Hmm... kanskje vi skal begynne med litt vektorregning? :lol:
NNNEEEEEEEEIIIIIIIiiiiiii....... Ikkkke det.... VIK FRA MEG ;-) hehee

Cosinus Fi, tangens til a i andre og så videre, uff, nei, var ferdig med slikt dengang jeg gikk på skolen. For snart 30 år sida....

Ps; EN liten bikommentar til skole;
Vi holdt på med integral regning eller derivering, ( husker ikke helt) , og jeg hadde somvanlig ikke fått til hjemmeleksa, og ble derfor kalt frem på tavla:

Står der og skriver opp stykket, og så stopper det opp ; så kommer det fra læreren : Jaja, Asbjørn, det står helt stilt nå ?

Da er det jeg svarer ( står å tenker på hvordan gå frem videre) ; Nei, det går trill rundt !


Jeg skjønte ikke bæret da hele klassen brølte ut i latter, læreren med, før det gikk opp for meg HVA jeg hadde sagt ... :oops:

Heldigvis slipper jeg slike regnestykker til hverdags !

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Feel skrev:
Heia skrev:
vet ikke helt hva du mener med hjelp fra åndeverden? Når du healer, tenker du på? Er ikke det alltid hjelp fra en hellig ånd, da? Det er jo aldri jeg selv som healer, jeg er bare kontaktpunktet. Jeg merker jo ikke noe til kulden før etter healingen....når jeg f.eks. driver med psi eller pendulering blir jeg veldig varm, men stort sett så er jeg ganske temperert under healing. Bare hendene kan føles varme, men for andre er de fortsatt "kalde".


Det virker som vi to ikke har samme opplevelser når vi healer. Jeg bruker som oftest reiki når jeg healer. Disse energiene kommer fra den andre sfæren og inn i oss og hjelper oss å heale.
Når jeg merker vi får besøk av ånder, så blir det helt kaldt. Hårene på armen min reiser seg. Jeg kan også føle den kjærligheten som strømmer fra denne ånden. Når denne kommer når jeg healer, vil den være med og hjelpe! Da er det som om den setter seg i fanget mitt, fordi alt blir kaldt.
Ble det litt mer forståelig nå? :)
Ehh jeg tror det? Du får altså hjelp fra en ånd når du healer og derfor blir du kald? Isåfall er jeg med.
Antall ord: 229
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Asbj. Aamot. PPVt skrev:
Heia skrev:Hmm... kanskje vi skal begynne med litt vektorregning? :lol:
NNNEEEEEEEEIIIIIIIiiiiiii....... Ikkkke det.... VIK FRA MEG ;-) hehee

Cosinus Fi, tangens til a i andre og så videre, uff, nei, var ferdig med slikt dengang jeg gikk på skolen. For snart 30 år sida....

Ps; EN liten bikommentar til skole;
Vi holdt på med integral regning eller derivering, ( husker ikke helt) , og jeg hadde somvanlig ikke fått til hjemmeleksa, og ble derfor kalt frem på tavla:

Står der og skriver opp stykket, og så stopper det opp ; så kommer det fra læreren : Jaja, Asbjørn, det står helt stilt nå ?

Da er det jeg svarer ( står å tenker på hvordan gå frem videre) ; Nei, det går trill rundt !


Jeg skjønte ikke bæret da hele klassen brølte ut i latter, læreren med, før det gikk opp for meg HVA jeg hadde sagt ... :oops:

Heldigvis slipper jeg slike regnestykker til hverdags !

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
:lol:
Antall ord: 171
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

sånn uten å være et mattehode... derivasjon var jeg såvidt innom i våres på skolen og tiltross at jeg ikke behersker matte, så var det en fascinerende bit av sannsynlighetsregning :)
Antall ord: 33
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !