Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerJeg ble is kald

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Jeg ble is kald

Innlegg av Feel »

Jeg vet ikke om dette er det rette forumet, men!

Jeg hadde besøk av venninnen min. Vi satt og pratet om da hun ble mobbet på skolen. Plutselig begynte hårene på armene mine å reise seg. Jeg frøs. Så begynte tårene mine å renne. Jeg var ikke lei meg, men følte at vi fikk besøk av en med mye kjærlighet.
Jeg er en meget færsk healer, men tenkte at det var kanskje derfor vi fikk besøk. Så da la jeg handa mi på henne og tenkte på hjelperen min og ba om hjelp. Det var veldig rart. Jeg ble sløv og hele kroppen min ble kald bortsett fra handa som jeg holdt på henne. Den andre handa vente jeg mot henne. Her ble det en virvlende vind.
Jeg spurte om hun merket noe. Da kunne hun fortelle at hun fikk et sug i magen. Etter en stund kunne jeg også kjenne dette suget.

Er det noen som kan fortelle meg hva som skjedde?
Hvorfor frøs jeg slik? Skal en ikke bli varm når en healer?
Jeg har kun opplevd å fryse slik under healing en gang før. Da var det mormoren min som trengte hjelp. Og da vet jeg at vi fikk besøk av en mange ånder som ville hjelpe henne. Til og med mamman min hadde da kjent kulden som strømmet ut av meg. Og hun hadde også kunnet fornemme at en av "besøkende" var min mormors tidligere ektemann. Det er lenge siden han døde!

Håper på svar!!! :)

Vennlig hilsen Feel
Antall ord: 267
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
angel of faith
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 30
Startet: 09 Des 2004 11:37
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: bærum

Innlegg av angel of faith »

:D hei
det kan nok henne at det var flere hos dere som vill være med å gi healing ,jeg også blir sånn iskald når jeg føler at det virkelig skjer ting,eller at det er flere usynelige i rommet.
ta det med ro .nyt det .lykke til vidre med healing og utvikkling,
klem
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Eireen »

Kulde eller varme, for meg er dette to sider av samme sak. Selv har jeg aldri kjent varme hverken når jeg har drevet med healing eller cirkelarbeide.

Flott å høre at du driver med healing forresten :wink:
Antall ord: 37
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

Spirits kommer gjerne å hjelper når vi spør om hjelp. Og måten du kan merke dette på først er ved temperaturskiftninger. Når vi sitter og øver i vår treningssirkel så har alle varme sokker eller teppe rundt beina. Det kan bli veldig kaldt om det er mye besøk. Og det er nesten som om det trekker i luften.

Dere hadde nok besøk av spirits, de kommer med masse kjærlighet.
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

Octopuzzy skrev:Spirits kommer gjerne å hjelper når vi spør om hjelp. Og måten du kan merke dette på først er ved temperaturskiftninger. Når vi sitter og øver i vår treningssirkel så har alle varme sokker eller teppe rundt beina. Det kan bli veldig kaldt om det er mye besøk. Og det er nesten som om det trekker i luften.

Dere hadde nok besøk av spirits, de kommer med masse kjærlighet.
Tusen takk for svar. Må innrømme at kulden skremte meg litt. Men ikke lengre nå. Er det noe en kan gjøre om det blir så kaldt at en ikke kan holde ut? Annet enn å ha på seg mer klær?
Antall ord: 121
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Olav er ikke her lenger

Re: Jeg ble is kald

Innlegg av Olav er ikke her lenger »

Feel skrev:Jeg vet ikke om dette er det rette forumet, men!

Jeg hadde besøk av venninnen min. Vi satt og pratet om da hun ble mobbet på skolen. Plutselig begynte hårene på armene mine å reise seg. Jeg frøs. Så begynte tårene mine å renne. Jeg var ikke lei meg, men følte at vi fikk besøk av en med mye kjærlighet.
Jeg er en meget færsk healer, men tenkte at det var kanskje derfor vi fikk besøk. Så da la jeg handa mi på henne og tenkte på hjelperen min og ba om hjelp. Det var veldig rart. Jeg ble sløv og hele kroppen min ble kald bortsett fra handa som jeg holdt på henne. Den andre handa vente jeg mot henne. Her ble det en virvlende vind.
Jeg spurte om hun merket noe. Da kunne hun fortelle at hun fikk et sug i magen. Etter en stund kunne jeg også kjenne dette suget.

Er det noen som kan fortelle meg hva som skjedde?
Hvorfor frøs jeg slik? Skal en ikke bli varm når en healer?
Jeg har kun opplevd å fryse slik under healing en gang før. Da var det mormoren min som trengte hjelp. Og da vet jeg at vi fikk besøk av en mange ånder som ville hjelpe henne. Til og med mamman min hadde da kjent kulden som strømmet ut av meg. Og hun hadde også kunnet fornemme at en av "besøkende" var min mormors tidligere ektemann. Det er lenge siden han døde!

Håper på svar!!! :)

Vennlig hilsen Feel
jeg fryser ganske mye selv når jeg haealer, og noen ganger koker jeg..
så... ingen fasit når det gjelder healing, om man bruker den universelle krafetn eller kanaliserer healing fra helpere, elelr bruker kraften fra det universelle
Antall ord: 308

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
maie
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 58
Startet: 22 Mai 2005 20:55
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av maie »

vedkommende får akkurat den healingenergien han eller hun trenger, kald eller varm.. det er alt energi som kommer fra den samme kraften (universiell healing energi som jeg liker å kalle det) og for oss som blir bindeledd(healere) kan det føles forskjellig fra gang til gang... og alt etter hvem og hva som skal heales og hvem/ hva som hjelper oss med healingen.
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

det er ikke moro å sitte selv og fryse og få skjelvetokter bla fordi det åpner seg eller at det er flere i rommet enn de du kan se :lol: sa sjøl til ei veninde at om jeg skulle fortsette å få skjelvetokter så orket jeg ikke mere..bare på fleip he he... men en blir litt sliten i kroppen av sånt, når man fryser spenner man seg jo fordi kroppen prøver å ivareta temperaturen i seg. etterpå blir man sliten... så jo jeg skjønner godt om man vil slippe kulden :lol:
Antall ord: 92
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

snuppedilla skrev:det er ikke moro å sitte selv og fryse og få skjelvetokter bla fordi det åpner seg eller at det er flere i rommet enn de du kan se :lol: sa sjøl til ei veninde at om jeg skulle fortsette å få skjelvetokter så orket jeg ikke mere..bare på fleip he he... men en blir litt sliten i kroppen av sånt, når man fryser spenner man seg jo fordi kroppen prøver å ivareta temperaturen i seg. etterpå blir man sliten... så jo jeg skjønner godt om man vil slippe kulden :lol:
Jeg har alltid vært frossen, kanskje derfor jeg ikke liker kulden så godt! Må tenke på hva jeg har på meg neste gang! Men det kan jo bli varmt også, når en healer. Vanskelig det der! :D
Antall ord: 132
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Fryser ofte etter en healing, jeg...blitt fortalt at det skyldes arbeid med høye energier. Kan det skyldes at under healing så tilføres energi til systemet og for at ikke kroppen skal overopphetes, endres termostaten i hjernen. Så snart energien slutter å strømme begynner en å fryse fordi det tar litt tid for termostaten å innstille seg igjen. (Omtrent som ved feber)?????
Forbruker spirits energien i rommet for å "komme igjennom" og dermed senker temperaturen?
Dette er bare noe jeg kom til å tenke på nå...finnes det noen logiske forklaringer beskrevet noe sted?? Noen som vet??
Antall ord: 95
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

slike frysninger kombinert med såkalte "likfingre", raynauds fenomen er ikke morsomt, tro meg he he... :lol: innbiller meg at når kroppen reagerer slik, så er det fordi det er sterkt på et eller annet vis. ikke å sammenligne med truamer forørvig, men sterkt likevel. og vi bor tross alt i en kropp derav alle våre merkelige reaksjoner på energi/opplevelser?

men på den annen side... spøkelser gjør det ofte kaldt og temperaturen faller..

så jeg ser to ting her: temperaturen faller faktisk eller at kroppens temperatur faller mens rommets temperatur er stabil..
Antall ord: 96
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Octopuzzy
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 350
Startet: 13 Des 2004 23:30
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tyristrand
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Octopuzzy »

I sirkelarbeide er det ofte kuldedrag langs gulvet. Kulde er en annen vibrasjon enn varme. Så i sirkelen så kler vi på oss tykke sokker eller tar over oss et pledd. Er bare slik det er.

Jeg opplever både varme og kulde ved healing.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

snuppedilla skrev:slike frysninger kombinert med såkalte "likfingre", raynauds fenomen er ikke morsomt, tro meg he he... :lol: innbiller meg at når kroppen reagerer slik, så er det fordi det er sterkt på et eller annet vis. ikke å sammenligne med truamer forørvig, men sterkt likevel. og vi bor tross alt i en kropp derav alle våre merkelige reaksjoner på energi/opplevelser?

men på den annen side... spøkelser gjør det ofte kaldt og temperaturen faller..

så jeg ser to ting her: temperaturen faller faktisk eller at kroppens temperatur faller mens rommets temperatur er stabil..
Såkalte likfingre har jeg hatt hele livet. Varmen trekkes ut av fingre og tær når en fryser. Det har hent at fingrene/tærne mine har blitt helt blå og følelsesløs. Da er det viktig å få tilbake sirkulasjonen fort!
Kalles dette raynauds fenomen? Hadde ikke hørt det før!
Antall ord: 153
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7957
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1383 ganger
Blitt takket: 1692 ganger
Kjønn:

Innlegg av Asbjørn »

Heia skrev:Fryser ofte etter en healing, jeg...blitt fortalt at det skyldes arbeid med høye energier. Kan det skyldes at under healing så tilføres energi til systemet og for at ikke kroppen skal overopphetes, endres termostaten i hjernen. Så snart energien slutter å strømme begynner en å fryse fordi det tar litt tid for termostaten å innstille seg igjen. (Omtrent som ved feber)?????
Forbruker spirits energien i rommet for å "komme igjennom" og dermed senker temperaturen?
Dette er bare noe jeg kom til å tenke på nå...finnes det noen logiske forklaringer beskrevet noe sted?? Noen som vet??
Interresanne tanker her, ja !
En annen tanke jeg fikk isted, var dette med "strømretning"....
I noen tilfeller skal energi tilføres for å Heale, i andre skal kansje energier FJERNES for å heale ?
Og at vi merker kulde eller varme avhengig av om energi tilføres eller fjernes...

Eller ?

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Feel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 81
Startet: 11 Mai 2005 17:41
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trønderlag

Innlegg av Feel »

Asbj. Aamot. PPVt skrev:
Heia skrev:Fryser ofte etter en healing, jeg...blitt fortalt at det skyldes arbeid med høye energier. Kan det skyldes at under healing så tilføres energi til systemet og for at ikke kroppen skal overopphetes, endres termostaten i hjernen. Så snart energien slutter å strømme begynner en å fryse fordi det tar litt tid for termostaten å innstille seg igjen. (Omtrent som ved feber)?????
Forbruker spirits energien i rommet for å "komme igjennom" og dermed senker temperaturen?
Dette er bare noe jeg kom til å tenke på nå...finnes det noen logiske forklaringer beskrevet noe sted?? Noen som vet??
Interresanne tanker her, ja !
En annen tanke jeg fikk isted, var dette med "strømretning"....
I noen tilfeller skal energi tilføres for å Heale, i andre skal kansje energier FJERNES for å heale ?
Og at vi merker kulde eller varme avhengig av om energi tilføres eller fjernes...

Eller ?

mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Jeg har alltid trodd at det var kalde energier når vi fikk hjelp fra ånde verdenen og varme ellers!
Det kan vel også være hva som skal heales. Skal kroppen heales, så blir energiene som oftest varme, mens når det er psyken så kan energiene bli kalde.
Antall ord: 209
FEEL

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links