Mulig det ? Jeg VET ikke, jeg har ikke klart å skille på tingene, dette er bare tanker, da ;-)Feel skrev:Jeg har alltid trodd at det var kalde energier når vi fikk hjelp fra ånde verdenen og varme ellers!Asbj. Aamot. PPVt skrev:Interresanne tanker her, ja !Heia skrev:Fryser ofte etter en healing, jeg...blitt fortalt at det skyldes arbeid med høye energier. Kan det skyldes at under healing så tilføres energi til systemet og for at ikke kroppen skal overopphetes, endres termostaten i hjernen. Så snart energien slutter å strømme begynner en å fryse fordi det tar litt tid for termostaten å innstille seg igjen. (Omtrent som ved feber)?????
Forbruker spirits energien i rommet for å "komme igjennom" og dermed senker temperaturen?
Dette er bare noe jeg kom til å tenke på nå...finnes det noen logiske forklaringer beskrevet noe sted?? Noen som vet??
En annen tanke jeg fikk isted, var dette med "strømretning"....
I noen tilfeller skal energi tilføres for å Heale, i andre skal kansje energier FJERNES for å heale ?
Og at vi merker kulde eller varme avhengig av om energi tilføres eller fjernes...
Eller ?
mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.
Det kan vel også være hva som skal heales. Skal kroppen heales, så blir energiene som oftest varme, mens når det er psyken så kan energiene bli kalde.
mvh Asbjørn. PPV
Se og Parapsykologiens Venner sitt forum.