Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSlepeånd eller Poltergeist?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Thomas

Innlegg av Thomas »

:lol: *tihi* Selv om vi kan drikke så er lille jenta mi ekspert på å leke beruset *fnis*
:D
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
te ghost human
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 28 Mai 2005 09:56
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: engerdal

Innlegg av te ghost human »

har opplevd det samme som deg før skikkelig ekkelt je vett itte hvordan man ble kvitt det men har veldi lyst til å bli kvitt denna ånden hver gang je er alene heme eller noe sånt så begynner den å gå å skru av tvn og datan og lys og dører smeller igjen og jeg blir vett skremt vett itte hva jeg skl jøre før jeg blir skremt ihjel :(
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Thomas

Innlegg av Thomas »

te ghost human skrev:har opplevd det samme som deg før skikkelig ekkelt je vett itte hvordan man ble kvitt det men har veldi lyst til å bli kvitt denna ånden hver gang je er alene heme eller noe sånt så begynner den å gå å skru av tvn og datan og lys og dører smeller igjen og jeg blir vett skremt vett itte hva jeg skl jøre før jeg blir skremt ihjel :(

Nemmen, høres ut som den plager deg... Og sykt mye tilgang den skulle ha til ting da.. mye energi rundt der da...

Hadde jeg bare hatt bil ville jeg så gjerne hjulpet deg med å fjerne energiene som herjer rundt i huset ditt....

*vurdere å ta sykkelen fatt* hehe =)
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
uggugg
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 19 Jul 2005 14:45
18

Innlegg av uggugg »

huff, bra at fenomenet er borte.. Forhåpentligvis for godt! :roll:
Vet hvordan det er å få energien sin tappet ut. Ikke en god følelse hvertfall! :oops:
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mystica
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 345
Startet: 04 Mai 2005 13:28
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ghettoen

Innlegg av Mystica »

Aerius skrev:Redd det sikkert blir et nummende stillhet da også....

Sitter hjelperen i sofan med et blad , og tenker -Hva faen er det du prøver på med denne gangen da...?

....Men kan jo prøve :D
He he du får sagt det du Aerius :mrgreen:
Antall ord: 46
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links