*tihi* Selv om vi kan drikke så er lille jenta mi ekspert på å leke beruset *fnis*
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Slepeånd eller Poltergeist?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Mai 2005 09:56
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: engerdal
har opplevd det samme som deg før skikkelig ekkelt je vett itte hvordan man ble kvitt det men har veldi lyst til å bli kvitt denna ånden hver gang je er alene heme eller noe sånt så begynner den å gå å skru av tvn og datan og lys og dører smeller igjen og jeg blir vett skremt vett itte hva jeg skl jøre før jeg blir skremt ihjel
Antall ord: 71
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
te ghost human skrev:har opplevd det samme som deg før skikkelig ekkelt je vett itte hvordan man ble kvitt det men har veldi lyst til å bli kvitt denna ånden hver gang je er alene heme eller noe sånt så begynner den å gå å skru av tvn og datan og lys og dører smeller igjen og jeg blir vett skremt vett itte hva jeg skl jøre før jeg blir skremt ihjel
Nemmen, høres ut som den plager deg... Og sykt mye tilgang den skulle ha til ting da.. mye energi rundt der da...
Hadde jeg bare hatt bil ville jeg så gjerne hjulpet deg med å fjerne energiene som herjer rundt i huset ditt....
*vurdere å ta sykkelen fatt* hehe =)
Antall ord: 123
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Jul 2005 14:45
- 19
huff, bra at fenomenet er borte.. Forhåpentligvis for godt!
Vet hvordan det er å få energien sin tappet ut. Ikke en god følelse hvertfall!
Vet hvordan det er å få energien sin tappet ut. Ikke en god følelse hvertfall!
Antall ord: 25
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Ghettoen
He he du får sagt det du AeriusAerius skrev:Redd det sikkert blir et nummende stillhet da også....
Sitter hjelperen i sofan med et blad , og tenker -Hva faen er det du prøver på med denne gangen da...?
....Men kan jo prøve
Antall ord: 46
Hide post links |