Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Jeg heter Tobias og jobber som regissør for TV og filmselskapet Fenomen. Jeg har hatt lucide drømmer så lenge jeg kan huske og jeg har lenge ønsket å lage noe på dette fenomenet. Nå er jeg i gang med det. Målet er å lage en spennende, informativ og engasjerende dokumentar om "lucid dreaming". Jeg er fortsatt veldig tidlig i research-fasen på dette prosjektet, men jeg er på utkikk etter noen som har alt fra litt til masse erfaring med klare drømmer. Noen som ønsker å bruke det til å behandle problemer, eller som har kommet gjennom tøffe tider ved hjelp av drømmer. Eventuelt noen som ønsker å bruke det til å utforske hva drømmer egentlig er, og om det kan være en kobling til noe større. Eller noen som har mestret eller ønsker å mestre kunsten av å kontrollere en drøm. Jeg ser i bunn og grunn etter mennesker med en historie å fortelle, som har lyst til å være med på et spennende prosjekt som løfter lucid dreaming opp. Noen som tenker dette er noe for dem?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her