Hei!
Jeg heter Tobias og jobber som regissør for TV og filmselskapet Fenomen. Jeg har hatt lucide drømmer så lenge jeg kan huske og jeg har lenge ønsket å lage noe på dette fenomenet. Nå er jeg i gang med det. Målet er å lage en spennende, informativ og engasjerende dokumentar om "lucid dreaming". Jeg er fortsatt veldig tidlig i research-fasen på dette prosjektet, men jeg er på utkikk etter noen som har alt fra litt til masse erfaring med klare drømmer. Noen som ønsker å bruke det til å behandle problemer, eller som har kommet gjennom tøffe tider ved hjelp av drømmer. Eventuelt noen som ønsker å bruke det til å utforske hva drømmer egentlig er, og om det kan være en kobling til noe større. Eller noen som har mestret eller ønsker å mestre kunsten av å kontrollere en drøm. Jeg ser i bunn og grunn etter mennesker med en historie å fortelle, som har lyst til å være med på et spennende prosjekt som løfter lucid dreaming opp. Noen som tenker dette er noe for dem?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Dokumentarfilm om drømmer
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Feb 2022 23:37
- 2
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Blitt takket: 4 ganger
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Sep 2004 20:01
- 20
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 58 ganger
- Blitt takket: 40 ganger
Re: Dokumentarfilm om drømmer
Jeg har opplevd dette fenomenet flere ganger fra jeg var liten Og jeg har alltid skjønt at det er noe helt spesielt
Antall ord: 23
In silence fall the skies
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |