Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSpøker det her?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Russkiyboy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 04 Mai 2016 22:05
7

Spøker det her?

Innlegg av Russkiyboy »

lang tid har jeg og samboeren min hatt katt. Den var ofte den satt på sofaen med oss og plutselig sp den ut mot gangen (kl. 9 for oss, når vi sitter i sofaen) og nå har vi fått oss hund så har det ikke akk blitt bedre. Hender stadig at hunden går foran døra ut mot gangen, setter seg ned pg begynner å bjeffe og blir skikkelig aggresiv, som det er noen der. Og i går, da jeg og dama lå å så på ett program på pcen i senga, har vi sånn projektorklokke mot veggen, og plutselig var det som noen tok fingern foran, og dro forbi. Kjempeekkelt! Hva tror dere dette kan være? Mvh meg :)
Antall ord: 123

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2809
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1496 ganger
Blitt takket: 1119 ganger
Kjønn:

Re: Spøker det her?

Innlegg av Terra »

Det høres ut som det er noe dyrene reagerer på i alle fall. Noen ganger kan ting "gjenspeile" seg på en måte utenfra. En billykt som gir gjenskinn for eksempel. Men det høres da ut som det er noe spøkeri dere har innendørs ja. Som du selv er inne på. ;-)

Dere kunne kanskje få noen til å hjelpe dere til å rense hjemmet deres? Jeg vet det er veldig ekkelt for dyrene om det er noe der som skremmer dem.
Antall ord: 83
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

Re: Spøker det her?

Innlegg av tvilerlitt »

Dyr som Katter og hunder kan ofte "se" ting som mange mennesker ikke ser, de har jo ikke blitt fortalt at dette bare er tull, noe som de fleste av oss mennesker desverre er blitt fortalt av våre foreldre....

Har selv erfart både hund og katt som har sett energier fra åndeverdenen, ved en anledning så var det en hund som blei så vettaskremt at den nekta å gå opp I annen etg alene.... De reagerer self forskjellig på disse tingene...

Om det viser seg at dere har "besøk" så er forslaget fra Terra om en husrens, noe jeg vil støtte.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links