Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Spøker det her?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Mai 2016 22:05
- 8
Spøker det her?
lang tid har jeg og samboeren min hatt katt. Den var ofte den satt på sofaen med oss og plutselig sp den ut mot gangen (kl. 9 for oss, når vi sitter i sofaen) og nå har vi fått oss hund så har det ikke akk blitt bedre. Hender stadig at hunden går foran døra ut mot gangen, setter seg ned pg begynner å bjeffe og blir skikkelig aggresiv, som det er noen der. Og i går, da jeg og dama lå å så på ett program på pcen i senga, har vi sånn projektorklokke mot veggen, og plutselig var det som noen tok fingern foran, og dro forbi. Kjempeekkelt! Hva tror dere dette kan være? Mvh meg
Antall ord: 123
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Moderator
- Startet: 04 Jan 2014 00:12
- 10
- Har takket: 1574 ganger
- Blitt takket: 1178 ganger
- Kjønn:
Re: Spøker det her?
Det høres ut som det er noe dyrene reagerer på i alle fall. Noen ganger kan ting "gjenspeile" seg på en måte utenfra. En billykt som gir gjenskinn for eksempel. Men det høres da ut som det er noe spøkeri dere har innendørs ja. Som du selv er inne på. ;-)
Dere kunne kanskje få noen til å hjelpe dere til å rense hjemmet deres? Jeg vet det er veldig ekkelt for dyrene om det er noe der som skremmer dem.
Dere kunne kanskje få noen til å hjelpe dere til å rense hjemmet deres? Jeg vet det er veldig ekkelt for dyrene om det er noe der som skremmer dem.
Antall ord: 83
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi
- Mahatma Gandhi
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Jan 2010 09:19
- 14
- Kjønn (valgfri): Gubbe.
- Lokalisering: Østlandet
- Har takket: 126 ganger
- Blitt takket: 68 ganger
Re: Spøker det her?
Dyr som Katter og hunder kan ofte "se" ting som mange mennesker ikke ser, de har jo ikke blitt fortalt at dette bare er tull, noe som de fleste av oss mennesker desverre er blitt fortalt av våre foreldre....
Har selv erfart både hund og katt som har sett energier fra åndeverdenen, ved en anledning så var det en hund som blei så vettaskremt at den nekta å gå opp I annen etg alene.... De reagerer self forskjellig på disse tingene...
Om det viser seg at dere har "besøk" så er forslaget fra Terra om en husrens, noe jeg vil støtte.
Har selv erfart både hund og katt som har sett energier fra åndeverdenen, ved en anledning så var det en hund som blei så vettaskremt at den nekta å gå opp I annen etg alene.... De reagerer self forskjellig på disse tingene...
Om det viser seg at dere har "besøk" så er forslaget fra Terra om en husrens, noe jeg vil støtte.
Antall ord: 104
Hide post links |