Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Arbeidsplass
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Feb 2008 15:32
- 17
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 4 ganger
Arbeidsplass
Jeg jobber i et bygg som er gammelt men omgitt av masse historie, sentral beliggenhet på østlandet. Her jeg jobber er det pusset opp og det er ganske moderne. I ett spesielt område på jobben er det alltid trøbbel med elektronikk. Både som går på strøm og batteri, og vi har brukt masse penger både på nytt utstyr og batterier. Engang tok vi en gjenstand som går på batteri hjemmefra fordi da visste vi at den fungerte hvertfall, var jo noen år gammel men det varte ikke lenge før den og var ute av drift. Flere jeg jobber med i tillegg til meg selv har også følt at det er dårlig energi her inne, og følt seg tappet for energi på jobb. Ei har også sett skygger i sidesynet. Greia er at sjefen vår er skeptisk til alt dette og vi vil ikke nevne dette. Noen som har vært borti det samme? Vi tullet litt med å få en som er dyktig på rens til å komme å sjekke ut lokalet når sjefen ikke er her, men plutselig er det flere ting som våkner til liv her. Vi har også ett gammelt hvelv her som ingen av oss har tilgang til, og vi lurer på hva som skjuler seg innenfor den døra.
Antall ord: 225
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
![](https://cdn.prod.website-files.com/593448a9a8cdec086cacc78f/64f636bb05618f733c31d471_61b1296b56fd830e1ddb3df3_pexels-gary-barnes-6231572-p-2000.jpeg)
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Re: Arbeidsplass
Trøbbel med elektronikk er jo en klassiker ifm. det man kaller åndelig aktivitet. Samme med tappet for energi osv. Det høres for meg ut som om det er noen der som forsøker å få kontakt med dere, men når vedkommende ikke når frem, går det utover elektronikken og det generelle energinivået ![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
Antall ord: 57
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
Verifisert
- Nybegynner
- Startet: 08 Jun 2010 14:21
- 14
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Har takket: 235 ganger
- Blitt takket: 47 ganger
Det der har jeg også opplevd. Blant annet at volumknappen på stereoanlegget skrudde seg opp, jeg sto å så på når lyden ble skrudd opp og at volumknappen ble fysisk vridd rundt.
Antall ord: 32
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock
- kaptein Haddock
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 15 Okt 2013 06:22
- 11
- Kjønn (valgfri): dame
- Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
- Har takket: 548 ganger
- Blitt takket: 581 ganger
Jeg er enig med Jeditrond. Hva dere opplever, er nærmest for standard å regne når det gjelder dette her.. ![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
Antall ord: 20
Use your own mind. - Always!
~ Gry ~
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 20 Des 2014 12:07
- 10
- Kjønn (valgfri): mann
- Lokalisering: Oslo
- Har takket: 1 gang
- Blitt takket: 4 ganger
Spennende! Nå vet jeg ikke hvor mange dere er, men hvis sjefen er den eneste som tviler, og dere er flere enn et par stykker, bør hun jo føye seg litt.
Har hørt om bygg hvor ting fungerte dårlig helt til de flyttet strømskap og la ledningene utenom et bestemt område av lokalet. Etterpå hadde de visstnok ingen problemer.
Har hørt om bygg hvor ting fungerte dårlig helt til de flyttet strømskap og la ledningene utenom et bestemt område av lokalet. Etterpå hadde de visstnok ingen problemer.
Antall ord: 65
Hide post links |