Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderArbeidsplass

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.


Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Unknown
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 18 Feb 2008 15:32
16
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 4 ganger

Arbeidsplass

Innlegg av Unknown »

Jeg jobber i et bygg som er gammelt men omgitt av masse historie, sentral beliggenhet på østlandet. Her jeg jobber er det pusset opp og det er ganske moderne. I ett spesielt område på jobben er det alltid trøbbel med elektronikk. Både som går på strøm og batteri, og vi har brukt masse penger både på nytt utstyr og batterier. Engang tok vi en gjenstand som går på batteri hjemmefra fordi da visste vi at den fungerte hvertfall, var jo noen år gammel men det varte ikke lenge før den og var ute av drift. Flere jeg jobber med i tillegg til meg selv har også følt at det er dårlig energi her inne, og følt seg tappet for energi på jobb. Ei har også sett skygger i sidesynet. Greia er at sjefen vår er skeptisk til alt dette og vi vil ikke nevne dette. Noen som har vært borti det samme? Vi tullet litt med å få en som er dyktig på rens til å komme å sjekke ut lokalet når sjefen ikke er her, men plutselig er det flere ting som våkner til liv her. Vi har også ett gammelt hvelv her som ingen av oss har tilgang til, og vi lurer på hva som skjuler seg innenfor den døra.
Antall ord: 225

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Arbeidsplass

Innlegg av jeditrond »

Trøbbel med elektronikk er jo en klassiker ifm. det man kaller åndelig aktivitet. Samme med tappet for energi osv. Det høres for meg ut som om det er noen der som forsøker å få kontakt med dere, men når vedkommende ikke når frem, går det utover elektronikken og det generelle energinivået :)
Antall ord: 57
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Arbeidsplass

Innlegg av Magos »

Det der har jeg også opplevd. Blant annet at volumknappen på stereoanlegget skrudde seg opp, jeg sto å så på når lyden ble skrudd opp og at volumknappen ble fysisk vridd rundt.
Antall ord: 32
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1407
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 557 ganger

Re: Arbeidsplass

Innlegg av g.r.y »

Jeg er enig med Jeditrond. Hva dere opplever, er nærmest for standard å regne når det gjelder dette her.. :)
Antall ord: 20
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
WillyH
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 14
Startet: 20 Des 2014 12:07
9
Kjønn (valgfri): mann
Lokalisering: Oslo
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 4 ganger

Re: Arbeidsplass

Innlegg av WillyH »

Spennende! Nå vet jeg ikke hvor mange dere er, men hvis sjefen er den eneste som tviler, og dere er flere enn et par stykker, bør hun jo føye seg litt.

Har hørt om bygg hvor ting fungerte dårlig helt til de flyttet strømskap og la ledningene utenom et bestemt område av lokalet. Etterpå hadde de visstnok ingen problemer.
Antall ord: 65
Vi vet litt om noe, men ingenting om alt.

http://www.hinsides.no - hinsides filer m.m.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links