Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppentrengert litt hjelp.

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

charpia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 01 Nov 2006 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

trengert litt hjelp.

Innlegg av charpia »

så jeg har vært sanndrømmt helelivet egentlig. å har egentlig ikke trodd på det selv, før i di siste år.
Drømmene skiller seg tydelig ut. Jeg "tror" også att jeg kan snakke med døde gjennom søvn. Å jeg føler "spøkelser" i nærheten..Å det virker som de henger seg på meg. Å jeg kan nesten ved 90% sikkerhet si når noen blir å dø dyr eller menneske.

Men over til drømmene, jeg vil bli flinkere til å kontrollere dette? min siste drøm var for en venninne? har kun sanndrømt for noen andre engang før å det var før noens far døde. Denne drømmen om venninna mi er noe negativt hun kommer til å oppleve.. burdet jeg fortelle henne det? jeg har faktisk aldri tatt feil.. å jeg vil si det, men tenker er det ikke bedre å ikke få vite? Å hvordan er det andre kobler seg på deg? er det noen der ute som kunne tenkt seg å lære meg å kunne feks, koble andres energier på meg for att jeg kunne feks hjelpe dem? nå er det ukontrollert å jeg skjønner lite av hvorfor det skjer. hva skal jeg med den infoen liksom?
Antall ord: 200
Det du ikke vil vite, kan du unngå.
Det du ikke vet har du ikke vondt av.
Det du vil vite, kan bli noe du vet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: trengert litt hjelp.

Innlegg av jeditrond »

Hvor intenst er minnet om denne drømmen for venninna di? Det at hendelsen ikke har vært ennå, tyder vel på at du har muligheten til å fortelle venninna di om dette og at hendelsen kanskje kan avverges?

Hvordan koble seg på andre kan gjøres på mange måter, jeg kjenner ikke til mer enn den vanlige om å "peile seg inn" via et bilde eller en gjenstand som personen bruker ofte. Men skulle tro det fantes flere :) Siden det er venninna di det er snakk om, holder det nok at du bare ser henne for ditt indre øye og "ønsker" å få kontakt.

Det er nok litt ukontrollert ennå fordi du fortsatt er i startfasen, om du synes det blir for kaotisk til tider kan meditasjon eller pusteøvelser være en god hjelper :)
Antall ord: 134
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
charpia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 01 Nov 2006 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: trengert litt hjelp.

Innlegg av charpia »

Det er ganske intenst faktisk, men det er de hvergang det sånne sanndrømmer... de er lette å skille ut fra vanlige drømmer.

jeg har hittil ikke klart å avverge noe, da det som regelt bare virker som "varsel", kan feks ikke hindre att noen dør av kreft osv.


ja det er meget ukontrollert.. alt disse spøkelsene også :( jeg har null problem med å få dem hit til meg selv om det ikke spøker her, prøver å få dem vekk, er ikke alltid like lett.
noen plager meg faktisk så mye overtid att jeg får angst å må stenge absolutt alt ute... da går jeg rundt å benekter alt å sier til meg selv att de ikke finnes.. selv om jeg skjønner att der er noe..
noen ganger snakker jeg høyt å ber dem reise til helvette.. funker ikke alltid det heller. å det virker som noen blir mer provoserte, jeg klarer skjeldent å faktisk kommunisere med tilfeldige spøkelser annet enn att de er tilstedet å jeg vet det.. det er rimelig slitsomt. som nå feks. har jeg ett eller annet, er ikke sikker på om det er menneske engang som kommer å går, gjør meg ikke noe men det var ikke her da jeg flytta inn... kan bli litt creepy på kveldstid da jeg bor alene i skogen :?

så ja får satse på meditasjon å pusteøvelser da.. gjør det engang i blandt faktisk. burdet gjøre det oftere.
Antall ord: 242
Det du ikke vil vite, kan du unngå.
Det du ikke vet har du ikke vondt av.
Det du vil vite, kan bli noe du vet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: trengert litt hjelp.

Innlegg av jeditrond »

Er det spøkelser som du forsøker å få vekk også, kan du forsøke å være ennå mer bestemt enn bare å be dem dra til helvete. Si at de får pelle seg vekk, det er du som bestemmer om de får lov til å ta kontakt, ikke dem. Og ikke minst så er det ditt hjem, ikke deres. Men da må du være bestemt på nivå med like før du blir sinna :)
Antall ord: 76
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
charpia
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 01 Nov 2006 21:20
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: trengert litt hjelp.

Innlegg av charpia »

Kjempe sent svar, er her inne skjeldent. Har faktisk prøvd en del meditasjon.
"hus spøkelset" er her enda, men plager meg mindre. :)
Antall ord: 24
Det du ikke vil vite, kan du unngå.
Det du ikke vet har du ikke vondt av.
Det du vil vite, kan bli noe du vet.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links