så jeg har vært sanndrømmt helelivet egentlig. å har egentlig ikke trodd på det selv, før i di siste år.
Drømmene skiller seg tydelig ut. Jeg "tror" også att jeg kan snakke med døde gjennom søvn. Å jeg føler "spøkelser" i nærheten..Å det virker som de henger seg på meg. Å jeg kan nesten ved 90% sikkerhet si når noen blir å dø dyr eller menneske.
Men over til drømmene, jeg vil bli flinkere til å kontrollere dette? min siste drøm var for en venninne? har kun sanndrømt for noen andre engang før å det var før noens far døde. Denne drømmen om venninna mi er noe negativt hun kommer til å oppleve.. burdet jeg fortelle henne det? jeg har faktisk aldri tatt feil.. å jeg vil si det, men tenker er det ikke bedre å ikke få vite? Å hvordan er det andre kobler seg på deg? er det noen der ute som kunne tenkt seg å lære meg å kunne feks, koble andres energier på meg for att jeg kunne feks hjelpe dem? nå er det ukontrollert å jeg skjønner lite av hvorfor det skjer. hva skal jeg med den infoen liksom?
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ trengert litt hjelp.
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Nov 2006 21:20
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
trengert litt hjelp.
Antall ord: 200
Det du ikke vil vite, kan du unngå.
Det du ikke vet har du ikke vondt av.
Det du vil vite, kan bli noe du vet.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Re: trengert litt hjelp.
Hvor intenst er minnet om denne drømmen for venninna di? Det at hendelsen ikke har vært ennå, tyder vel på at du har muligheten til å fortelle venninna di om dette og at hendelsen kanskje kan avverges?
Hvordan koble seg på andre kan gjøres på mange måter, jeg kjenner ikke til mer enn den vanlige om å "peile seg inn" via et bilde eller en gjenstand som personen bruker ofte. Men skulle tro det fantes flere Siden det er venninna di det er snakk om, holder det nok at du bare ser henne for ditt indre øye og "ønsker" å få kontakt.
Det er nok litt ukontrollert ennå fordi du fortsatt er i startfasen, om du synes det blir for kaotisk til tider kan meditasjon eller pusteøvelser være en god hjelper
Hvordan koble seg på andre kan gjøres på mange måter, jeg kjenner ikke til mer enn den vanlige om å "peile seg inn" via et bilde eller en gjenstand som personen bruker ofte. Men skulle tro det fantes flere Siden det er venninna di det er snakk om, holder det nok at du bare ser henne for ditt indre øye og "ønsker" å få kontakt.
Det er nok litt ukontrollert ennå fordi du fortsatt er i startfasen, om du synes det blir for kaotisk til tider kan meditasjon eller pusteøvelser være en god hjelper
Antall ord: 134
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Det er ganske intenst faktisk, men det er de hvergang det sånne sanndrømmer... de er lette å skille ut fra vanlige drømmer.
jeg har hittil ikke klart å avverge noe, da det som regelt bare virker som "varsel", kan feks ikke hindre att noen dør av kreft osv.
ja det er meget ukontrollert.. alt disse spøkelsene også jeg har null problem med å få dem hit til meg selv om det ikke spøker her, prøver å få dem vekk, er ikke alltid like lett.
noen plager meg faktisk så mye overtid att jeg får angst å må stenge absolutt alt ute... da går jeg rundt å benekter alt å sier til meg selv att de ikke finnes.. selv om jeg skjønner att der er noe..
noen ganger snakker jeg høyt å ber dem reise til helvette.. funker ikke alltid det heller. å det virker som noen blir mer provoserte, jeg klarer skjeldent å faktisk kommunisere med tilfeldige spøkelser annet enn att de er tilstedet å jeg vet det.. det er rimelig slitsomt. som nå feks. har jeg ett eller annet, er ikke sikker på om det er menneske engang som kommer å går, gjør meg ikke noe men det var ikke her da jeg flytta inn... kan bli litt creepy på kveldstid da jeg bor alene i skogen
så ja får satse på meditasjon å pusteøvelser da.. gjør det engang i blandt faktisk. burdet gjøre det oftere.
jeg har hittil ikke klart å avverge noe, da det som regelt bare virker som "varsel", kan feks ikke hindre att noen dør av kreft osv.
ja det er meget ukontrollert.. alt disse spøkelsene også jeg har null problem med å få dem hit til meg selv om det ikke spøker her, prøver å få dem vekk, er ikke alltid like lett.
noen plager meg faktisk så mye overtid att jeg får angst å må stenge absolutt alt ute... da går jeg rundt å benekter alt å sier til meg selv att de ikke finnes.. selv om jeg skjønner att der er noe..
noen ganger snakker jeg høyt å ber dem reise til helvette.. funker ikke alltid det heller. å det virker som noen blir mer provoserte, jeg klarer skjeldent å faktisk kommunisere med tilfeldige spøkelser annet enn att de er tilstedet å jeg vet det.. det er rimelig slitsomt. som nå feks. har jeg ett eller annet, er ikke sikker på om det er menneske engang som kommer å går, gjør meg ikke noe men det var ikke her da jeg flytta inn... kan bli litt creepy på kveldstid da jeg bor alene i skogen
så ja får satse på meditasjon å pusteøvelser da.. gjør det engang i blandt faktisk. burdet gjøre det oftere.
Antall ord: 242
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 07 Okt 2011 13:21
- 13
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Vestfold
- Har takket: 3649 ganger
- Blitt takket: 1151 ganger
Er det spøkelser som du forsøker å få vekk også, kan du forsøke å være ennå mer bestemt enn bare å be dem dra til helvete. Si at de får pelle seg vekk, det er du som bestemmer om de får lov til å ta kontakt, ikke dem. Og ikke minst så er det ditt hjem, ikke deres. Men da må du være bestemt på nivå med like før du blir sinna
Antall ord: 76
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Kjempe sent svar, er her inne skjeldent. Har faktisk prøvd en del meditasjon.
"hus spøkelset" er her enda, men plager meg mindre.
"hus spøkelset" er her enda, men plager meg mindre.
Antall ord: 24
Hide post links |