Jeg har opplevd flere hendelser som jeg ikke kan forklare helt. F eks en hendelse hvor jeg skulle til kjæresten mins familie, hvor en uke før vi kom dit hadde kameraene faren hans hadde satt opp på hytta gått av seg selv. han viste oss bildene, det eneste man kunne se på de var hytten som lå helt urørt uten at noen hadde brytt seg inn eller noe som hadde blitt flyttet rundt på og noe merkelig lys som så ut til å bevege seg rundt i hytten. Har prøvd å søke på bilder på nett men har ikke funnet noe lignende, har dessverre ikke de bildene selv.
Jeg har hatt utallige forskjellige merkelige sammenhenger av ting som har skjedd.. f eks det var en gang jeg glemte å skru av en plate på kjøkkenet hvor jeg drev og kokte noe mat. Jeg hadde veldig dårlig tid og skulle på besøk til bestemoren min. da jeg var hos bestemoren min hadde jeg totalt glemt at gryten fortsatt stod på. bestemoren min da jeg var der ville at jeg skulle skifte lyspærer i huset og batterier i den ene lommelykten hun hadde.. jeg fikk rett og slett ikke til å skifte en eneste lyspære, alle lyspærene jeg skiftet begynte å blinke og gikk igjen med en gang. samt også lommelykten jeg skulle skifte batterier på.. jeg skrudde på den en gang etter at jeg skiftet batterier og den så ut til å funke bra i noen sekunder før lyspæren gikk på den også. senere når vi skulle spise middag hørte vi en lyd i stua hvor mormor trodde det var noe som hadde falt ned, vi gikk inn og så ikke noe som hadde falt ned fra noe sted. litt etterpå gikk brannalarmen i naboleiligheten. Dette kan selvfølgelig også bare være tilfeldigheter men jeg følte på meg da når jeg kom hjem og lurte på og tenkte om det var en ånd eller noe lignende som var litt små frustrert over at jeg nesten tente på huset så den prøvde å si ifra og minne meg på at jeg hadde glemt å skru av platen. Broren min hadde helldigvis kommet hjem før meg, ifølge han lå det heftig med røyk utover huset, og maten var totalt svartsvidd.
Har også opplevd flere ganger at tven og lyspærer ikke har fungert totalt bra. Fra det jeg har erfart nå virker det ikke bare som et vanlig teknisk problem.
Da bestemoren min var døende skjedde det også mye merkelige ting. F eks. det var en gang jeg skulle kjøre til gamlehjemmet, hvor det plutselig var en fugl som hoppet ned fra gjerdet ved vegen og rett ned på midten av veibanen min, den stod og stirret på bilen min mens jeg kjørte mot den uten å se ut til å ville bevege seg, jeg endte med og kjøre rundt den, bilene bak måtte også gjøre det samme. Erfarte også rundt den samme tiden da jeg og noen i familien min kjørte at det plutselig kom en haug med fjær dalende rett forran bilen vår. Fjærene så først ut som aske, men da vi kom nærmere så vi at det var gråsorte fjær som merkelig nok så ut til å ha dukket opp midt i løse lufta. jeg så ikke noe til noen rovfugl eller noe slikt, vet ikke om rovfugler angriper fugler i luften? og om det da kommer så mange fjær? vet ikke om det er mulig at det kom fra noe rede eller noe og blåste opp rett forran oss? Syntes iallefall at det var veldig merkelig.
Jeg opplevde også rundt den tiden utallige fjær som dukket opp her og der, vet heller ikke om det var tilfeldig eller ikke. men flere av gangene virket det iallefall ganske spesielt.
Jeg lurer på om det er noen som har noe mer greie på slikt? Det har ikke bare vært positive opplevelser med hva det nå er eller ikke er.
Lilja, mod.