Jeg skulle hente kjæresten min her om dagen, så ringer jeg henne alltid på telefon når jeg står utenfor. Men her skjedde det noe nytt. Med en gang jeg slapp "ring til" knappen, så var det noen som tok telefon på andre siden. Jeg ble litt paff, siden det skal egentlig ikke gå an å svare telefon så fort, men jeg tok telefon inn til øret å sa "Hei". Jeg fikk et hei tilbake, men jeg hørte at det ikke var kjæresten min. Det ble et par sekunders stillhet, så sa hun i andre enden "Hvem snakker jeg med?". Uhm, Lars.. svarte jeg, hvem snakker jeg med? Å da ble det lagt på.
Jeg dobbelsjekka at det var kjæresten min jeg ringte, å det var det. Jeg sjekka om det faktisk var en samtale på loggen, men der sto det avbrutt. Som vil si at jeg ikke kom igjennom?
Det som er greia er at mora og mormor til kjæresten min "går igjen" der. Telefonen hennes lå også i gangen der det spøker mest.
Jeg ringte henne med en gang det ble lagt på å spurte om det var stemora som tok telefonen isted? Men hun var hjemme.

Der ser dere at det står avbrutt å at jeg ringte henne med en gang etterpå

Å her ser dere at jeg har ringt henne bare en gang 14.32. (Hennes 14.32 er min 14.33)
Kan det være at jeg har snakka med mor eller mormor til hun? Skulla gjerne hatt en forklaring på dette.