Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerIkke Åpen enda

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

frategn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 24 Jul 2011 14:46
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 8 ganger

Ikke Åpen enda

Innlegg av frategn »

Her om dagen sa min far at han hørte en liten hund som bjeffet, og lyden kom inni huset, vi har en hund selv men han bjeffer aldri og isåfall bjeffer han veldig mørkt ( dypt ) og ingen andre i huset hørte dette. Som jeg skreiv i et innlegg som heter Hund ? litt lengere ned på siden , skreiv jeg at jeg har sett en hund som sitter og venter i all evighet og nå lillesøstra mi ( snart 3 ) legger seg, så legger den seg også. Men det er det eneste faren min har merket eller hørt, er det fordi han ikke er åpen om det enda, at han må opne seg mere og ånder ??

Bare lurer :D

-frategn-
Antall ord: 122
Frategn...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
kråke
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 26 Des 2010 10:35
13
Har takket: 16 ganger
Blitt takket: 45 ganger

- Ikke Åpen enda

Innlegg av kråke »

frategn skrev:Her om dagen sa min far at han hørte en liten hund som bjeffet, og lyden kom inni huset, vi har en hund selv men han bjeffer aldri og isåfall bjeffer han veldig mørkt ( dypt ) og ingen andre i huset hørte dette. Som jeg skreiv i et innlegg som heter Hund ? litt lengere ned på siden , skreiv jeg at jeg har sett en hund som sitter og venter i all evighet og nå lillesøstra mi ( snart 3 ) legger seg, så legger den seg også. Men det er det eneste faren min har merket eller hørt, er det fordi han ikke er åpen om det enda, at han må opne seg mere og ånder ??

Bare lurer :D

-frategn-
Hvis han har hørt hunden så kan vel det bety at han allerede er litt åpen?
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- Ikke Åpen enda

Innlegg av zind »

Ikke nødvendigvis at han er noe mindre åpen :) Jeg tror bare vi åpner opp på forskjellige måter. Du sier du ser ting, mange godt voksne mennesker som jeg absolutt vil si er veldig åpne gjør ikke det. Noen andre igjen kan oppleve at det å se aura er enkelt, mens de har problemer med å oppfatte nærvær. Vi er så forskjellige. Noen føler, noen ser, noen hører.. som regel er vi bedre på enkelte ting og hvis din far hørte denne hunden så er det kanskje gjennom den sansen han lettest plukker opp ting. En ting som gjerne kan hinte litt om hvilke sanser en person er faktisk ordbruken, "jeg ser det sånn at..", "ser du hva jeg mener?", "jeg føler at.." bare et lite nlp-tips ;)
Antall ord: 135
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
frategn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 24 Jul 2011 14:46
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 8 ganger

- Ikke Åpen enda

Innlegg av frategn »

takk for gode svar,
et spørsmål til :D jeg ser veldig fort auraer MEN, de begynner å komme litt ut av kontroll, de er overalt og jeg får skikkelig vondt i hode av dem, finnes det noe metoder å kontrollere dem igjen ?? :beg
Antall ord: 42
Frategn...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- - Ikke Åpen enda

Innlegg av Jeppski »

frategn skrev:takk for gode svar,
et spørsmål til :D jeg ser veldig fort auraer MEN, de begynner å komme litt ut av kontroll, de er overalt og jeg får skikkelig vondt i hode av dem, finnes det noe metoder å kontrollere dem igjen ?? :beg
Hvis du ser forskjellige farger uten at noe er der, bør du søke etter en mer jordnær grunn før du gir ånder den egenskapen. https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 63&t=23504
Der er en veldig informativ tråd om emnet. Og hvis du er åpen, bør du tenke over hva det egentlig kan være, før du får hull i hodet og tar alt paranormalt for god fisk.
Håper du blir frisk og finner ut hva disse auraene er, og at du åpner sinnet ditt for en annen forklaring.
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- - - Ikke Åpen enda

Innlegg av Kiara »

Jeppski skrev:
frategn skrev:takk for gode svar,
et spørsmål til :D jeg ser veldig fort auraer MEN, de begynner å komme litt ut av kontroll, de er overalt og jeg får skikkelig vondt i hode av dem, finnes det noe metoder å kontrollere dem igjen ?? :beg
Hvis du ser forskjellige farger uten at noe er der, bør du søke etter en mer jordnær grunn før du gir ånder den egenskapen. viewtopic.php?f=63&t=23504
Der er en veldig informativ tråd om emnet. Og hvis du er åpen, bør du tenke over hva det egentlig kan være, før du får hull i hodet og tar alt paranormalt for god fisk.
Håper du blir frisk og finner ut hva disse auraene er, og at du åpner sinnet ditt for en annen forklaring.
Auraer er ikke ånder Jeppski!!! :flyfly
Antall ord: 147

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Jeppski
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 758
Startet: 14 Sep 2010 10:59
13
Kjønn (valgfri): Gutt
Har takket: 77 ganger
Blitt takket: 254 ganger

- - - - Ikke Åpen enda

Innlegg av Jeppski »

Kiara skrev:
Jeppski skrev:
frategn skrev:takk for gode svar,
et spørsmål til :D jeg ser veldig fort auraer MEN, de begynner å komme litt ut av kontroll, de er overalt og jeg får skikkelig vondt i hode av dem, finnes det noe metoder å kontrollere dem igjen ?? :beg
Hvis du ser forskjellige farger uten at noe er der, bør du søke etter en mer jordnær grunn før du gir ånder den egenskapen. viewtopic.php?f=63&t=23504
Der er en veldig informativ tråd om emnet. Og hvis du er åpen, bør du tenke over hva det egentlig kan være, før du får hull i hodet og tar alt paranormalt for god fisk.
Håper du blir frisk og finner ut hva disse auraene er, og at du åpner sinnet ditt for en annen forklaring.
Auraer er ikke ånder Jeppski!!! :flyfly
Jeg mener likevel det jeg skrev, kan forandre det til: "før du gir sjelen/aura den egenskapen"

Fornøyd nå?
Antall ord: 170

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 485
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Ikke Åpen enda

Innlegg av Kiara »

Joda Jeppski.. og self. bør hun jo gå til en opptikker, evnt. øyelege, også for sjekke at ikke noe alvorlig er galt, som kan, og evnt. trenger å behandles! :)
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2079
Startet: 26 Aug 2004 02:46
19
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- - Ikke Åpen enda

Innlegg av zind »

frategn skrev:takk for gode svar,
et spørsmål til :D jeg ser veldig fort auraer MEN, de begynner å komme litt ut av kontroll, de er overalt og jeg får skikkelig vondt i hode av dem, finnes det noe metoder å kontrollere dem igjen ?? :beg
Fysisk vondt i hodet eller en ubehagelig følelse i hodet?
Kan høres ut som om du trenger jording. Hvis du tenker deg at hjertet ditt er senteret, så er de chakraene over kontakten du har med det gudommelig, der du tar inn og sanser "paranormale" ting. Chakraene nedenfor hjertet er de som jorder deg og forbinder deg til det fysiske. Prøv noen teknikker for jording, og hvis du vil stenge av litt kan du lukke chakraene en etter en. Visualiser de og lukk igjen, så kan du bare åpne de igjen når du vil. Du kan også bruke intensjonen og bestemme deg for at nå trenger du en liten pause fra det, men pass som sagt på at du da også gjør fysiske og jordiske ting så du får jordinga. Hvis du gir mye fokus til det får du bare mer av det, så fokuser på den fysiske kroppen du ser og prøve å "glem" energifeltet rundt. Man kan føle både ubehag og ta litt av hvis de øvre chakraene er veldig aktive og åpne når de nederste ikke er det, det blir nesten som en rus. Jeg liker følelsen og har gått rundt halvveis ute av kroppen mange ganger, men det er ikke særlig bra å gjøre annet enn i korte perioder, vi er tross alt fysiske og MÅ HA bakkekontakt for å kunne fungere i denne verden!
Antall ord: 285
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
frategn
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 24 Jul 2011 14:46
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 8 ganger

- - Ikke Åpen enda

Innlegg av frategn »

Kiara skrev:Joda Jeppski.. og self. bør hun jo gå til en opptikker, evnt. øyelege, også for sjekke at ikke noe alvorlig er galt, som kan, og evnt. trenger å behandles! :)
Jo jeg har jo vært hos bade øye spesialist og opptiker jeg bruker jo nå briller men det har jeg jo gjort leeenge før disse auraene kom utenfor kontroll.

jeg har også hørt at man kan bruke en stein, rubin trur jeg det var... det hjalp mot å holde aurar borte. de aurane jeg ser oftest er oransje og blå,
men når jeg ser en aura, forandrer jeg følelse hvist jeg er sint og lei kan jeg kanskje plutselig bytte til kjempe glad eller no, men jeg vet at dette ikke er mine følelser.

Denne hode pinen ødelegger skole gangen min, min mor og min far vet om dette, men min mor er ikke troende, mens min far tror fordi han selv har en kone som ser ting, bare i menneske form, mens jeg bare ser auraene dems..
Antall ord: 174
Frategn...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links