Bare lurer

-frategn-
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hvis han har hørt hunden så kan vel det bety at han allerede er litt åpen?frategn skrev:Her om dagen sa min far at han hørte en liten hund som bjeffet, og lyden kom inni huset, vi har en hund selv men han bjeffer aldri og isåfall bjeffer han veldig mørkt ( dypt ) og ingen andre i huset hørte dette. Som jeg skreiv i et innlegg som heter Hund ? litt lengere ned på siden , skreiv jeg at jeg har sett en hund som sitter og venter i all evighet og nå lillesøstra mi ( snart 3 ) legger seg, så legger den seg også. Men det er det eneste faren min har merket eller hørt, er det fordi han ikke er åpen om det enda, at han må opne seg mere og ånder ??
Bare lurer
-frategn-
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hvis du ser forskjellige farger uten at noe er der, bør du søke etter en mer jordnær grunn før du gir ånder den egenskapen. https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 63&t=23504frategn skrev:takk for gode svar,
et spørsmål tiljeg ser veldig fort auraer MEN, de begynner å komme litt ut av kontroll, de er overalt og jeg får skikkelig vondt i hode av dem, finnes det noe metoder å kontrollere dem igjen ??
Hide post links |
Auraer er ikke ånder Jeppski!!!Jeppski skrev:Hvis du ser forskjellige farger uten at noe er der, bør du søke etter en mer jordnær grunn før du gir ånder den egenskapen. viewtopic.php?f=63&t=23504frategn skrev:takk for gode svar,
et spørsmål tiljeg ser veldig fort auraer MEN, de begynner å komme litt ut av kontroll, de er overalt og jeg får skikkelig vondt i hode av dem, finnes det noe metoder å kontrollere dem igjen ??
Der er en veldig informativ tråd om emnet. Og hvis du er åpen, bør du tenke over hva det egentlig kan være, før du får hull i hodet og tar alt paranormalt for god fisk.
Håper du blir frisk og finner ut hva disse auraene er, og at du åpner sinnet ditt for en annen forklaring.
Hide post links |
Jeg mener likevel det jeg skrev, kan forandre det til: "før du gir sjelen/aura den egenskapen"Kiara skrev:Auraer er ikke ånder Jeppski!!!Jeppski skrev:Hvis du ser forskjellige farger uten at noe er der, bør du søke etter en mer jordnær grunn før du gir ånder den egenskapen. viewtopic.php?f=63&t=23504frategn skrev:takk for gode svar,
Der er en veldig informativ tråd om emnet. Og hvis du er åpen, bør du tenke over hva det egentlig kan være, før du får hull i hodet og tar alt paranormalt for god fisk.
Håper du blir frisk og finner ut hva disse auraene er, og at du åpner sinnet ditt for en annen forklaring.
Hide post links |
Hide post links |
Fysisk vondt i hodet eller en ubehagelig følelse i hodet?frategn skrev:takk for gode svar,
Hide post links |
Jo jeg har jo vært hos bade øye spesialist og opptiker jeg bruker jo nå briller men det har jeg jo gjort leeenge før disse auraene kom utenfor kontroll.Kiara skrev:Joda Jeppski.. og self. bør hun jo gå til en opptikker, evnt. øyelege, også for sjekke at ikke noe alvorlig er galt, som kan, og evnt. trenger å behandles!
Hide post links |