Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ drøm eller ikke?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Des 2011 14:29
- 12
drøm eller ikke?
har alltid huska en begravelse til en liten ungen og alle damene med slør gråt de hadde svarte klær også husker jg kista ble senket ned i jorden først så trodde jeg et var onkelen min sin datter som døde i krybbedød for mange år siden men moren min sa vi aldri har vært i den ekkelt siden husker det såå godt..
Antall ord: 69
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Aug 2006 20:33
- 18
- Kjønn (valgfri): skreppe
- Har takket: 27 ganger
- Blitt takket: 25 ganger
- drøm eller ikke?
Kanskje du ville i begravelsen (og ikke husker at du ville) og derfor så fantaserte du om hvordan begravelsen var, og så har det lagt seg inn i hukommelsen din som et minne. Et slags falskt minne. fEller en drøm som kan ha lagret seg som et minne.
Som barn har man livlig fantasi og i ettertid kan man huske mye feil. Jeg har et minne om at jeg lå i magen til mammaen min og så ut igjennom magen, i Tyskland! Men mamma var aldri i Tyskland når hun var gravid med meg, og jeg trur egentlig at dette var en drøm jeg hadde en gang vi var på ferie i Tyskland når jeg var liten, vi var der mye. Jeg er 100% sikker på at jeg bare hadde en drøm, men husker den så godt og jeg er snart 30 år!
Som barn har man livlig fantasi og i ettertid kan man huske mye feil. Jeg har et minne om at jeg lå i magen til mammaen min og så ut igjennom magen, i Tyskland! Men mamma var aldri i Tyskland når hun var gravid med meg, og jeg trur egentlig at dette var en drøm jeg hadde en gang vi var på ferie i Tyskland når jeg var liten, vi var der mye. Jeg er 100% sikker på at jeg bare hadde en drøm, men husker den så godt og jeg er snart 30 år!
Antall ord: 148
=)))
Hide post links |
- drøm eller ikke?
Når du nevner at damer med slør å svarte klær gråt. Ender jeg rett i fortiden jeg, kan jo hende at begravelesen du så var et minne fra en begravelese du var en del av. I og med at du nevnte slør...tenker jeg litt høy arbeiderklasse. Eller overklassen, tids epoken på denne type "sørge mote" for dubbe den det. var sånn cirka rundt slutten av 1700 - tallet og utover 1800 tallet. Ivertfall her i Europa og USA, men for å gi et kan hende svar. Jeg vil si det er et av de gamle minnene dine.
Antall ord: 103
Hide post links |