Drømmer, NDO & ut av kroppendrøm eller ikke?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

ella1992
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 24 Des 2011 14:29
12

drøm eller ikke?

Innlegg av ella1992 »

har alltid huska en begravelse til en liten ungen og alle damene med slør gråt de hadde svarte klær også husker jg kista ble senket ned i jorden først så trodde jeg et var onkelen min sin datter som døde i krybbedød for mange år siden men moren min sa vi aldri har vært i den ekkelt siden husker det såå godt..
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Prismia
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Aug 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): skreppe
Har takket: 27 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- drøm eller ikke?

Innlegg av Prismia »

Kanskje du ville i begravelsen (og ikke husker at du ville) og derfor så fantaserte du om hvordan begravelsen var, og så har det lagt seg inn i hukommelsen din som et minne. Et slags falskt minne. fEller en drøm som kan ha lagret seg som et minne.

Som barn har man livlig fantasi og i ettertid kan man huske mye feil. Jeg har et minne om at jeg lå i magen til mammaen min og så ut igjennom magen, i Tyskland! Men mamma var aldri i Tyskland når hun var gravid med meg, og jeg trur egentlig at dette var en drøm jeg hadde en gang vi var på ferie i Tyskland når jeg var liten, vi var der mye. Jeg er 100% sikker på at jeg bare hadde en drøm, men husker den så godt og jeg er snart 30 år!
Antall ord: 148
=)))

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

- drøm eller ikke?

Innlegg av Gjest »

Når du nevner at damer med slør å svarte klær gråt. Ender jeg rett i fortiden jeg, kan jo hende at begravelesen du så var et minne fra en begravelese du var en del av. I og med at du nevnte slør...tenker jeg litt høy arbeiderklasse. Eller overklassen, tids epoken på denne type "sørge mote" for dubbe den det. var sånn cirka rundt slutten av 1700 - tallet og utover 1800 tallet. Ivertfall her i Europa og USA, men for å gi et kan hende svar. Jeg vil si det er et av de gamle minnene dine.
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links