Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva skjer?!?!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
aleksaah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Okt 2010 09:44
14

Hva skjer?!?!

Innlegg av aleksaah »

Hei,

Jeg vil først innlede med å si at jeg er en skeptisk og overlogisk kar som i utgangspunktet IKKE tror på overnaturlige fenomener som gjenferd etc...før nå!

For å ta historien fra starten av: Jeg og kjæresten min flyttet sammen i en leilighet i sarpsborg for 2 mnd siden. Vi gjorde ikke store endringer der, men malte litt vegger og endret "stilen" i leiligheten. Flere uker gikk og vi stortrives i leiligheten. En kveld for 5 dager siden satt vi å så på TV i sofaen, og så hører vi en "bruselyd", og plutselig var det full fyr i peisen som ikke hadde vært i bruk på 4 dager (!). Jeg tenkte at dette måtte være noe som hadde lagt å ulmet med en indre skepsis. 2 dager etterpå (vi tar oppvasken for hånd) våkner vi at et alvorlig bra fra kjøkkenet midt på natten(som om alle glass i leiligheten knuses, varte i sikkert 4 sekunder). Når jeg da går ut på kjøkkenet ser jeg at oppvasken er flyttet fra den ene benken og over til den andre, mens alt som var rent har blitt plassert i vasken =S Da jeg ikke umiddelbart finner en naturlig forklaring blir jeg tvunget til å tro at det her er noe mer. Hva skal jeg gjøre? Bør jeg vente å se ann? Provosere litt og forsøke å filme det? Drive det ut? Er det i det hele tatt noe? Noen som tør forklare litt her?

Etter disse hendelsene (105år gammelt hus) har vår hund begynt å oppføre seg meget merkelig, da den plutselig prøver å titte under dørene ut i gangen, knurre, stirre ut i luften i rommet etc. Dette begynner å bli frustrerende da jeg ikke klarer å slutte å tenke på det. Noen som har lignende erfaringer? Er det noe snilt, ondt? Hmmmm.....

Så ønsker jeg ikke svar fra folk som tror dette er oppspinn, jeg har bedre ting å gjøre! :)

Mvh
Meeee..
Antall ord: 334

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Hva skjer?!?!

Innlegg av Heksepusen »

Hei.
Dette hørtes ikke noe morsomt ut.
Beste jeg kan komme på i farten er vel først og fremst og prøve og bevare roen og ikke latt seg skremme ( det er letter sakt en gjort noen ganger)
Kansje du kan prøve å snakke til dem og forklare dem at det er du som bor der og at hvis de skal være der så får dem i allefall oppføre seg og ikke gjøre ting som er ubehagelig for dere ( også hunden)
Så tar du en god vask av leiligheten din.
Hjelper ikke det kan du søke hjelp vet du.
Antall ord: 106
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
develon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Apr 2009 13:00
15
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 16 ganger

Re: Hva skjer?!?!

Innlegg av develon »

Hvis du vil ha hjelp til å forsøke å dokumentere noe så kan i ihvertfall vi bistå. Bruker mye forskjellig type teknisk utstyr.

Kontakt meg om det er av interesse.
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links