Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderHva skjer?!?!

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
aleksaah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Okt 2010 09:44
14

Hva skjer?!?!

Innlegg av aleksaah »

Hei,

Jeg vil først innlede med å si at jeg er en skeptisk og overlogisk kar som i utgangspunktet IKKE tror på overnaturlige fenomener som gjenferd etc...før nå!

For å ta historien fra starten av: Jeg og kjæresten min flyttet sammen i en leilighet i sarpsborg for 2 mnd siden. Vi gjorde ikke store endringer der, men malte litt vegger og endret "stilen" i leiligheten. Flere uker gikk og vi stortrives i leiligheten. En kveld for 5 dager siden satt vi å så på TV i sofaen, og så hører vi en "bruselyd", og plutselig var det full fyr i peisen som ikke hadde vært i bruk på 4 dager (!). Jeg tenkte at dette måtte være noe som hadde lagt å ulmet med en indre skepsis. 2 dager etterpå (vi tar oppvasken for hånd) våkner vi at et alvorlig bra fra kjøkkenet midt på natten(som om alle glass i leiligheten knuses, varte i sikkert 4 sekunder). Når jeg da går ut på kjøkkenet ser jeg at oppvasken er flyttet fra den ene benken og over til den andre, mens alt som var rent har blitt plassert i vasken =S Da jeg ikke umiddelbart finner en naturlig forklaring blir jeg tvunget til å tro at det her er noe mer. Hva skal jeg gjøre? Bør jeg vente å se ann? Provosere litt og forsøke å filme det? Drive det ut? Er det i det hele tatt noe? Noen som tør forklare litt her?

Etter disse hendelsene (105år gammelt hus) har vår hund begynt å oppføre seg meget merkelig, da den plutselig prøver å titte under dørene ut i gangen, knurre, stirre ut i luften i rommet etc. Dette begynner å bli frustrerende da jeg ikke klarer å slutte å tenke på det. Noen som har lignende erfaringer? Er det noe snilt, ondt? Hmmmm.....

Så ønsker jeg ikke svar fra folk som tror dette er oppspinn, jeg har bedre ting å gjøre! :)

Mvh
Meeee..
Antall ord: 334

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 14 Okt 2005 14:33
19
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

Re: Hva skjer?!?!

Innlegg av Heksepusen »

Hei.
Dette hørtes ikke noe morsomt ut.
Beste jeg kan komme på i farten er vel først og fremst og prøve og bevare roen og ikke latt seg skremme ( det er letter sakt en gjort noen ganger)
Kansje du kan prøve å snakke til dem og forklare dem at det er du som bor der og at hvis de skal være der så får dem i allefall oppføre seg og ikke gjøre ting som er ubehagelig for dere ( også hunden)
Så tar du en god vask av leiligheten din.
Hjelper ikke det kan du søke hjelp vet du.
Antall ord: 106
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
develon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Apr 2009 13:00
15
Kjønn (valgfri): Mann
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 16 ganger

Re: Hva skjer?!?!

Innlegg av develon »

Hvis du vil ha hjelp til å forsøke å dokumentere noe så kan i ihvertfall vi bistå. Bruker mye forskjellig type teknisk utstyr.

Kontakt meg om det er av interesse.
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links