Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Har blitz og støv, men trenger tips om lukkerhastigheter. Orbs finnes og de er ekte, og det vil jeg beviseDamageDone skrev:Blitz og støv funker bra.
Hide post links |
Hide post links |
Du er ikke den enesteDamageDone skrev:Det ser jeg frem til.
Hide post links |
Tenkte mere på manualle innstilingerTheTech skrev:Auto er lettest.
Hide post links |
Hvis du vil bevise at orber finnes bør du ikke ha blitz og støv. Iallefall ikke blitz, for guds skyld. Begynner å bli kjedelig med alle "orbene" i bilder hvor det er brukt blitz. Hvis orber faktisk finnes bør de vise seg uten blitz. ... Og uten støv.steini93 skrev:Har blitz og støv, men trenger tips om lukkerhastigheter. Orbs finnes og de er ekte, og det vil jeg beviseDamageDone skrev:Blitz og støv funker bra.
Hide post links |
Uten blitz, går det? Tenkte at hvis blitz'n ikke er der så gir det ikke noe på bildet heller? I såfall må man vell ha night shot m/ifrared?Starchild skrev:Hvis du vil bevise at orber finnes bør du ikke ha blitz og støv. Iallefall ikke blitz, for guds skyld. Begynner å bli kjedelig med alle "orbene" i bilder hvor det er brukt blitz. Hvis orber faktisk finnes bør de vise seg uten blitz. ... Og uten støv.steini93 skrev:Har blitz og støv, men trenger tips om lukkerhastigheter. Orbs finnes og de er ekte, og det vil jeg beviseDamageDone skrev:Blitz og støv funker bra.
Lukkerhastigheter vet jeg desverre ingenting om, så kan ikke hjelpe deg der. Ville bare nevne det med blitzen. :mozilla_smile:
Hide post links |
Tja, man trenger jo bare blitz om det ikke er nok lys i motivet fra før. Som fra en lampe eller dagslys. Jeg skal love deg det at hvis du fanger en "orb" på et bilde og du bruker blitz - vil 99% av alle som ser bildet være helt overbevist om at det bare er støv som ikke er i fokus + lyset av blitzen som lyser det opp. Klarer du å fange orber uten bruk av blitz, vil jeg derimot synes det er litt interessant.steini93 skrev:Uten blitz, går det? Tenkte at hvis blitz'n ikke er der så gir det ikke noe på bildet heller? I såfall må man vell ha night shot m/ifrared?Starchild skrev:Hvis du vil bevise at orber finnes bør du ikke ha blitz og støv. Iallefall ikke blitz, for guds skyld. Begynner å bli kjedelig med alle "orbene" i bilder hvor det er brukt blitz. Hvis orber faktisk finnes bør de vise seg uten blitz. ... Og uten støv.steini93 skrev: Har blitz og støv, men trenger tips om lukkerhastigheter. Orbs finnes og de er ekte, og det vil jeg bevise
Lukkerhastigheter vet jeg desverre ingenting om, så kan ikke hjelpe deg der. Ville bare nevne det med blitzen. :mozilla_smile:
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |