Men var ikke før jeg skulle ha bildene fra kameraet og over på pcn jeg fikk frysninger.
Har tenkt på og finne noen som kan svare meg på om det er "noe" eller om det rettogslett bare er kameraet mitt siden hele meg ble ganske så rar også.

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Hide post links |
Ja var en "mann" jeg så også "ovenfor meg".Atmosphere skrev:Jeg ser jo definitivt en Dalai Lama-liknende hodeform over hodet ditt, men siden resten av bildet var så uklart så er det jo litt vanskelig å se.
Hvis kameraet har gjort feil på en måte, så kan det jo fort være flere måter.
Jeg syns det minner om et speilbilde av noen andre som kunne sittet ovenfor deg?
Var det f.eks et glassbord i nærheten?
Men det var et kult bildeMystisk!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Må bare kommentere dette.Heksepusen skrev: Noen ganger så ser det gjerne mer skumelt ut enn det er og når det kommer til bilder og slikt så har det meste en natulig forklaring beklagelig vis.
Hide post links |
Kimbara. Du vet like så godt som meg at de fleste ja jeg sier de fleste av de som velger å dele bilde sine og spørmålene sine her inne helst håper at det skal være noe på bilden sine.Kimbara skrev:Må bare kommentere dette.Heksepusen skrev: Noen ganger så ser det gjerne mer skumelt ut enn det er og når det kommer til bilder og slikt så har det meste en natulig forklaring beklagelig vis.
Hvorfor er det beklagelig at noe får en forklaring? Er naturen ikke interessant, spennende eller vakker nok?
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Det er jeg klar over. Derfor ønsker jeg å heller forsøke å vise at verden er spennende nok i seg selv - man må ikke plage seg selv med gjentatte skuffelser over at bildet ens ikke viser gjenferd og ånder.Heksepusen skrev:Når det kommer til bilder som det her var snakk om så har jeg da heller ikke sakt noe annet enn at det meste av fenomenene har en natulig forklaring.
Men for noen så kan faktis det være ganske så skuffende vet du.
Hide post links |
Nå er vi enige vil jeg si. Jeg tenker heller slik enn og latt meg skuffe av et bilde eller en film for den del.Kimbara skrev:Det er jeg klar over. Derfor ønsker jeg å heller forsøke å vise at verden er spennende nok i seg selv - man må ikke plage seg selv med gjentatte skuffelser over at bildet ens ikke viser gjenferd og ånder.Heksepusen skrev:Når det kommer til bilder som det her var snakk om så har jeg da heller ikke sakt noe annet enn at det meste av fenomenene har en natulig forklaring.
Men for noen så kan faktis det være ganske så skuffende vet du.
Neste gang noen blir skuffet bør de tenke over Universet. De bør tenke over at alt består av de samme byggestenene på molekylært nivå. At vi i bunn og grunn er en samling frittsvevende atomer.
DET er ganske svimlende og fantastisk å tenke over. Det er vel kanskje derfor jeg ikke helt forstår de som trenger "noe mer"
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Bare et spørsmål i den forbidelse Kim.Kimbara skrev:Antakelig en "low light"-funksjon? Den fungerer ved lang lukkertid for å slippe inn mer lys til bildebrikken. Dette går da, som vi ser, på bekostning av fokus.
Hide post links |