har lett gjennom alle mulige inlegg om drømmer her, for å se om det var et sted jeg kunne poste dette, men alle var ummm... personlig?? for den som hadde lagt ut (vanskelig å forklare)

Men jeg lurte på om noen her er gode på drømmetyding og den type ting...
jeg vet det høres tåpelig ut, men jeg tror på at noen drømmer kan bety noe mer.
Derfor vil jeg fortelle om en drøm jeg har hatt som har plaget meg litt,
skal prøve å få med masse detaljer:
"Jeg var på et criuseskip på vei til nord-norge for å besøke en venninne . Hun var og på båten sammen med meg da. Men plutselig ble lyset slukket på båten og hun forsvant.
Jeg hørte noen le ondskapsfullt rett ved øret mitt før jeg plutselig sto å balanserte på "tak" stolpene (de som hår på tvers OPPE i taket og hjelper med å holde det på plass)
Jeg begynte å løpe bortover stolpene og snublet plutselig inn i en lang korridor (der var lyset på) med mange dører.
Jeg gikk rundt og åpner dører og lette etter venninnen min og hørte folk som lette etter meg i andre enden av båten, som skremte meg.
Da stakk jeg av og snublet brått inn i resturanten til første klasse (sånn, rikdomsmessig ikke skole) hvor jeg møtte en spansk servitør som sa hun nettopp var ferdig med skiftet og hadde gått.
Jeg ble med ham inn i heisen fordi han skulle hjelpe meg å finne henne. Heisen var av glass og gikk på utsiden av båten, på skrå inn i selve skroget.
Straks dørene ble lukket stod hun ved siden av meg igjenn. heisen gikk nedover og brøt den blanke vannflaten ( som fikk meg til å holde for øynene fordi det så ut som glasset sprakk) og da jeg åpnet øynene igjenn var hun borte, og jeg visste automatisk at hun var hjemme.
Plutselig stod jeg alene i glassheisen midt på gulvet i en opp ned ballsal med glasstak ( som lignet på den fra poseidon, som jeg ikke har sett på 2 år)
Jeg stod i heisen og så på menneskene som gikk rundt og pratet og danset og koste seg, da glasset sprakk og mørkt, nesten svart seigt vann flommet inn, så ble allt svart før jeg våknet..."
Jeg kan ikke skjønne hva dette skal bety, hvis det betyr noe...
Håper noen kan ha ideer, det ville lette på hodet mitt som er litt overfyllt nå

Mvh. CS :mozilla_laughing: