Heihei.
Har hatt noen merkelige opplevelser de siste nettene. HVER natt våkner jeg halv tre. Og sist natt når jeg våknet begynnte jeg å blø neseblod.
Selvsagt er det normalt å blø neseblod samt å våkne om nettene. Men til nøyaktig samme tid?
Og tidligere i år overnattet jeg hos min søster. Hun sier at noen går rundt i huset. Hennes samboer hørte en gang noen som stod i kjelleren å hamret på rutene. Han gikk øyeblikkelig ned for å sjekke. Der var ingen. Dette gjentok seg flere ganger.. Store karen var jammen ikke stor etter det.
Men tilbake til poenget. Da var det akkurat som noen vekka meg hver natt. Og DET var ubehagelig. Du følte deg aldri alene...
Og det er det samme rommet som min lille niese har. Hun er nå ett år, men da hun kun var rundt en måned skjedde det nope merkelig. Hun hadde en baby seng hvor det hang sånn prinsessenetting. Det var lagt sånn at det ikke skulle kunne dekke rundt senga.
Og når min søster kom og skulle sjekke at gullet hadde det bra var dette forhenget rundt hele senga. Det skulle i hovedsak ikke gå ann. Og hun var alene i huset...
Har dere noen formening om hva det kan være? Ville vært til stor hjelp.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Halv tre
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Nov 2008 11:56
- 16
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Re: Halv tre
Hva mener du med at det føles som om noen vekker deg? Er det en hånd på skuldere, en stemme eller bare en følelse?
Antall ord: 27
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Det er en følelse. Av at det står noen der og vekker meg. Er sikkert ingenting, men skikkelig ubehagelig..
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Mar 2008 22:05
- 16
- Kjønn (valgfri): 50-50
- Lokalisering: Hadeland/Oslo
Det er ikke sikkert det er ingenting, men akkurat hva det kan være, aner jeg ikke. Men det er jo snodig, veldig snodig, at det er samme klokkeslett hver natt.
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2008 08:32
- 16
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skedsmo
Hei, jeg har hatt lignende opplevelser 3 ganger i mitt liv, og i alle tre tilfellene har noen jeg kjenner dødd rundt dette klokkeslettet, eller jeg har fått beskjed rundt dette tidspunktet.
5 dager forrige uke våknet jeg 09:22, og i det ene tilfellet følte jeg "noe" som satt på bena mine som jeg oppfattet var morfar. Nå har det gått 2 dager siden sist jeg våknet ved det merkelige tidspunktet, og morfar er fortsatt i god behold (bank i bordet) så det er mulig det er tilfeldig.
Spennende å lese om andre som opplever noe av det samme, men jeg håper for din del at det ikke er i forkant av noe sånt som jeg har nevnt.
5 dager forrige uke våknet jeg 09:22, og i det ene tilfellet følte jeg "noe" som satt på bena mine som jeg oppfattet var morfar. Nå har det gått 2 dager siden sist jeg våknet ved det merkelige tidspunktet, og morfar er fortsatt i god behold (bank i bordet) så det er mulig det er tilfeldig.
Spennende å lese om andre som opplever noe av det samme, men jeg håper for din del at det ikke er i forkant av noe sånt som jeg har nevnt.
Antall ord: 126
COGITO ERGO FEMINA SUM
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 16
Nesten litt fælt å si, men er glad andre også har opplevd noe lignende.
Vel, jeg har ingen besteforeldre, og håper virkelig at ingenting skjer.
Er ubehagelig. Men nøyaktig samme tidspunkt :S
Vel, jeg har ingen besteforeldre, og håper virkelig at ingenting skjer.
Er ubehagelig. Men nøyaktig samme tidspunkt :S
Antall ord: 34
Hide post links |