Har hatt noen merkelige opplevelser de siste nettene. HVER natt våkner jeg halv tre. Og sist natt når jeg våknet begynnte jeg å blø neseblod.
Selvsagt er det normalt å blø neseblod samt å våkne om nettene. Men til nøyaktig samme tid?
Og tidligere i år overnattet jeg hos min søster. Hun sier at noen går rundt i huset. Hennes samboer hørte en gang noen som stod i kjelleren å hamret på rutene. Han gikk øyeblikkelig ned for å sjekke. Der var ingen. Dette gjentok seg flere ganger.. Store karen var jammen ikke stor etter det.
Men tilbake til poenget. Da var det akkurat som noen vekka meg hver natt. Og DET var ubehagelig. Du følte deg aldri alene...
Og det er det samme rommet som min lille niese har. Hun er nå ett år, men da hun kun var rundt en måned skjedde det nope merkelig. Hun hadde en baby seng hvor det hang sånn prinsessenetting. Det var lagt sånn at det ikke skulle kunne dekke rundt senga.
Og når min søster kom og skulle sjekke at gullet hadde det bra var dette forhenget rundt hele senga. Det skulle i hovedsak ikke gå ann. Og hun var alene i huset...
Har dere noen formening om hva det kan være? Ville vært til stor hjelp.
![Smile :)](./images/smilies/mozilla_smile.png)
![Innocent :mozilla_innocent:](./images/smilies/mozilla_innocent.png)