Drømmer, NDO & ut av kroppenAstral Kaplepsi?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
xmetalx
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 20:06
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge

Astral Kaplepsi?

Innlegg av xmetalx »

Kan ikke huske helt hvordan det skrives, men det er iallefall noe lingnede,.. lurer på om noen opplever det samme jeg gjør, og om de har mer info om det..

Mange ganger når jeg nesten holder på å sovne, er det akkuratt som kroppen min lammes. Jeg kan ikke bevege meg eller noe. Ikke engang åpne øynene. Etter ett lite minutt eller to, føles det som jeg lammes innvendig. Får nesten ikke pustet, svelgt o.l.
Det er en utrolig ekkel opplevelse, siden det føles ut som man skal dø. Jeg må kjempe å slite for å klare å reise meg opp å få beveget meg..

Jeg er veldig intressert om noen opplever lingende.. Og som event. vet om nettside om mer info om dette..
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Sep 2006 01:35
18
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Astral Kaplepsi?

Innlegg av Svartepus »

xmetalx skrev:Kan ikke huske helt hvordan det skrives, men det er iallefall noe lingnede,.. lurer på om noen opplever det samme jeg gjør, og om de har mer info om det..

Mange ganger når jeg nesten holder på å sovne, er det akkuratt som kroppen min lammes. Jeg kan ikke bevege meg eller noe. Ikke engang åpne øynene. Etter ett lite minutt eller to, føles det som jeg lammes innvendig. Får nesten ikke pustet, svelgt o.l.
Det er en utrolig ekkel opplevelse, siden det føles ut som man skal dø. Jeg må kjempe å slite for å klare å reise meg opp å få beveget meg..

Jeg er veldig intressert om noen opplever lingende.. Og som event. vet om nettside om mer info om dette..
Antakelig søvnparalyse... Søk på dette temaet her på siden og på internett for mer info.
Antall ord: 144
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
GrandSummon
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Okt 2006 21:35
18

Innlegg av GrandSummon »

Astral katalepsi er ordet du lette etter. Det er bare et annet ord for søvnparalyse.
Bare søk på "sleep paralysis" på nettet, så finner du nok en god del.
Antall ord: 31
Do what thou wilt shall be the whole of the law.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
xmetalx
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Jan 2007 20:06
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !