Kan ikke huske helt hvordan det skrives, men det er iallefall noe lingnede,.. lurer på om noen opplever det samme jeg gjør, og om de har mer info om det..
Mange ganger når jeg nesten holder på å sovne, er det akkuratt som kroppen min lammes. Jeg kan ikke bevege meg eller noe. Ikke engang åpne øynene. Etter ett lite minutt eller to, føles det som jeg lammes innvendig. Får nesten ikke pustet, svelgt o.l.
Det er en utrolig ekkel opplevelse, siden det føles ut som man skal dø. Jeg må kjempe å slite for å klare å reise meg opp å få beveget meg..
Jeg er veldig intressert om noen opplever lingende.. Og som event. vet om nettside om mer info om dette..
Drømmer, NDO & ut av kroppen ⇒ Astral Kaplepsi?
Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2007 20:06
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Re: Astral Kaplepsi?
Antakelig søvnparalyse... Søk på dette temaet her på siden og på internett for mer info.xmetalx skrev:Kan ikke huske helt hvordan det skrives, men det er iallefall noe lingnede,.. lurer på om noen opplever det samme jeg gjør, og om de har mer info om det..
Mange ganger når jeg nesten holder på å sovne, er det akkuratt som kroppen min lammes. Jeg kan ikke bevege meg eller noe. Ikke engang åpne øynene. Etter ett lite minutt eller to, føles det som jeg lammes innvendig. Får nesten ikke pustet, svelgt o.l.
Det er en utrolig ekkel opplevelse, siden det føles ut som man skal dø. Jeg må kjempe å slite for å klare å reise meg opp å få beveget meg..
Jeg er veldig intressert om noen opplever lingende.. Og som event. vet om nettside om mer info om dette..
Antall ord: 144
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 02 Okt 2006 21:35
- 18
Astral katalepsi er ordet du lette etter. Det er bare et annet ord for søvnparalyse.
Bare søk på "sleep paralysis" på nettet, så finner du nok en god del.
Bare søk på "sleep paralysis" på nettet, så finner du nok en god del.
Antall ord: 31
Do what thou wilt shall be the whole of the law.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Jan 2007 20:06
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Norge